Muusikoiden.net
11.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Reaper - Ux2
1
drums123456
08.10.2011 00:22:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjens! Oon ny muutama vuode äänitelly tuolla Line 6 toneport ux2 ja softana on ollu Reaper. Pöytäkonetta olen käyttänyt ja mitään ongelmia ei ole ikinä ollut, mutta sitten meidän bandi hankki uuden treenikämpän ja vaihdoin laitteet kannettavaan ja kun yritin asentaa laitteet, niin soundi kuului toneportista, interface toisti äänen mutta softa ei kyennyt nauhoittamaan ääntä normaalisti, edes reaperin mittarit ei enää liikkunut. Kävin katsomassa asetuksia kohdasta "Preferences" menin "audio systemiin" ja laitoin kohdan "Asio" sitten menin kohtaan "Asio driver" ja valitsin "Asio toneport ux2" tuosta kohdasta ongelma on aina ennen ratkennut jos jotain pientä häikkää on ollut, mutta ei auttanut. Eli nyt en tiedä että mikä on vialla, eli jos vaikka kitaran tai mikin laittaa interfaceen niin ääni kuuluu mutta reaper ei pysty nauhoittamaan sitä. Osaisiko joku sanoa että mikä on vialla? Kiitos!

-J.-
15.10.2011 15:58:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan tommosena OT:na, huomaatkos kuinka monessa topicissa tällä palstalla olet aloittajana? Järkeä?

Ei mulla muuta.

Jos pakko jotain aiheeseen laittaa nii...Reaper on ihan jees.

Hyvää yötä.

Akkoi tulee, akkoi menee mut Wrök änd wröll Föäövä!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti