Muusikoiden.net
07.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sanat hukassa
1
viille
14.04.2011 19:33:57 (muokattu 14.04.2011 19:35:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisiko joku auttaa minua keksimään uusia suomenkielisiä sanoja LP:n In The End:iin?

Kappaleen nimeksi tulee Lopussa ja olen tehnyt pohjan FL Studio 9 XLL Productor ohjelmalla.

Ensimmäinen lause: Se alkaa taas.

Pidemmälle en ole keksinyt.

Chamelon
19.05.2011 12:58:14

viille: Voisiko joku auttaa minua keksimään uusia suomenkielisiä sanoja LP:n In The End:iin?

Kappaleen nimeksi tulee Lopussa ja olen tehnyt pohjan FL Studio 9 XLL Productor ohjelmalla.

Ensimmäinen lause: Se alkaa taas.

Pidemmälle en ole keksinyt.

Otathan huomioon, että jos tänne joku laittaa lyriikoita, niin silloin sinä et ole sanoittaja, vaan sanoittaja on lyriikoiden tekijä ja silloinhan biisi ei ole kokonaan sinun omaa tuotantoa, vaan osapropsit menee ulkopuoliselle.

Suosittelen googlettamaan puppugeneraattorin ja muokkamaan sieltä saatavaa tuotosta.

Kukkis 77
19.05.2011 17:27:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se alkaa taas
ja loppuu nyt.

"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
tepeh
21.05.2011 15:49:17

Tosiasia on, että komodo noudattaa epäilemättä ideatasolla ilmiöiden liiallista nonfiguratiivisuutta.

Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. "hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti