Muusikoiden.net
11.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Aloitteleva basisti
1
Darkness
03.04.2011 21:07:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjes

Olen jo pitkään ajatellut ostavani bassokitaran ja oppia soittamaan sitä. Tarvitsisin todella paljon apua teiltä kokeneemmilta. Akustisesta kitarasta minulla on hieman kokemusta, mutta ei paljoa. Bassokitaraa haluisin oppia soittamaan, ensin itseopiskellen ja myöhemmin soittotunteja.

Olen katsonut thomannista "bassosettejä" sekä opiskelumateriaalia. Mitä bassosettiä te ehdottaisitte aloittelevalle basistille? ja onko muitakin vinkkejä? Rahaa olisin valmis pistämään 200-600e. En tiedä bassokitara malleista(joten älkää nyt naurako), mutta haluaisin tiukka kuuloisemman bassokitaran. Tarkoitan esim tämän tyyppistä joka soi alussa: http://www.youtube.com/watch?v=6KnvmWhnsI8

Kiitokset avusta!

jperala
03.04.2011 22:48:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä sitä soitinta pelkän saundin mukaan valitse, käy kokeilemassa alan liikkeessä malleja, tuntumaa ja sitä saundia. Kaikki bassot ei ole "one size fits for all" tyylisiä vaan eroja on painossa/kaulapainossa ja rungon muoto sanelee onko soitin sopiva.

Kaulat on kapeita/leveitä ja kieliväli vaihtelee soittimissa, kokeilemalla se "oma" löytyy.

ESP LTD EC-54
elsewhere
04.04.2011 20:11:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja soittotunneille mieluummin aluksi kuin lopuksi.

~ Love broke out and I forgot it's war.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti