Muusikoiden.net
05.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Täysi aloittelija etsii gurua
1
Kuosu
26.03.2011 22:31:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok. Viesti voi olla väärässä threadissa mutta antakaa se anteeksi aloittelijalle.

Olen toteuttanut sen ensimmäisen askeleen ja ostanut sähkökitaran. Lapsena en sitä saanut ja nyt kauan harkittuani sen hankin. Jotta alkuun pääseminen ei olisi aivan toivottoman hankalaa niin etsiskelen kaveria, joka osaisi oikeasti opettaa alkeita ja kestäisi myöskin ne tyhmät kysymykset.

Motivaatiota ja aikaa harjoitteluun löytyy. Ikää on jo 40+ eli myös jonkinlaista kuuntelutaitoa on. Paikkakunta Nurmijärvi ja siellä Klaukkala eli opettajan soisi olevan kutakuinkin alle puolen päivämatkan päässä.

Toiveena olisi tietenkin, että sopiva henkilö osaisi itse perusteet varsin hyvin ja osaisi itse soittaa ainakin paremmin kuin allekirjoittanut. Tunti pari viikossa olisi alkuun ihan hyvä määrä ja sopivasta korvauksesta voimme keskustella kasvokkain.

ps. Kommentit siitä onko sopivaa aloittaa soitonopiskelu sähköisellä vai akustisella yms vastaavalla pohdiskelulla, voi jättää kirjoittamatta.
Asiasta kiinnostuneet voivat laittaa kommenttia tai sähköpostia.

Kiitos viestin lukemisesta.

Kuosu

Murgo
27.03.2011 07:29:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joko katsoit Wanted-osastolta? http://muusikoiden.net/wanted/index.php?id=7&location=all&type=all

Tuonne voi myös itse laittaa "haetaan soitonopettajaa"-ilmoituksen.

Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti