Muusikoiden.net
08.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kannattaako ostaa Jupiter alttosaksofoni - JAS-567GL?
1
lauka
22.03.2011 23:09:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,

Olen aivan innoissani aloittamassa saksofonin soiton. Ajattelin hakea musikkiopistoon puhallinosastolle, mutta ongelma on se, että olisin jo nyt aivan innoissani, mutta opetus musiikkiopistossa alkaisi vasta ensi syksnä.
Ajattelin siis ostaa jo saksofonin ja harjoitella sillä vähän itsekseen.

Kysymys siis kuuluu, kannattaako minun ostaa tämä http://www.best2music.fi/shop/jupiter-alttosaksofoni-2286p.html , saksofoni? Rakastuins siihen jo ensi näkemältä! (löysin sitä halvempanakin)

Kiitos jo etukäteen! :)

Sergei Fallinen
22.03.2011 23:46:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kannattaako tehdä kolme ketjua samasta aiheesta?

vain taito on rajana
Kukkis 77
23.03.2011 07:56:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: kannattaako tehdä kolme ketjua samasta aiheesta?

No saa kolme kertaa parempia vastauksia..

Mutta mitä tuohon foniin tulee niin mulla on Jupiterin alttofoni, en kyllä juuri muista tarkempaa mallia. Mutta kovasti tyytyväinen olen ollut, ei moitittavaa. Soiva peli.

Kannattaa alkuun ehkä ottaa muutama soittotunti joltakin, ettei käy niin että opettelee juttuja väärin, ja sitten on tuskaisaa opetella niitä vääriä juttuja pois siellä opistossa.

"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti