Muusikoiden.net
08.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laulamisen aloittaminen aivan nollista
1
Szanne
04.12.2010 17:53:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minua kiinnostaisi laulaminen ja nyt olisi intoa aloittaa laulutunneilla käyminen. Ongelmana mielestäni vain on, että olen todella ulapalla laulamisesta ja yleensäkin "musikaalisesti". Käytännössä minulla ei ole mitään hajua, miten voin vaikuttaa omaan ääneeni, kun se lähtee suustani. Toisin sanoen nykyisellään hädin tuskin pystyn tuottamaan korkeita ja matalia ääniä silloin, kun niin haluan. Tämä esitelmöintini tarkoitus oli vain kertoa nykyinen tasoni. Uskon, että kai harjoittelulla jopa minäkin voisin oppia laulamaan ja siksi olenkin innostunut laulutunneista. Mietin kuitenkin, mistä voisin löytää laulunopettajia? Eli mistä kannattaisi katsella vaikkapa ilmoitustauluja laulunopettajien varalta? Sitten minua on mietittänyt, että paljon laulutunneilla olisi hintaa ja mikä olisi sopiva hinta tälläiselle aloittelijalle? Ja lopuksi vielä se kysymys, jonka takia tästä uuden keskustelun aloitinkin. Vaikuttaako nykyinen täysin nollasta aloittaminen opettajan valintaan ja pitäisikö siitä kertoa hänelle ennen ensimmäistäkään tuntia vai riittäkö kaikilla opettajille intoa myös todellisille aloittelijoille?

Sergei Fallinen
04.12.2010 19:00:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

esim tuolta muusikoiden.netin wantedista voi löytää open. Kannattaahan se jo etukäteen mainita et on ihan alottelija, mut tuskinpa se useimpia haittaa.

vain taito on rajana
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti