Muusikoiden.net
06.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eka keppi
1
_Hellyeah_
22.10.2010 21:55:59 (muokattu 22.10.2010 22:00:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jees.. oisin ettimässä itselle jtn hyvää keppiä millä alotella soittamista. Aikasempaa soittokokemusta on että kavereiden kitaraa tullu rämmittyä. Oon harkinnu että käytettynä ostaisin jonkun sortin kepin.. eräällä sivulle pisti silmään BC Rich Warlock kun olisi edulliseen ollut myynnissä (ei ainakaan turhan arvokas warlock ylipäätänsä). Oikeestaan mietinkin että kitara olisi muuten ihan jämäkkä mutta miten tälläinen keppi soveltuu muunkin musiikin soittoon hevin ynm.. lomassa? Ja jos kellään on tietoo voi hyvin linkitellä myynti ilmoituksia ja muutenki vähä valaista.. Ainiin! Ja minkälainen kaula warlockissa on? Sillä se näytti hitusen paksulta itte tykkään suht ohuesta...

RamoQ
22.10.2010 23:50:09 (muokattu 22.10.2010 23:50:27)

Jos aloitetaan ihan normisaarnalla.

Musakauppaan Mars! Siellä sitten kokeilet itse kitaroita jotka kiinnostavat. Huomaat näin itse parhaiten kitaroiden soveltuvuuden omaan juttuusi ja miltä ne tuntuvat kädessä.
Pitääkö sen kitaran olla hevikeppi että se on katu-uskottava?
Ja mikä oli budjetti noinsuunnilleen?

"It's only rock'n roll but I like it"
_Hellyeah_
23.10.2010 17:42:18

Noh ei todellakaan sen takia... Mutta hinta haitari olisi jtn 150-200€ mutta kyllä vähän myöten voisi antaa... Elikkä siis kyllä raskaamman musiikin lisäksi keppi saisi soveltua muuhunkin. Itse oon miettiny Ibanezin RG sarjan kitaroita koske ne tuntuisivat istuvan aika hyvin tähän luokkaan.

Muuki
23.10.2010 23:31:49

_Hellyeah_: Noh ei todellakaan sen takia... Mutta hinta haitari olisi jtn 150-200€ mutta kyllä vähän myöten voisi antaa... Elikkä siis kyllä raskaamman musiikin lisäksi keppi saisi soveltua muuhunkin. Itse oon miettiny Ibanezin RG sarjan kitaroita koske ne tuntuisivat istuvan aika hyvin tähän luokkaan.

En kehtaa pottuilla mutta tästä on noin triljoona ketjua, kaikkiin voitaneen todeta että Ibanezin RG - yleensä 321 - on suositelluin, myös Yamaha Pacifica on kova. Toki kohtuullisia keppejä saa manilla kun manilla, jos on vaan käytettynä tarjolla. Squijerit on ihan ok laatua. Myös hankkimani J&D kitara rokkaa kyllä ihan saatanallisesti, vaikken tästäkään merkistä vetäisi johtopäätöksiä yhden yksilön kannalta.

Perkele, anteeksi.. Mun ei edes pitäny kommentoida tätä ketjua mutta näin siinä kävi. Pääasia että ostat kepukan joka miellyttää teikää. :(

Eio
_Hellyeah_
24.10.2010 12:48:46

No joo oon uusi tällä palstalla ja mietinki että kehtaako tuollasta aihetta perustaa koska niitä on varman miljoona täällä, mutta koska en löytänyt sellasta iso toppiccia minne kaikki alottelijat voisi vinistä ekasta kepistä niin tein sit uuden.

RamoQ
24.10.2010 19:45:40

_Hellyeah_: No joo oon uusi tällä palstalla ja mietinki että kehtaako tuollasta aihetta perustaa koska niitä on varman miljoona täällä, mutta koska en löytänyt sellasta iso toppiccia minne kaikki alottelijat voisi vinistä ekasta kepistä niin tein sit uuden.

Aloittelijat -palstan yläreunassa taitaa olla kyseinen ketju lisäksi "Kitarakamat puolella" -ollaan muistaakseni juuri käyty ihan sama keskustelu otsikolla "Sähkökitaraa hankkimassa"(tai "Sähkökitaraa ostamassa" en muista kumpi) mutta se kannattaa tsekata

"It's only rock'n roll but I like it"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti