Muusikoiden.net
07.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Laney tf200 särökanavat
1
mokoma10
17.05.2010 12:40:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En saa kyseisestä vahvistimesta säröjä. Minulla on siis kitarasta piuha inputtiin ja olen valinnut niistä kahdesta päällekkäin olevasta namiskasta sen alimmaisen eli särökanavan. Mutta soundi on täsmälleen sama kuin puhtaalla kanavallakin eli siis puhdas. Ostin juuri vahvarin ja en ilmeisesti osaa käyttää sitä vielä, joten ajattelin kysäistä neuvoa täältä. Mainittakoon vielä, että vaikka koittaa säätää niitä gain namiskoita, niin mitään ei tapahdu ja siinä palaa se keltainen drive1 valo.

ravensoul
17.05.2010 21:23:07

Jos sulla on drive-kanava päällä, kitarasta volat kaakossa eikä gainit kaakossakaan saa millään soundia särölle niin vahvistimessa (tai poikkeustapauksessa kitaran elektroniikassa) lienee vikaa.

"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
pekkine
18.05.2010 00:41:33

Kokeile vaikka säätää kaikki namiskat täysille (paitsi master ja volumet) ja painele kanavanvaihtonappeja. Jos ei vieläkään säröä löydy, niin sitten on jossain vikaa.

Simo78
18.05.2010 12:17:08

siinähän on se etuasteputki joka on voinut rikkoutua...

Osteri
19.05.2010 21:28:11

Kokeile nuo edellä mainitut konstit ensin. Jos ei auta niin seuraavaksi laita 1 jakkipuiha siellä takana olevaan "effects loop" pistokkeisiin siten että piuha menee toisesta toiseen.

Näissä tf sarjan malleissa on usein se tyyppivika että jossain vaiheessa särö häviää esim kesken soiton. Yleensä se korjaantuu kun efektilenkki on yhdistetty. Tää on niitä henkimaailman hommia....Tämä keino saattaa auttaa. Kerro kuinka sulla kävi. Mulla vahvistin toimi tuolla keinolla ihan moitteettomasti.

"She didn't allow me to sign....damn...."
mokoma10
19.05.2010 21:57:32

Osteri: Kokeile nuo edellä mainitut konstit ensin. Jos ei auta niin seuraavaksi laita 1 jakkipuiha siellä takana olevaan "effects loop" pistokkeisiin siten että piuha menee toisesta toiseen.

Näissä tf sarjan malleissa on usein se tyyppivika että jossain vaiheessa särö häviää esim kesken soiton. Yleensä se korjaantuu kun efektilenkki on yhdistetty. Tää on niitä henkimaailman hommia....Tämä keino saattaa auttaa. Kerro kuinka sulla kävi. Mulla vahvistin toimi tuolla keinolla ihan moitteettomasti.

Joo täytyy kokeilla noita konsteja ja täytyy vissiin mennä ostamaan semmonen piuha, kun ei ole ylimääräistä. Kerron sitten mitenkä kävi

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti