Muusikoiden.net
05.12.2016

Aloittelijat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikseri + kitara combo
1
penkkis
04.03.2010 09:09:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on fender 112 deluxe plus vahvistin, josta löytyy preamp out ja power amp in liitännät. Onnistuuko tehdä esim niin että preamp outista mikserivahvistimeen, ja mikserin kaiutin lähdöstä power amp in liitäntään? Eli toimiiko vahvarini silloin vain esivahvistimena ja vahvistus tulee mikseristä?

Sax-pappa
04.03.2010 09:59:41

penkkis: Minulla on fender 112 deluxe plus vahvistin, josta löytyy preamp out ja power amp in liitännät. Onnistuuko tehdä esim niin että preamp outista mikserivahvistimeen, ja mikserin kaiutin lähdöstä power amp in liitäntään? Eli toimiiko vahvarini silloin vain esivahvistimena ja vahvistus tulee mikseristä?

Ei missään tapauksessa näin että kaiutinlähdöstä vahvistimeen sisään. En oikein ymmärrä mitä ajat tällä takaa? Eikö preampin vahvistus riitä vai miksi haluat lisätä ketjuun erillisen vahvistimen? Jos tuossa mikserivahvistimessa on joku line out tms. voit siitä kyllä kytkeä Fenderisi power amp in liitäntään, mutta ei kaiutinlähdöstä.

penkkis
04.03.2010 10:46:31

Tuo power amp in liitäntäkö ottaa vahvarin pääteasteen käyttöön? Olen ajatellut että sitä voisi käyttää pelkkänä kaappina tolla liitännällä. No toimiihan se tolla line out jutullakin.

Ptlepha
04.03.2010 22:24:49

Se on efektilenkki, joka on etu ja pääteasteen välissä, joten noilla liitännöillä et voi sitä pelkkänä kaiuttimena käyttää.

Tonski: No itse asiassa monien huippukitaristien pimittämä salaisuus on, että se liike lähtee olkapäästä! Vaivattominta, nopeinta ja tarkinta!
penkkis
05.03.2010 08:10:51

Entäs jos käytän efekti laitetta, niin kannattaako se opottaa tohon efekti lenkkiin, vai kitaran ja inputin väliin?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti