Aihe: mitä teen?
1
enceliz
23.08.2004 21:08:19
olen hyvä laulaja soitan pianoa ja kitaraa. haluaisin perustaa oman bändin. rakastan musiikkia yli kaiken, mutta kun mun kavrit ei ole mitään loistavia musiikissa niin mistä voisin hankkia mulle sellasen bändin?
JCM
23.08.2004 21:10:04

olen hyvä laulaja soitan pianoa ja kitaraa. haluaisin perustaa oman bändin. rakastan musiikkia yli kaiken, mutta kun mun kavrit ei ole mitään loistavia musiikissa niin mistä voisin hankkia mulle sellasen bändin?

Wanted palstalta.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
enceliz
25.08.2004 07:55:21
jaahas jaahas jaahas juuh noh kiitti
paavi
25.08.2004 12:01:56

Hanki uusia(kin) kavereita.
täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua)
käsi
28.08.2004 14:54:21

kysele? tee ympäristölle tiettäväksi että haluat bändin kasaan. pidä itsestäsi meteliä. ota asia esille mahdollisimman usein.

ite pääsin bändiin soittamaan pitkän etsimisen jälkeen kun selvisi töissä tupakkatauolla että työkaverini bändi etsii kitaristia ja avot, ottivat mut soittamaan.
ei ne mitään huomaa - katsojat on niin tyhmiä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)