Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hayseed Dixie
1 2
sellisti
18.05.2005 13:44:29 (muokattu 18.05.2005 13:45:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko törmänneet tällaiseen coverbändiin..? Ovat tehneet bluegrass-versioita mm. AC/DC:n, Kissin, Motörheadin, Aerosimithin ja muidenkin raskaampien bändien biiseistä..? Tilasin netistä levyn "A Hillbilly Tribute To AC/DC", kun vaikutti niin erikoiselta idealta, eikä ole kaduttanut. Aivan hulvattoman hyviä, hauskoja, omaperäisiä ja etenkin taidolla tehtyjä bluegrass-versioita AC/DC:n parhaista paloista. Kantriviulut sahaa ja banjot tiluttaa, ja amerikanenglantia väännetään niin etelävaltiolaisittain että. Kieli on syvällä poskessa, mutta kaikesta kuulee että soittajat osaavat asiansa, ja biisit eivät ole mitään vitsejä. Suosittelen lämpimästi.
 
Pahoittelen jos tästä on jo juttua, mutta kun haku perhana ei toimi...
 
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
rheinone
18.05.2005 13:59:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletteko törmänneet tällaiseen coverbändiin..? Ovat tehneet bluegrass-versioita mm. AC/DC:n, Kissin, Motörheadin, Aerosimithin ja muidenkin raskaampien bändien biiseistä..? Tilasin netistä levyn "A Hillbilly Tribute To AC/DC", kun vaikutti niin erikoiselta idealta, eikä ole kaduttanut. Aivan hulvattoman hyviä, hauskoja, omaperäisiä ja etenkin taidolla tehtyjä bluegrass-versioita AC/DC:n parhaista paloista. Kantriviulut sahaa ja banjot tiluttaa, ja amerikanenglantia väännetään niin etelävaltiolaisittain että. Kieli on syvällä poskessa, mutta kaikesta kuulee että soittajat osaavat asiansa, ja biisit eivät ole mitään vitsejä. Suosittelen lämpimästi.
 
Joo, luin lehdestä tosta. Todella hauskan kuuloinen konsepti. Kiva olis kuulla jokin banjojuttu tolta Hillbilly tribuutilta. Hei, nyt mä muistankin... Mähän kävin jopa niiden webbisivuilla kuuntelemassa jonkin näytteen. Siellä tais olla Black In Black. Kyllä se muistaakseni ihan taiturimaista pikkausta oli.
 
All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll.
Hööki
19.05.2005 00:13:19 (muokattu 21.07.2005 02:30:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zzzzzzzz
 
No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin!
Veikko
19.05.2005 00:17:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täältä muuten löytyy poikain Ace of Spades ja Walk This Way videot:
http://www.hayseed-dixie.com/tastingroom.html
 
Tampereen dadaveikot
Meisseli
19.05.2005 11:21:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuten ihan jees,
mutta laulaja vetää niin yli että se jo henk. koht. ärsyttää.
 
Röllissä on sitä jotain alkukantaista.. -Skebaristi www.strangefruitband.net
Hööki
19.05.2005 17:55:13 (muokattu 21.07.2005 02:29:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zzzzzzzzz
 
No pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin!
the bomb
20.05.2005 01:23:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomalainen bluegrass-bändi Jussi Syren And The Groundbreakers on huhujen mukaan tekemässä tribuuttia HIMille? www.syren.fi -sivuilla ei ainakaan vielä mainintaa.
 
pitk
07.05.2010 11:29:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PItääpä nostella vanhaa aihetta, kun orkesteri on Suomessa! Näin Järvenpään keikan. Ei jäänyt juuri kysyttävää. Ukot soittaa virtuoosimaisesti, stemmat on likipitäen täydellisessä vireessä vailla kliinisyyden häivää ja soundi enemmän kuin kohdallaan. Taidan suunnistaa vielä lauantaina Virginiin uudelleenkatsastukseen!
 
Silläaikaa:
 
http://www.youtube.com/watch?v=sAWl5peI8HY
 
Parasta on, että se kuulosti myös livenä tuolta!
 
Pitk.
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
duane
09.05.2010 04:21:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Komppaan Pitkää, bändiä on tullu seurattua jo viitisen vuotta ja nyt tuli virginissä ihmeteltyä ryhmän toimintaa lavan sivusta monitorimiehen ominaisuudessa. Harvoin tulee näin hyvä fiilis mistään keikasta jossa on itse töissä. Parhautta, menkää ihmeessä todistaan homma livenä seuraavan Suomen rundin aikana!!
 
katellaan...
Jii-Gee
11.05.2010 16:01:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voi ny v*tun v*tun v*ttu...miks kukaan ei kertonu mulle et nää oli tulossa Suomeen..!!?
 
Prkl.
 
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
doktorkoo
24.11.2010 13:46:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jii-Gee: No voi ny v*tun v*tun v*ttu...miks kukaan ei kertonu mulle et nää oli tulossa Suomeen..!!?
 
no nyt kerrotaan!
 
Hayseed Dixie-joulukiertue 2010
 
1.12. Henrys Pub, Kuopio. Liput 8 eur.
2.12. YO-talo, Tampere. Liput 13/15 eur.
3.12. House Of Rock, Kouvola. Liput 12 eur.
4.12. Virgin Oil, Helsinki. Liput 15 eur.
5.12. Bar Kino, Pori. Liput 8 eur.
6.12. Graceland, Turku. Liput 12 eur.
 
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
Jii-Gee
24.11.2010 14:02:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

doktorkoo: no nyt kerrotaan!
 
Hayseed Dixie-joulukiertue 2010
 
1.12. Henrys Pub, Kuopio. Liput 8 eur.
2.12. YO-talo, Tampere. Liput 13/15 eur.
3.12. House Of Rock, Kouvola. Liput 12 eur.
4.12. Virgin Oil, Helsinki. Liput 15 eur.
5.12. Bar Kino, Pori. Liput 8 eur.
6.12. Graceland, Turku. Liput 12 eur.

 
Täsmennys Turun keikkaan;
 
http://www.pubportarthur.fi/kalenteri.html?m=12&y=2010
 
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
Karvamammutti
25.11.2010 18:02:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hayseed Dixien ystäville suosittelen myös sellaista orkensteria kuin Iron Horse, ovat tehneet tribuuttilevyjä mm. Metallicalle, Black Label Societylle ja Ozzy Osbournelle. Hienoa soitantaa.
 
"Central to Unit 27. Jean-Claude Van Damme's robbing a post office. I need back-up."
doktorkoo
25.11.2010 21:48:17 (muokattu 25.11.2010 21:50:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jii-Gee: Täsmennys Turun keikkaan;
 
http://www.pubportarthur.fi/kalenteri.html?m=12&y=2010

 
no ei toi Tampereen keikkakaan ihan oiken menny (kopioitu siis netistä, virheet eivät minun....)
 
Treen YO-talo 1.12 keskiviikkona! Showtime klo 21:30
 
(ja Kuopio puolestaan 2.12)
 
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
doktorkoo
01.12.2010 23:31:13 (muokattu 02.12.2010 07:20:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Halleluja! I have testified!
 
Olihan show.... uskomattoman hyvin piisit pysyy kasassa rytmillisesti, vaikka vauhti on hirviä koko ajan. Hyvät saundit, ja laulajan välispiikit toimii. Älkää jättäkö väliin jos tulevat teillepäin
 
E: tän bändin näkemisen jälkeen ei VOI olla pahalla tuulella! :-)
 
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
Ville.K
02.12.2010 23:07:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutaman vuoden seuraillut bändiä ja keväällä pääsin todistamaan keikkakunnon Jyväskylässä. Olihan se mahtavaa menoa :D Tempoa hirveä, välispiikit hyviä ja muutenkin yleisö tuntui viihtyvän :)
 
"No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv
stonedeaf
01.01.2011 19:34:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ville.K: Muutaman vuoden seuraillut bändiä ja keväällä pääsin todistamaan keikkakunnon Jyväskylässä. Olihan se mahtavaa menoa :D Tempoa hirveä, välispiikit hyviä ja muutenkin yleisö tuntui viihtyvän :)
 
Itse olin todistamassa keikkaa kuopiossa, ei voi muuta todeta muuta kuin paras baari keikka mitä olen koskaan nähnyt. harvoin on bändeillä lavalla näin paljon energiaa, varsinkaan kun bändissä ei ole rumpuja, mutta silti sen latauksen tunti. Suosittelen lämpimästä kaikille bändiä ja erityisesti jos on mahdollista päästä joskus katsomaan livenä niin mene - itse ainakin menen.
 
blaekie
05.04.2012 22:57:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä tähän nyt sanois ? AC/DC:n Back In Black näiden vetämänä, ei ihan ekana tullut mieleen , että voihan sen noinkin ehkä soittaa:-)
Kuuntelin tässä kun kaverilta sain pari ämpyräkolmosta.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
edenbeast
06.04.2012 11:15:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kohtuullisen toimivaa on livenä.
 
Loijaa
04.05.2012 19:11:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen löytänyt herrojen coverit vastikään, ja pieninä annoksina toimivat oikein hyvin. Livenä olisi ihan kiva käydä katsomassa, hard rockin hillbillynä vetäminen levyllä ei oikein jaksa loppuun asti kantaa..
 
God damn, it's the PUSHER!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «