Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uutta Gov´t Mulea
1 2 3 4 5 6
JC
06.01.2007 11:25:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mule tänään Conanissa amerikanmaalla, ja perjantaina Suomen telkussa.
 
Million Miles From Yesterday -biisin soittivat aika rutiinilla.
 
DoThePop
06.01.2007 11:40:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Million Miles From Yesterday -biisin soittivat aika rutiinilla.
 
Meikäläinen se missasi tuon eilisen Conanin.Tulipahan nukahdettua taas kerran tyylikkäästi sohvalle.Harmittaa vaikka ei näköjään ollut elämää suurempi esitys.
 
monotone
06.01.2007 17:36:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se maanantaina iltapäivällä tule uusintana?
 
Ja musta se kyllä oli hyvä. Andykin oikein innostui svengailemaan...
monotone
03.11.2007 14:46:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heads up!
 
http://www.mule.net/discography/14/index.html
JC
03.11.2007 16:20:39 (muokattu 03.11.2007 16:21:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heads up!
 
http://www.mule.net/discography/14/index.html

 
"...this 2007 collection presents reggae & dub versions of tunes from the Southern rock band's earlier outings."
 
Taitaa olla ensimmäinen Gov't Mulen levy, joka saa minun puolestani jäädä kauppaan.
 
Mule
03.11.2007 19:47:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla ensimmäinen Gov't Mulen levy, joka saa minun puolestani jäädä kauppaan.
 
Itselläni toinen, High&Mighty pääsi kuunteluun muttei hyllylle asti. Déjà oli vielä täysin mukiinmenevä ilmestys (muutamaa heikkoa lenkkiä lukuunottamatta) ja ansaitsi paikkansa hyllystä muiden muulien joukossa! rok rok!
 
äh.
Socialite
05.11.2007 19:03:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"...this 2007 collection presents reggae & dub versions of tunes from the Southern rock band's earlier outings."
 
Taitaa olla ensimmäinen Gov't Mulen levy, joka saa minun puolestani jäädä kauppaan.

 
Samma här. Tuota kuunnellessa tuli semmoinen watö hell? -fiilis.
 
Pirkka
06.11.2007 17:20:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"...this 2007 collection presents reggae & dub versions of tunes from the Southern rock band's earlier outings."
 
Todella asiallista. Warren Haynesilla on ainakin pokkaa tehdä muutakin kuin vain tuttua ja turvallista junttaamista. Pakko-ostos!
 
sakkemule
30.11.2007 19:57:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ai saatana! tarttee kehuskella täälläkin...;)
lentoliput on varattu, ja seuraaviin konsertteihin liput:
 
Gov't Mule NYC Beacon run
Fri 12/28 _ _Beacon Theatre _ _New York, NY _
Sat 12/29 _ _Beacon Theatre _ _New York, NY _ _
GOV'T MULE AFTERSHOW W/ PORTER BATISTE STOLTZ & FRIENDS
CELEBRATING GEORGE PORTER JR'S 60TH BIRTHDAY
Sat 12/29 _ _Blender Theatre @ The Gramercy
Mon 12/31 _ _Beacon Theatre _ _New York, NY
 
poikkeuksellinen uusivuosi siis luvassa...
 
jiiiihaaa!
 
DoThePop
04.01.2008 14:48:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs on porukat tykännyt uudesta Tail of 2 cities tupladvd paketista?Itse olen tykännyt molemmista keikoista ihan hulluna.Harvinaisen hyvä live taltiointi.Hienot keikat molemmilta -04 ja -06 vuosilta.
 
Tuskin tarvitsee edes suositella kenellekään tämän hankintaa.Eiköhän se kaikilla jo ole listalla ylhäällä.Ihmeen vähän tätä on kuitenkaan missään vielä hehkutettu.Sinällään sääli kun julkaisu on todella mainio.
 
oulukyllosa
04.01.2008 22:11:56
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs on porukat tykännyt uudesta Tail of 2 cities tupladvd paketista?Itse olen tykännyt molemmista keikoista ihan hulluna.Harvinaisen hyvä live taltiointi.Hienot keikat molemmilta -04 ja -06 vuosilta.
 
Tuskin tarvitsee edes suositella kenellekään tämän hankintaa.Eiköhän se kaikilla jo ole listalla ylhäällä.Ihmeen vähän tätä on kuitenkaan missään vielä hehkutettu.Sinällään sääli kun julkaisu on todella mainio.

 
Ai, tuon jutun mä oon missannu.
 
En oo Mulejuttuja muistanu tutkia viime aikoina, menin jotenkin shokkiin kun kuulin siitä Reggae-levystä.
 
- play some skynyrd, man -
monotone
06.01.2008 23:41:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs on porukat tykännyt uudesta Tail of 2 cities tupladvd paketista?Itse olen tykännyt molemmista keikoista ihan hulluna.Harvinaisen hyvä live taltiointi.Hienot keikat molemmilta -04 ja -06 vuosilta.
 
Siinähän oli/on tämä pieni mutka matkassa:
 
TAIL OF TWO CITIES DVD PROBLEMS
It has been discovered that there was an error during the manufacturing process of the Tail of Two Cities DVD, and as a result, the discs included in the DVD package are defective. We are working hard to manufacture new discs as quickly as possible. Those of you who purchased the DVD via the Gov't Mule Store Pre-Order will receive new discs via mail as soon as they are manufactured. Please note, DO NOT RETURN your discs to Musictoday †we will automatically be sending you discs as soon as we have the corrected versions. Please save your DVD packaging, since we will only be sending the discs themselves.

 
Joko mahtaa olla päivitetyt versiot kaupoissa? Itse tilasin ennakkoon ja uusia odotellaan...
JC
07.01.2008 00:02:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Blue Rose Recordsin (Euroopan julkaisija) kotisivuilla arvioidaan "we expect corrected versions in mid January".
 
DoThePop
07.01.2008 13:22:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvin on toiminut meikäläisen levyt.Mitään ongelmia noissa ei ole ollut.Molemmat keikat olen katsonut kaksi kertaa läpi.En tiedä mitä painosta levyt sitten ovatkaan.
 
Itse kävin ostamassa dvd:n kotikylän Isabel levykaupasta.Ostin dvd:n 31.12.07.Oli kuulemma tullut just hyllyyn.En oo varma tarkoittiko samaa päivää vai edellistä viikkoa.
 
www.isabel.fi
 
Ostin muuten samalla Mighty high levynkin.Uskallanko edes myöntää että olen siitäkin erittäin paljon tykännyt.
 
Mule
07.01.2008 20:30:15 (muokattu 07.01.2008 20:42:57)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakkohankinta tuo kahden kaupungin häntä. Mutta voi jos joku kaivaisi esiin 90-luvun lopun keikan ja julkaisisi kunnon kuvalla/ääniraidalla... Sen ajan Mulelle ei löydy haastajaa.
 
"Monkey Hillistä" Beatlesin elämää suurempaan "I Want You (Shes So Heavy):n"
http://www.youtube.com/watch?v=Mcap26TiC2Q
 
äh.
sakkemule
07.01.2008 21:39:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinähän oli/on tämä pieni mutka matkassa:
 

 
Joko mahtaa olla päivitetyt versiot kaupoissa? Itse tilasin ennakkoon ja uusia odotellaan...

 
onko sulle tullu jo se "rikkinäinen" versio? mulle ei oo ees tullu sitä???
tilasikko mulen sivuilta?
 
oli muuten perkeleen kovia keikkoja nykissä. Tuli oltua takahuoneessakin juomassa ukkojen kaljoja...
 
monotone
08.01.2008 14:36:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko sulle tullu jo se "rikkinäinen" versio? mulle ei oo ees tullu sitä???
tilasikko mulen sivuilta?

 
Joo, aika nopsasti ennakkotilaus tuli. Tosin tuli ilman sitä pre-order bonus dvd'tä, joka ei kuulemma nyt sitten kovin ihmeellinen ole.
 
Siis se vika on siinä '04 keikan toisessa setissä - stereoääni ei ole synkassa kuvan kanssa. 5.1 ääni kyllä on, mutta se ei tietysti paljon lohduta jos ei ole laitteistoa sitä varten. Muuta vikaa en ole huomannut.
 
oli muuten perkeleen kovia keikkoja nykissä. Tuli oltua takahuoneessakin juomassa ukkojen kaljoja...
 
Aijai! Winter of love siis?
DoThePop
08.01.2008 20:08:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mulla sitten on uudempi versio dvd:stä.Ei mulla mitään synkka eroa ole äänen ja kuvan välillä.Itsellä ei ole käytössä 5.1 laitteistoa.Joten siitä en osaa sanoa mitään.Olen kuunnellut dvd:tä Consonancen putkivahvistimen ja Ceireen Aurora laajakaistakaiuttimien kautta.Ihan hyvältä soundaa tällä setillä.Vaikka dvd-soitin ei olekaan kovin laadukas.
 
Ainoa mitä dvd:n laadussa parantaisin.Niin kuvan terävyys saisi mielestäni olla hieman parempi.Nää nykyiset tv:t on aika armottomia hieman heikkolaatuisemmalle kuvalle.No onneksi kuvassa ei kuitenkaan ole mitään kovin isoa ongelmaa.Joten musiikista pystyy nauttimaan kuvan kanssa ihan täysillä.
 
Mäci
08.01.2008 22:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joko mahtaa olla päivitetyt versiot kaupoissa? Itse tilasin ennakkoon ja uusia odotellaan...
 
Eilen hain Fennicasta ja kyllä mulla ainakin on epäsynkassa.Stereo-ääni siis.
Täytynee kysellä Fennicasta uutta versiota tilalle.
 
Sure I like country music and I like mandolins, but right now I need a Telecaster through a Vibrolux turned up to 10...John Hiatt
sakkemule
08.01.2008 23:43:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 

 
Aijai! Winter of love siis?

 
juu, just se.
 
perkele kun en oo saanut mitään levyjä vieläkään. music today on töppäillyt kyl ennenkin. tarttee meilata saatanallinen meili sinne...;/
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «