Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Erja Lyytinen
1 2
totaali
09.08.2003 18:06:08 (muokattu 09.08.2003 18:07:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erja esiintyy maanantaina 11.8. Storyvillessä (Hki) ja ensi viikonloppuna JämSessionissa. Että jos joku ei vielä ole häntä livenä kuullut (ja nähnyt! :-)), kipikapin paikalle!
 
Ikuinen aloittelija, mutta joskus vielä alan treenata kunnolla...
KooAa
19.08.2003 12:54:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jämsessiossa tuli nähtyä. Mun makuun liian "taiteellinen" pläjäys eikä soittotaitokaan säväyttänyt. Ei tullut bluesia (paitsi Dust My Broom) eikä rokkia ollenskaan. Joku muu ois epäilemättä pitänyt.
 
Potentiaalia Erjassa varmaan on vaikka mihin.
 
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
totaali
19.08.2003 22:09:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JämSessionissa tuli nähtyä, tosiaan, niin ulkoilmakonsertissa kuin illalla hotellissa. Ja minä kyllä pidin. OK, joku voi pitää liian taiteellisena omaan makuunsa, mutta soittotaidon puutteesta moittiminen kuvastaa lähinnä arvostelijan omaa asiantuntemattomuutta.
 
Koko JämSession oli muuten mahtava, loistavat esiintyjät!
 
Ikuinen aloittelija, mutta joskus vielä alan treenata kunnolla...
Ossi
19.08.2003 23:00:45 (muokattu 19.08.2003 23:01:22)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja minä kyllä pidin. OK, joku voi pitää liian taiteellisena omaan makuunsa, mutta soittotaidon puutteesta moittiminen kuvastaa lähinnä arvostelijan omaa asiantuntemattomuutta.
 
Aivan. Erjahan soittaa naiseksi ihan hyvin :) - Ups, nyt tulee lunta tupaan. Monelta suunnalta.
 
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Blue Moon
20.08.2003 00:38:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo nähnyt livenä kuin kerran ja silloin Erja soitti mielestäni hyvin. Sellainen rok-kekkulointi elvistelyineen ja egotrippeineen kyllä puuttui soitosta. Onneksi. :-)
 
- It's been a long time coming -
Imper
20.08.2003 16:09:13 (muokattu 20.08.2003 16:09:36)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, nähty on vuosi sitten Jämsän Ilves-linnassa ja juuri JämSessioneissa. Kitaraa Erja kyllä osaa soittaa helvetin hyvin, mutta mielestäni laulu on toisinaan aika "sielutonta".
 
Tiedä sitten johtuuko siitä, etten kauheesti "jazzahtavaa" musiikkia diggaile, vaikka kyllähän Erja hyvää musiikkia soittaakin... Ja kyllä livenä Erjan näkeminen on MYÖS silmänruokaa!:)
 
Everyone is a per-son
KooAa
20.08.2003 17:03:27 (muokattu 20.08.2003 17:04:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

... mutta soittotaidon puutteesta moittiminen kuvastaa lähinnä arvostelijan omaa asiantuntemattomuutta.
 
HOHO.
 
Tuo on sinun mielipiteesi joka painottuu 100% omaan näkemykseesi kuten minunkin mielipiteeni painottuu minun näkemykseeni. Jos väität että minä olen omasta mielestäni toista mieltä kuin mitä olen niin haluan kuulla perustelut.
 
EDIT: typo
 
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
totaali
20.08.2003 19:09:07 (muokattu 20.08.2003 19:10:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HOHO.
 
Tuo on sinun mielipiteesi joka painottuu 100% omaan näkemykseesi kuten minunkin mielipiteeni painottuu minun näkemykseeni. Jos väität että minä olen omasta mielestäni toista mieltä kuin mitä olen niin haluan kuulla perustelut.

 
Heh. Et sinä varmaankaan ole "omasta mielestäsi toista mieltä kuin mitä olet" ellei ole kovinkin paha skitsofrenia. Nyt vain on niin, että soittotaidon arviointi on paljon vähemmän mielipidekysymys kuin se, tykkääkö jostakin vai ei. Jälkimmäisessä kysymyksessä jokainen on omine mielipiteineen tietenkin oikeassa. Edellisessä taas sinä olet yksinkertaisesti väärässä, sorry. :-))))
 
EDIT: lyöntivirheitä, kun kirjoittaa kiihtyneessä mielentilassa, heh-heh
 
Ikuinen aloittelija, mutta joskus vielä alan treenata kunnolla...
Shaft
20.08.2003 20:48:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt vain on niin, että soittotaidon arviointi on paljon vähemmän mielipidekysymys kuin se, tykkääkö jostakin vai ei.
 
Totta, mutta ei tähänkään oikein mitään mittaria ole. Mitä se soittotaito loppujen lopuksi on? Välillä joku artisti jakaa aika tavalla mielipiteitä tässäkin suhteessa. Jos sillä nyt mitään väliä on.. kukas nyt taas olikaan tämä kaveri, joka "ei osannut soittaa paskaakaan, mutta sai sen tottavie kuulostamaan hemmetin hyvältä"?
 
En kyllä itse väitä vastaan- Erja on kova soittaja. Ehkä se tietty räkäisyys puuttuu eli meno on välillä vähän liiankin slikkiä.
 
KooAa
20.08.2003 20:53:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edellisessä taas sinä olet yksinkertaisesti väärässä, sorry.
 
Minä kirjoitin että soittotaito ei säväyttänyt siksi koska se ei säväyttänyt. Asia on niinkin yksinkertainen. En arvostele Erjan soittoa naisena vaan soittajana. Vaikka olisi Dave Lindholm vetänyt samat kuviot olisin kirjoittanut että soitto ei säväyttänyt. En tiedä mihin Erja pystyy mutta mielestäni esitetyissä kappaleissa ei tarvittu ihmeellisiä soittotaitoja, hitaita kappaleita kaikki eikä sopineen minun musiikkimakuuni
 
Koo(Aa)lla ei ole väliä !
Mage
21.08.2003 07:07:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kukas nyt taas olikaan tämä kaveri, joka "ei osannut soittaa paskaakaan, mutta sai sen tottavie kuulostamaan hemmetin hyvältä"?
 
Hound Dog Taylor ainakin on sanonut noin
 
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
Shaft
21.08.2003 13:20:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hound Dog Taylor ainakin on sanonut noin
 
Juu, niin se taisi olla.
 
Ukko
21.08.2003 17:17:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä kirjoitin että soittotaito ei säväyttänyt siksi koska se ei säväyttänyt. Asia on niinkin yksinkertainen. En arvostele Erjan soittoa naisena vaan soittajana.
 
Erjan musiikissa on se vikana että tyttö on käynyrt Sibiksen (?) ja se kuuluu liian sliipattuna esityksenä. Elikkä hommasta puuttuu se juurevuus,muna tms..... Toisaalta onhan niitä muitakin muusikoita jotka ovat käyneet ko. opinahjon ja silti soitannossa on poweria.
 
jogo3000
21.08.2003 17:20:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erjan musiikissa on se vikana että tyttö on käynyrt Sibiksen (?) ja se kuuluu liian sliipattuna esityksenä. Elikkä hommasta puuttuu se juurevuus,muna tms..... Toisaalta onhan niitä muitakin muusikoita jotka ovat käyneet ko. opinahjon ja silti soitannossa on poweria.
 
Jaa-a. Makuasia lienee. Minulle tuo iskee kyllä tuo soittimen käsittely hyvinkin.
 
I'm a whiskey rock'n'roller.
kalakukko
05.04.2018 01:34:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 5340 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Tällanen julkaistu vastikään https://www.youtube.com/watch?v=jdseVo5FE9E
 
Ei itse asiassa ollenkaan hullumpaa matskua. Video tosin vähän perseestä kun kävelee Lady Moonin OHI eikä mene chilivodkalle.
 
Ei ole. Parilla kolmella hullulla vaan, ja sitten ne vaihtelee niitä aina että vaikuttaisi että olisi monta.
HaloOfFlies
05.04.2018 18:15:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erja on kyllä ihan mahtava. Livenä on tullut viidesti nähtyä ja jokainen keikka on säväyttänyt. Hienoa, että myös suuri yleisö löysi hänet tuon Tähdet tähdet-ohjelman myötä.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
sahkuifk
01.07.2018 23:32:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huippu keikka 28.6 Provinssissa, raju sade aiheutti vähän teknisiä ongelmia mutta Eija oli kovassa vedossa.
 
Tykkäsin.
 
Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «