Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Rain - Ylös
1
Aimo
02.06.2003 14:01:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan moista kuunnellut, jos on niin mitäs ootte mieltä?
Minä tykkään ihan h*********, vai voikohan kospelmusiikista nuin sanoa. Livenä tosin vieläkin parempi.
 
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
PekKampela
02.06.2003 18:42:19 (muokattu 02.06.2003 18:46:22)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, hyvä bändi on. Olen joskus Kokkolassa nähnyt livenä ja tykkäsin. Todella tunnelmallinen ja rocki meno oli päällänsä.Levytkin oon kuullu. En todellakaan vierasta kristillisen sanoman omaavaa musiikkia...
 
EDIT: Eikös tämän uudemman levyn nimi ole "tie 316", tai jotain?
 
Kyllä se hylamaito muroissa menee!
Rattata
02.06.2003 22:32:33 (muokattu 07.09.2005 19:35:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä musiikkia ja loistava kappale, ei voi muuta sanoa.
 
PJS
05.06.2003 00:51:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaksi viimeisintä levyä upppoo meikäläisenkin musamakuun aikas hyvin, tie 316 on tosin parempi, ei oo niinpljon sellasia "täytebiisejä" seassa. Kunnan 80luku vääntöä hyvillä saundeilla. ja ehdottomasti suosittelen käymään keikalla joskus jos vaan kohdalle osuu, todella kova meininki ja hyvin soittavat livenä, ehkä toi saarnaamis osasto voi toisia ottaa pannuun mutta se on vaan siedettävä, sikshän ne sitä tekee, et ne pääsisi tätä gospelia(-ilosanomaa) levittämään, jussi on muuten aika kova tasonen kitaristi IMHO, vaikka se musa ei teknisesti mitään kovin vaativaa olekkaan, nii tosi tyylipuhtaasti jataitavasti se sen tonttinsa hallitsee.)
 
Jeah!!!
Walrus
10.06.2003 12:19:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ateistina pyrin välttämään gospelin kuuntelemista mutta Random Eyes on sen verran hyvä bändi että sitä suosittelisin muillekkin pakanoille kuunneltavaksi.
 
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Saami
14.06.2003 22:20:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotkut bändit syyllistyvät vain liikaa meidän pakanoiden käännyttämiseen ja sitä en siedä sekuntiakaan. Kohtuus kaikessa. Eli muistakaapa tämä arvon gospelmuusikot, pakanoita on kohdeltava hienovaraisesti, jotta gospelmusiikkia ei vierastettaisi.
 
100% samaa mieltä!
 
Suomessakin on aivan loistavia bändejä.
 
En ole kuullut.
 
JeeVes
15.06.2003 20:55:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaikka kuuntelen aikasta paljon gospelia ei tuo kyseinen yhtye iske hirveästi. Minusta livenä ei ole toiminut ainakaan niinä kahtena kertana kun olen heitä kuullut. Mutta makunsa kullakin. Sanomahan pojilla on ihan kohdallaan, joten siitä respectiä. :D
 
Ou Behave.
jussiohman
17.06.2003 18:11:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seuriksella mitä olen kopselia kuullu ni, aika sontaa se lähes poikkeuksetta on.
 
Jos katsoo pöydällä olevaa kahvikuppia tarpeeksi kauan ja miettii että se alkaa liikkumaan, voi sen todella nähdä liikkuvan.
Rattata
18.06.2003 21:14:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin kun mistä te puhutte? Rainistä vai Random Eyesistä? Rain ehdottomasti parempi, RE on kanssa ihan hyvää. Joka ei tiedä bändiä niin linkistä voi ladata "Hero" nimisen kipaleen:
 
http://www.randomeyes.net/promo/Hero.mp3
 
Ihan toimivaahan tuo...
 
JeeVes
23.06.2003 16:13:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hengellistä kikkeli heavyä, siis toi RE....en diggaa...
 
Ou Behave.
SRV
25.06.2003 12:02:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan moista kuunnellut, jos on niin mitäs ootte mieltä?
Minä tykkään ihan h*********, vai voikohan kospelmusiikista nuin sanoa. Livenä tosin vieläkin parempi.

Olen kuunnellut, aivan loistavahan tuo on. Löytyy sekä Kiitos ja anteeksi, että Tie 316 -levyt ja kummatkin oikein hienoa musiikkia. Kannattaa muuten kuunnella vaikkei gospel-musiikista pitäisikään.
Ateistina pyrin välttämään gospelin kuuntelemista...
Hieno periaate.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «