Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Eddie Cochran- rockabillyn pioneeri
1 2 3
Number 9
22.10.2012 21:00:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Mikäs se paras sit oli?
 
Oon joskus koittanu hankkia kattavaa Cochran-kokoelmaa, mut takkiin sattui jäämään joku korkeintaan kohtuullinen rarities/live-pläjäys, joka hätaisen etsinnän tuloksena tarttui hanskaan Fennicasta muutama vuos sitten. On siinä hienoja versioita Hallelujah I Love Her So:sta kyl, ei siinä mitään.

 
En tiedä kuinka kattava, mutta kolme levyä on minulla.
Kulkevat nimellä Eddie Cochran Rockabilly Pioneer 1,2 ja 3
Tossa linkki:
 
http://www.google.fi/url?q=http://w … =AFQjCNGO5mgQY3JaZPURkl5bTDHY4uQ67A
 
Please, dont wake me, no, dont shake me, leave me where i am, im only sleeping -John Lennon Are you sleeping? Brother John? -Brian Wilson
rheinone
22.10.2012 22:01:32 (muokattu 22.10.2012 22:03:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Number 9: En tiedä kuinka kattava, mutta kolme levyä on minulla.
Kulkevat nimellä Eddie Cochran Rockabilly Pioneer 1,2 ja 3
Tossa linkki:
 
http://www.google.fi/url?q=http://w … =AFQjCNGO5mgQY3JaZPURkl5bTDHY4uQ67A

 
Tänks, just tommosta kaipasinkin kun en oo koskaan Cochranin tuotantoa muutaku kafruilta c-kasetille tallentanut. Siltähän löytyy Just-Ö-Sitting In A Balcony, Completely Sweet ja Jeanie Jeanie Jeanie! Panin tilaukseen.
 
I've got the devil in my blood tellin' me what to do. (and I'm all ears)
Number 9
22.10.2012 22:05:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Tänks, just tommosta kaipasinkin kun en oo koskaan Cochranin tuotantoa muutaku kafruilta c-kasetille tallentanut. Siltähän löytyy Just-Ö-Sitting In A Balcony, Completely Sweet ja Jeanie Jeanie Jeanie! Panin tilaukseen.
 
Oleppa hyvä.
 
Please, dont wake me, no, dont shake me, leave me where i am, im only sleeping -John Lennon Are you sleeping? Brother John? -Brian Wilson
7atu
25.10.2012 16:29:12 (muokattu 25.10.2012 16:29:42)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Eddie Cochran on minullekkin yksi suosikki noista 50-luvun artisteista...
Itseltä löytyy kymmenisen LP:tä ja muutama CD Boxi kyseisen herran "tuotannosta"... Todella kova kitaristi ja laulaja, aikaansa edellä! Omia suosikki biisejä ovat mm. Something Else, Teenage Heaven...
 
Itselle muita Suosikki artisteja 50-luvulta ovat: Johnny Cash, Gene Vincent, Jerry Lee Lewis, Ritchie Valens, Buddy Holly, Carl Perkins... Elvis ei uppoa minuunkaan, minulle Brian Setzer on rokin Kuningas!
 
"We're gonna rock this town, rock it inside out..."
Number 9
25.10.2012 16:36:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

7atu: Kyllä Eddie Cochran on minullekkin yksi suosikki noista 50-luvun artisteista...
Itseltä löytyy kymmenisen LP:tä ja muutama CD Boxi kyseisen herran "tuotannosta"... Todella kova kitaristi ja laulaja, aikaansa edellä! Omia suosikki biisejä ovat mm. Something Else, Teenage Heaven...
 
Itselle muita Suosikki artisteja 50-luvulta ovat: Johnny Cash, Gene Vincent, Jerry Lee Lewis, Ritchie Valens, Buddy Holly, Carl Perkins... Elvis ei uppoa minuunkaan, minulle Brian Setzer on rokin Kuningas!

 
Hyvä! En tiedä onko ihan kuningas kuitenkaa.
 
Ainoa oikea mielipide ja Totuus on että Rockin Kuningas on Chuck Berry.
 
Please, dont wake me, no, dont shake me, leave me where i am, im only sleeping -John Lennon Are you sleeping? Brother John? -Brian Wilson
Number 9
25.10.2012 16:54:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

RänxY: Kyllähän rockabilly ansaitsisi varmaan pysyvän faq-topicin tyyliin "Keskustelua rockabillysta". Onhan tämä kuitenkin genre, jossa tapahtuu koko ajan ja esim. uusia levytyksiä pukkkaa ilmoille tämän tästä. Olisihan niitä kiva m.netissäkin käydä tsekkaamassa.
 
No minä pistän tällaisen pystyyn.
 
Please, dont wake me, no, dont shake me, leave me where i am, im only sleeping -John Lennon Are you sleeping? Brother John? -Brian Wilson
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «