Muusikoiden.net
04.12.2016

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Earl Scruggs kuollut
1
hoja
01.04.2012 22:14:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Earl Scruggs on kuollut. Lepää rauhassa. Utuisilla vuorilla, jos tarkasti kuuntelee, saattaa silti kuulla kaukaisuudessa tutun melodian:

http://www.youtube.com/watch?v=3xdn6htjkx0

K100 #8 Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä..
rheinone
02.04.2012 22:28:36 (muokattu 02.04.2012 22:35:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho. Tais elää aika vanhaksi, sillä sehän oli vanha kääpä jo silloin 80-luvun alussa kun noita Flatt&Scruggs-juttuja diggailin.

E: Roll In My Sweet Baby's Arms on mun suosikki sälleiltä. Tää tallenne on kaiketi jostain 50/60-lukujen taitteesta? http://www.youtube.com/watch?v=qwColEM6m_c&feature=related

mandojoe
14.04.2012 22:19:33

88 vuotta tuli täyteen. Tieto Scruggsin poismenosta tuli meikäläiselle erikoisella tavalla: Olin matkoilla USA:ssa ja huomasin Hollywoodin Walk Of Famella Scruggsin tähden kukitetun. The best banjo picker who ever lived has met his Maker.

rheinone
14.04.2012 23:23:58

mandojoe: 88 vuotta tuli täyteen. Tieto Scruggsin poismenosta tuli meikäläiselle erikoisella tavalla: Olin matkoilla USA:ssa ja huomasin Hollywoodin Walk Of Famella Scruggsin tähden kukitetun. The best banjo picker who ever lived has met his Maker.

Toi jää sulle sitte mieleen samalla lailla ku Kekkosen kuolema meikäläiselle. Elokuussa '86 oltiiin interraililla. Venetsiassa istuttiin kanaalin reunalla ku huomattiin etusivun lööpit lehdissä "Kekkonen morte". Sevverran italiasta/latinasta oli hajua että bonjattiin ett nyt se on heittäny lusikan nurkkaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti