Muusikoiden.net
04.12.2016

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Larry Peninsula- Countryä Oulusta
1
Larry Peninsula
30.01.2012 20:17:02 (muokattu 30.01.2012 20:19:47)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hello countryn ystävät ja muutkin!

Olen tehnyt country-musaa jo vuosia mutta vihdoin julkaisin debyytti-EP:ni, Vagabondin.
Soitin levylle kaikki intstrumentit itse ja sävelsin biisit. Levyn tuotti ja äänitti Matti Niemi.

Countryllä ei ole helppoa menestyä Suomessa, mutta koen että tämä on ainoa oikea vaihtoehto koska se on minulle sieluni saundi.

Keikoilla kuitenkin huomaa että country-musa toimii lähes kaikille. Hoedownit on aina käynnissä ja stetsonit lentää!

Ensimmäisestä singlestä Vagabondista tehtiin myös musavideo:
http://www.youtube.com/watch?v=r2SSJpeu0bI

Vagabond EP on kuultavissa kokonaisuudessaan kotisivuiltani:
www.larrypeninsula.com

Minulla on pitkä tausta countryn kuuntelijana ja olen käynyt Nashvillessäkin useamman kerran hakemassa vaikutteita. Mukava olisi keskustella countrystä ylipäätään teidän kanssa jotka sitä tunnette.

Toivottavasti pidätte musiikista. Olisi mukava tutustua muihin country-musan tekijöihin Suomessa. Vastatkaa tähän jos on ajatuksia tai mietteitä:)

Thank you everybody,

Larry Peninsula

oulukyllosa
30.01.2012 21:10:23

Hyvä Larry! Hyvältä näyttää ja kuulostaa.Kivaa että joku tekee meidän valtavirrasta poikkeavaa omaa matskua.

T: Köpö-solisti Sami

Tilaa CCR:ää oululaisiin bileisiisi: www.kopotrulez.com
tjj2000
30.01.2012 21:27:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukavat ja leppoisat olivat soundi ja sointi youtube kappaleessa; videossa vaan häiritsi GMC:n 80 lätkä takaikkunassa ja rikkinäinen vilkku ;)

Kun en soittele, niin olen varmaan lenkillä http://www.movescount.com/members/tjj2000
Demo Harrison
31.01.2012 23:41:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tokaa biisiä tässä kuuntelen ja miellyttävältä saundaa. Ilmavaa saundimaailmaa ja selvästi fundeerattuja instrumentti- ja lauluosuuksia. Stetsoani nostan aina kun tehdään kantria näin pieteetillä - se ei ole helppoa tässä mörkömusan luvatussa maassa. Eikä helppoa ole myös olla yhden miehen bändi, mutta komeastihan se tässä sujuu.

Larry Peninsula
01.02.2012 12:39:55

Thanks kaikille. Sitä ei tiedä Sami vaikka tulisin köpöt keikalle lauantaina! Minulla on samana päivänä hieman aiemmin trubakeikka joten we'll see!

Se on kuitenkin mahtava huomata että kyllä Suomessa countrystä pidetään vaikkei sitä ehkä tiedetäkkään. Keikoilla sen huomaa että kyllä toimii Country.

Feel good people!

I'm a Vagabond- Always on the run
Isodee
05.02.2012 18:32:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä meininki! Sulla on selkeästi otetta, jatka valitsemallasi tiellä!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti