Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Molly Hatchet
1 2 3 4 5
zombywoof
27.07.2010 08:02:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PsychedelicWarlord: Itse asiassa luulin ,että DJB laulaa Devil's Canyonilla
 
Devil's Canyonin kansilehtisessä ainakin on ilmoitettu että sekä DJB että Phil molemmat laulavat. Sitä en kyllä osaa sanoa että kuka laulaa missäkin biisissä, siitä ei ollu mainintaa. Ja DJB oli ainakin merkattu muutamaan biisiin tekijäksi tuolle levylle.
 
"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends"
PsychedelicWarlord
27.07.2010 18:22:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zombywoof: Sitä en kyllä osaa sanoa että kuka laulaa missäkin biisissä, siitä ei ollu mainintaa.
 
Tätä mä just tarkoitin: Erittäin hyvä korvaaja :-)
 
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Nick Bone
28.07.2010 00:19:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PsychedelicWarlord: Itse asiassa luulin ,että DJB laulaa Devil's Canyonilla ja ihmettelen vieläkin mistä löysivät noin samankaltaisen laulajan.Mitä kopioon tulee niin aikanaan DJB:stä ääneltään eronutta Farraria ei häntäkään kohdeltu silkkihansikkain.Eli mikään ei näemmä kelpaa :-D
 
Hlubekin taustarooli on syvä pettymys sen jälkeen kun kuuli miehen liittyneen takaisin remmiin.
 
Beatin' the Oddsilla muuten laulaa Jimmy Farrar eikä DJB...

 
Hahhah, right you are mister! Mun piti kirjoittaa "No Guts...No Glory"... oi niitä aikoja (sama pää kesät talvet).
 
Pidin kyllä Jimmy Farraristakin enemmän kuin tästä Mäkkormakista. Mut onhan siinä miehessä kieltämättä jotain samaakin kuin DJB:ssa...
 
Makuasioita sanoi kissa, kun persettä nuoli.
 
All work and no play makes Nick a dull boy! www.myspace.com/blackflyfinland
Ari78
05.08.2010 12:25:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kandee muuten hommata Mollyjen "uusi" Live at the agora ballroom vuodelta 1979. Ihan uskomatonta tykitystä alusta loppuun orkkis kokoonpanolla. Varsinkin Harp Jam -jamittelu kuullostaa ihan mahtvalta sekä T for Texas kuten tietty muukin osasto, suosittelen. Soundit eivät tietty ole ihan huippuluokkaa, tiedä sitten onks toi joku soundboard mut ihan siedettävät kuitenkin.
 
recklessabandoner
24.08.2010 21:51:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ari78: Kandee muuten hommata Mollyjen "uusi" Live at the agora ballroom vuodelta 1979. Ihan uskomatonta tykitystä alusta loppuun orkkis kokoonpanolla. Varsinkin Harp Jam -jamittelu kuullostaa ihan mahtvalta sekä T for Texas kuten tietty muukin osasto, suosittelen. Soundit eivät tietty ole ihan huippuluokkaa, tiedä sitten onks toi joku soundboard mut ihan siedettävät kuitenkin.
 
...eikä pidä unohtaa Greatest Hits Live nimellä kulkevaa vuoden 1982 liveä. Bändi vähintäänkin samassa vedossa kuin Agoralla - ainoa poikkeus tietenkin Farrar joka kyllä kuitenkin klaaraa setin vähintäänkin tyydyttävästi. Ko. levy valitettavasti "out of print" ja Ebayssäkin saa maksaa tuosta ihan kivat rahat.
 
Texas Oil
24.08.2010 22:46:13 (muokattu 24.08.2010 22:48:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No Guts...No Glory on helevetin hyvä lätty mun mielestä...kyseisellä lätyllä kitaraa soitteli myös Dru Lombar (ex-Grinderswicth), jota ei jostain syystä muisteta mainita ainakaan minun reissue levyn kansiteksteissä?!
 
btw. Grinderswitch:n kokoelma kannattaa tsekata, jos ei ole ennestään tuttu "alan" bändi!
 
Ari78
26.08.2010 13:12:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

recklessabandoner: ...eikä pidä unohtaa Greatest Hits Live nimellä kulkevaa vuoden 1982 liveä. Bändi vähintäänkin samassa vedossa kuin Agoralla - ainoa poikkeus tietenkin Farrar joka kyllä kuitenkin klaaraa setin vähintäänkin tyydyttävästi. Ko. levy valitettavasti "out of print" ja Ebayssäkin saa maksaa tuosta ihan kivat rahat.
 
Joo, mulle on toi just tuloillaan, harmi et "lähteitä" on niin vähän :D Mulla on pari buutsia missä just tuo butt ugly Farrar on puikoissa ja kyllähän sekin toimii. Tietysti ei ole Double Troublen voittanutta joka on ihan killeri levy vaikkei varsinainen keikkataltiointi olekaan. Tästä tulikin mieleen että löytyyköhän mitään buutseja vuosilta 86-89 kun nää on vähän hämärän peitossa. Vai keikkailiko Molly ylipäänsä noina vuosina?
 
arppah8
26.08.2010 17:05:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ari78: Double Troublen voittanutta joka on ihan killeri levy vaikkei varsinainen keikkataltiointi olekaan
 
Aijjaa? Paljonkos tästä on värkätty studiossa, lähteitä? Yksi mun kaikkien aikojen suosikkilevyjä.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Ari78
27.08.2010 08:29:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arppah8: Aijjaa? Paljonkos tästä on värkätty studiossa, lähteitä? Yksi mun kaikkien aikojen suosikkilevyjä.
 
Sori, siis tarkoitin ettei ole varsinainen konsertti vaan koottu kahden vai kolmen keikan palasista. Soundit ja soitto on tosin niin loistavaa että toki herää epäilys että studiossa voisi joku dubbaus olla tehty, jos ei, niin hyvä niin. Ja komppaan, mun yks kaikkien aikojen suosikkilevyjä myös, ellei jopa paras. Kuuntelen läpi vähintään kerran viikossa enkä ole vielä kyllästynyt. Ehkä paras versio Beatin´the Oddsista koskaan, FOTP:sta puhumattakaan, Hlubekilta aika jäätävä soolo.
 
zombywoof
27.08.2010 12:25:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ari78: Sori, siis tarkoitin ettei ole varsinainen konsertti vaan koottu kahden vai kolmen keikan palasista. Soundit ja soitto on tosin niin loistavaa että toki herää epäilys että studiossa voisi joku dubbaus olla tehty, jos ei, niin hyvä niin. Ja komppaan, mun yks kaikkien aikojen suosikkilevyjä myös, ellei jopa paras. Kuuntelen läpi vähintään kerran viikossa enkä ole vielä kyllästynyt. Ehkä paras versio Beatinthe Oddsista koskaan, FOTP:sta puhumattakaan, Hlubekilta aika jäätävä soolo.
 
Noihin aikoihin tekivät n. 250 keikkaa vuodessa ja se kyllä kuuluu soitossa!
 
"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends"
bluesy
28.08.2010 00:53:42 (muokattu 28.08.2010 00:54:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

zombywoof: Noihin aikoihin tekivät n. 250 keikkaa vuodessa ja se kyllä kuuluu soitossa!
 
hyvä että tulee kommenttia ennen Ingramia olleesta mollysta...oli by the way parasta aikaaa , Hlubek sai kans osallistua sooloiluun ja biisintekoon!!! tämä Herra Ingramin ostaminen Mollyn nimeen on pistänyt Hlubekin taka-alalle!!! Kukko mikä kukko!! Ei hjyvä!!
 
arppah8
28.08.2010 13:05:16
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ari78: Sori, siis tarkoitin ettei ole varsinainen konsertti vaan koottu kahden vai kolmen keikan palasista. Soundit ja soitto on tosin niin loistavaa että toki herää epäilys että studiossa voisi joku dubbaus olla tehty, jos ei, niin hyvä niin. Ja komppaan, mun yks kaikkien aikojen suosikkilevyjä myös, ellei jopa paras. Kuuntelen läpi vähintään kerran viikossa enkä ole vielä kyllästynyt. Ehkä paras versio Beatinthe Oddsista koskaan, FOTP:sta puhumattakaan, Hlubekilta aika jäätävä soolo.
 
Aa, ok. Pitäisi yrittää metsästää tosta vinyyliversio jostain, ärsyttää kun vanhalta CD-käännökseltä on jätetty pari biisiä pois tilanpuutteen vuoksi. Oisivat vaikka tiputtaneet Stone in your heartin ennemmin pois, ainoa heikko veto koko levyllä.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
zombywoof
28.08.2010 15:24:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arppah8: Aa, ok. Pitäisi yrittää metsästää tosta vinyyliversio jostain, ärsyttää kun vanhalta CD-käännökseltä on jätetty pari biisiä pois tilanpuutteen vuoksi.
 
Sama! Toivottavasti julkaisisivat joskus koko paketin tuplaceedeenä, remasteroituna ja eipä muutamasta bonusbiisistä haittaakaan olisi. Tosin mikäli julkaisu on Mr Ingramista kiinni niin toiveeni on utopiaa.
 
"Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends"
Ari78
30.08.2010 08:55:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arppah8: Aa, ok. Pitäisi yrittää metsästää tosta vinyyliversio jostain, ärsyttää kun vanhalta CD-käännökseltä on jätetty pari biisiä pois tilanpuutteen vuoksi. Oisivat vaikka tiputtaneet Stone in your heartin ennemmin pois, ainoa heikko veto koko levyllä.
 
Jees, paitsi ne kaks poisjätettyä biisiä ei musta mitään kaksisia olleet, joskus kuullu eikä mitään klassikoita. Oishan ne silti tietty hienoo saada levylle remasteroituna.
 
arppah8
30.08.2010 09:09:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ari78: Jees, paitsi ne kaks poisjätettyä biisiä ei musta mitään kaksisia olleet, joskus kuullu eikä mitään klassikoita. Oishan ne silti tietty hienoo saada levylle remasteroituna.
 
No ainakin Walk on the side of the angels oli huomattavasti parempi poppis kuin toi mainitsemani Stone joka lähinnä ärsyttää :) Walk with me tais olla se toinen poisjätetty, siitä ei kyl ole juuri muistikuvaa.
 
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
recklessabandoner
30.08.2010 15:04:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arppah8: No ainakin Walk on the side of the angels oli huomattavasti parempi poppis kuin toi mainitsemani Stone joka lähinnä ärsyttää :) Walk with me tais olla se toinen poisjätetty, siitä ei kyl ole juuri muistikuvaa.
 
Samanlainen poppis sekin. Oikeat biisit kyllä jättäneet CD versiolta pois. Sony julkaisi muuten Greatest Hits Liven nimellä Extended Versions jokunen vuosi takaperin. Huonommat kannet ja pari biisiä siitäkin jätetty pois mutta helpommin ja halvemmalla saatavissa - hyvä dokumentti sekin Farrar-kokoonpanon livekunnosta.
 
Nyky-Mollyjen levy-yhtiötä sopii kyllä kiittää: kaikki 90/00-lukujen studiolevyt saatavissa tänä- ja viime vuonna ilmestyneinä hienoina tuplavinyyleinä.
 
Mika Kangas
30.08.2010 18:34:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bluesy: hyvä että tulee kommenttia ennen Ingramia olleesta mollysta...oli by the way parasta aikaaa , Hlubek sai kans osallistua sooloiluun ja biisintekoon!!! tämä Herra Ingramin ostaminen Mollyn nimeen on pistänyt Hlubekin taka-alalle!!! Kukko mikä kukko!! Ei hjyvä!!
 
Eihän bändi kuitenkaan huonoksi ole mennyt tuon takia. Kyllähän Heart Of The USA ja Gypsy Trail vaikkapa potkii varsin mallikkaasti. Ja hyvin kulkee myös vanhat klassikot. Minun mielestä.
 
Lonesome
31.08.2010 18:26:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

recklessabandoner: Sony julkaisi muuten Greatest Hits Liven nimellä Extended Versions jokunen vuosi takaperin. Huonommat kannet ja pari biisiä siitäkin jätetty pois mutta helpommin ja halvemmalla saatavissa - hyvä dokumentti sekin Farrar-kokoonpanon livekunnosta.
 
Kiitos tästä infosta.Meni tilaukseen. Jotenkin sotkin tuon Greatest Hits re-recorded lättyyn. Ja noista Extended versioista ei oikein tolkkua saa, ovat niin halpista kansiltaan. Take No Prisonersista oon tykänny, enkä aikanaan tainnut edes pahemmin ihmetellä eri laulajaa. Kasetissa ei ollut vissiin edes mainintaa ja Danny Joen ekat ostin vasta myöhemmin...
 
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
bluesy
19.09.2010 08:52:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mika Kangas: Eihän bändi kuitenkaan huonoksi ole mennyt tuon takia. Kyllähän Heart Of The USA ja Gypsy Trail vaikkapa potkii varsin mallikkaasti. Ja hyvin kulkee myös vanhat klassikot. Minun mielestä.
 
nojoo, ei huonoksi ei, mutta erilaiseksi ja niinkun tuli mainittua Hlubekin ottaminen mukaan mutta tarkoituksella "taustalle" jättäminen on jopa omituista?!
 
Ari78
21.09.2010 17:31:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bluesy: nojoo, ei huonoksi ei, mutta erilaiseksi ja niinkun tuli mainittua Hlubekin ottaminen mukaan mutta tarkoituksella "taustalle" jättäminen on jopa omituista?!
 
Ellei jopa pyhäinhäväistys. En kertakaikkiaan ymmärrä miksi Hlubek on suostunut moiseen. Voiko syynä sitten vaan olla raha koska Hlubek kuitenkin on rustannut valtaosan noista klassikoista joita Ingram nyt tiluttelee lähestulkoon ominaan samalla kun Hlubekin vahvareistakin on nupit säädetty luoteeseen.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «