Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tuomari Nurmio & Hunajaluut: 30 vuotta valoa kansalle -kiertue!
1 2
texjazz
24.11.2010 22:29:21
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etten nyt toistaisi jo sanottuja, niin sanon, että helevetin hienoja ja oivaltavia sovituksia Tuomarin biiseistä oli tuossa konsertissa juu. Hyvin Puurtisen ääni soi stemmoissa Herran kanssa. Ja kaikki osat olivat loksahtaneet kohdilleen kuin vanhan piian palapelissä joulupäivänä.
 
Tuomari on tyylikäs mies, olematta hetkeäkään muuta kuin Tuomari.
 
Älleh ellus allo nodhat. -Elprup Peed, 1634
blaekie
25.11.2010 10:40:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä kattelin myös tuon Teemalta tulleen kultsan keikan, ja positiivinen maku jäi koko hommasta, mahtavia saundeja ja sovituksia myöden. Hyvä dumari, Aija ja Bluesministeri :)
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ...
jazzmies
25.11.2010 17:46:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli kyllä todella pitkästyttävää seurattavaa ja näkemyksettömiä sovituksia. En pitänyt yhtään ja Hillilän perustaidot eivät vain riitä saadakseen hommaa rullaamaan.
 
Kuunnelkaa Iron Maidenia lapset, niin opitte rockaamaan kybällä.
Veikko
25.11.2010 18:53:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jazzmies: Oli kyllä todella pitkästyttävää seurattavaa ja näkemyksettömiä sovituksia. En pitänyt yhtään ja Hillilän perustaidot eivät vain riitä saadakseen hommaa rullaamaan.
 
Et pitänyt yhtään ja seurasit kuitenkin niin pitkään että pitkästyit? Söitkö sen jälkeen kaksi annosta inhokkiruokaasi?
 
"Ihmisen Jumala rakensi variksenpelättimestä, apinasta ja niistä tunteista, jotka jäivät yli kun lammas oli luotu." - Hotakainen, Syntisäkki
oulukyllosa
27.11.2010 01:36:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensin olin ihan fiiliksissä että onpa makea meininki ja soundi.Ja niin kai se olikin.Sitten jotenkin yhtäkkiä tuli sellainen kyllästymisefekti kuin kirkkaalta taivaalta että tätä jöötiäkö nyt loppuun asti,tuntui että sellainen dynamiikka hävisi koko jutusta.Aion katsoa uudelleen ja kumota itse itseltäni tämän efektin,epäilen että kyseessä oli oma mielenhäiriö ja se että jälkikasvu tuli härnäämään kesken katsomisen.
 
Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
jazzmies
27.11.2010 13:02:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oulukyllosa: Ensin olin ihan fiiliksissä että onpa makea meininki ja soundi.Ja niin kai se olikin.Sitten jotenkin yhtäkkiä tuli sellainen kyllästymisefekti kuin kirkkaalta taivaalta että tätä jöötiäkö nyt loppuun asti,tuntui että sellainen dynamiikka hävisi koko jutusta.Aion katsoa uudelleen ja kumota itse itseltäni tämän efektin,epäilen että kyseessä oli oma mielenhäiriö ja se että jälkikasvu tuli härnäämään kesken katsomisen.
 
Tismalleen näin itsekin koin. Kostoksi katsoin vielä uusinnankin. Muutama kappaleen ajan alusta laskien sitar-kitaraan saundin kuulemiseen asti dynamiikka jaksoi kantaa, niin sitten show kuoli pystyyn. Kaikki kunnia yleisölle, joka jaksoi loppuun asti.
 
Kuunnelkaa Iron Maidenia lapset, niin opitte rockaamaan kybällä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «