Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hojas Blues Bandilta levy!
1
stratomaster
14.09.2007 08:53:48 (muokattu 14.09.2007 12:13:23)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarjolla olisi näköjään pala suomibluesin historiaa: livelevy Suomen pitkäikäisimmän bluesbändin Hojasin Myllybluesin keikalta vuonna 2004, tämä oli ilmeisesti bändin viimeinen esiintyminen. Tässä on vielä mukana myöhemmin edesmennyt alkuperäisjäsen Vakkuri sekä tietysti Äijä ja Porsu Vuorinen. Kyllä tuo levy on pakko hankkia, ihan jo kunnianosoituksena noille miehille.
 
http://www.bluesnews.fi/bncd005.htm
 
Gardiner
14.09.2007 10:36:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostoslistallehan tää menee. Menkööt vaikka sen kunniaks et Aron soittimes oli ehkä maailman humaanein ja ystävällisin asiointi-ilmapiiri.
 
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
BigPapa
14.09.2007 11:45:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on hieno homma, se Hojaksen eka vinyyli, Sekatyömies, mulla on.
 
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk
stratomaster
14.09.2007 12:04:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on hieno homma, se Hojaksen eka vinyyli, Sekatyömies, mulla on.
 
Toikin olisi aika kiinnostava, mutta varmaan hankalasti löydettävissä nykyään.
 
BigPapa
14.09.2007 15:35:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toikin olisi aika kiinnostava, mutta varmaan hankalasti löydettävissä nykyään.
 
Tarkemmin kun kattelin tota niin ei kiitos sittenkään. Sehän on Valamiehen tuottama. Mulle riittää sellaiset Hojas levyt missä ei oo Valamiehen näpit pelissä. Ja pitääkin katella se hojas VHS vuodelta 1984 Järvenpään diggareiden pikkujouluista missä on alkuperäis kokoonpano . Äijä, Malkamäki, Vakkuri, Porsu, Sika ja sit tää pianisti toimittaja Holmberg tais olla. Toi on siis sen Sekatyömies-levyn kokoonpano tossa. Juu ja onhan siinä videolla myös Honey B & T-Bonesin keikka samasta tilaisuudesta ja lopussa vieraana Ahlqvist ja sekalaista jamia missä allekirjoittanutkin osallisena.
 
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers. http://www.youtube.com/watch?v=skZoK37V8Mk
willie
19.10.2007 17:50:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän oli tää Vakkuri se Aron Soittimen omistaja. Hojaksen oon nähnyt kerran tai pari livenä aikanaan Tavastian torstai-blues-jazz illassa. Mainio bändi, kuten mm. Wentus ja Chicago Overcoat.
 
Bassoa vuodesta 1972.
BigPapa
19.10.2007 18:10:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän oli tää Vakkuri se Aron Soittimen omistaja. Hojaksen oon nähnyt kerran tai pari livenä aikanaan Tavastian torstai-blues-jazz illassa. Mainio bändi, kuten mm. Wentus ja Chicago Overcoat.
 
Vakkurin Kari oli yks hienoimpia ihmisiä mitä oon koskaan tuntenut.
 
The real danger is not in longhairs or Rock'n'roll, but in thumbsuckers.
willie
19.10.2007 19:56:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vakkurin Kari oli yks hienoimpia ihmisiä mitä oon koskaan tuntenut.
 
Joo.. rauhallinen ja asiallinen mies. Aron Soittimesta aikanaan 1972 ostin ekan basso-styrkkarini, Voima K-40. En kyllä muista oliko Vakkuri sillon virassa.
 
Nyt pullautan Roots-skaba ketjuun kommentit.
 
Bassoa vuodesta 1972.
holmjan
17.01.2015 03:06:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Tää on hieno homma, se Hojaksen eka vinyyli, Sekatyömies, mulla on.
 
Mullakin on se. Sain aikoinaan ilmaiseksi sen. Heh.
 
Eipä haittaa mua että on vanha aihe.
 
En muuten käytä hymiöitä.
holmjan
31.01.2015 03:05:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Vakkurin Kari oli yks hienoimpia ihmisiä mitä oon koskaan tuntenut.
 
Kyllä. Soitin hänen kanssa samassa bändissä aikoinaan. Ostin myöhemmin Fredan puodista soittimia. Siinä me fundeerattiin postimerkkiliikkeen naapurissa, spaddut suissa, siiheen aikaan.
 
Oli nekin aikoja.
 
Peace Kartsan muistolle
 
En muuten käytä hymiöitä.
Rämppy
08.02.2015 00:29:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BigPapa: Vakkurin Kari oli yks hienoimpia ihmisiä mitä oon koskaan tuntenut.
 
Erittäin lämpimät muistot mullakin on hänestä. Reilu kauppamies oli.
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «