Muusikoiden.net
07.12.2016

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Junior Brown
1
Vasu
23.06.2007 21:57:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs mieltä ollaan?
Junior Brown: http://www.youtube.com/watch?v=-JzJWFFTwNM
Junior Brownia kuunnellessa tulee aina hyvälle tuulelle, ei oteta turhan vakavasti ja upea meininki.

Turder
24.06.2007 11:21:24

Oisko miehen tunnetuin biisi Me kaksi ja Irene -leffan alun Highway Patrol. Hauskat sanat ja siistiä countrypikkausta.
weelie
24.06.2007 18:59:39

Ihan lystiä. Mulla on semicrazy. Jossain myöhemmäs levys jota kuulin oli hendrix koveria sun muuta jotka ei oikein uponneet. Mun henkilökohtaisella asteikolla jossain deke dickersonin ja (enemmän pitämäni) bill kirchenin välimaastossa.

Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Vasu
24.06.2007 21:21:49

Joo, mulla toimii noi "ei niin nashville" kantri kitaristit. Bill Kirchen on tuttu jo -70 luvulta kun ostin ekan Commander Cody LP:n "We've Got a Live One Here!" Pääosissa siinäkin on hyvä meininki.

kaljataiteilija
13.06.2012 17:48:02

Kaljapäissään tätä tulee kuunneltua mitä tuupista löytyy. Lähinnä mulle tuttu Jim Carreyn leffasta. Hauskaa ja hyväntuulista mussoo. Ja kova kitaristi tietenkin...

had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti