Mage 14.06.2005 12:25:32 | |
---|
Onkos Mr Bigillä muita hittejä kun To Be With You? Levyjä ovat ainakin tehneet melkoisen määrän... ''Teach my children to love! They'll learn to hate on their own.''
-David Allan Coe |
Lennu 14.06.2005 12:46:08 | |
---|
Stone Temple Pilots - Interstate Love Song "Tosimies teeskentelee orgasminsa. Myös masturboidessa.", -J |
-Spade- 14.06.2005 12:56:08 | |
---|
Onkos Mr Bigillä muita hittejä kun To Be With You? Levyjä ovat ainakin tehneet melkoisen määrän... Olihan niillä sellainen biisi kuin Wild World. |
eLead 14.06.2005 13:14:13 | |
---|
- Kasarivaroitus - MARRS - Pump up the volume Technotronic - Pump up the Jam Edelweiss - Bring me Edelweiss Berlin - Take my breath away Cutting crew - I just died in your arms Kante, Mory - Yeke yeke Los Lobos - La Bamba S-Express - Theme from the S-Express Onhan myös semmosia, jotka ovat kertahittinsä jälkeen pysyneet kaukana hittilistoilta, mutta kuitenkin luoneet kokonaisuudessaan merkittävän uran, kuten Bobby McFerrin - Don't worry, be happy Enya - Orinoco flow Olen täällä, siis olen |
HaloOfFlies 14.06.2005 13:32:35 | |
---|
Stone Temple Pilots - Interstate Love Song Pilotseillahan on iso kasa hittejä. Creep, Plush, Wicked Garden, Vasoline, Lady Picture Show... Ei yhden hitin ihme. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Swan 14.06.2005 13:38:24 | |
---|
Los Lobos - La Bamba Enya - Orinoco flow Näillähän on joitakin elokuvamusiikkeja syntilistallaan, mm. Enyalla LOTRissa ja Los Lobosilla Desperadossa. |
tigrushka 14.06.2005 13:55:46 | |
---|
Paul Hardcastle: Nineteen I got stripes ^..^ |
Mage 14.06.2005 14:51:24 | |
---|
Tuo nyt on varmaankin yhdenhitin ihme... Bobby McFerrin Don't Worry, Be Happy ''Teach my children to love! They'll learn to hate on their own.''
-David Allan Coe |
tigrushka 14.06.2005 14:54:05 | |
---|
Kajagoogoo: Too Shy Limahl: Only For Love I got stripes ^..^ |
eLead 14.06.2005 15:47:57 | |
---|
Tuo nyt on varmaankin yhdenhitin ihme... Bobby McFerrin Don't Worry, Be Happy Kaupallisessa mielessä kyllä, mutta Bobby McFerrin oli tehnyt jo tuohon mennessä suuren nimen itsestään äänitaiteilijana. Jostain syystä hän sitten teki ainakin tämän kaupallisemman kokeilun. Ehkä rahoittaakseen toimintaansa tms... Hänen muu tuotanto on selvästi taiteellisempaa A Cappella matskua. Siksi en menis suoraan lokeroimaan Bobby McFerriniä yhden kappaleen perusteella. seli seli Olen täällä, siis olen |
lethus1 14.06.2005 16:15:55 | |
---|
Me and My tuli ekana mieleen, joku Dub I Dub tms. niillä oli. "dub i dub i dubi dub dub dub, dub i dub i dubi dubi yeah yeah" Ja toisena Bailando, esittäjä taisi olla Paradisio. Ei oo paljon kuulunut näistä jälkeenpäin. AH! EIHÄN tuollaista helmeä muistakkaan kun Me and My, pakko metsästää jostain. Oikeastaan pitäisi metsästää 50 % tämän topikin biiseistä, on meinaan aika kovaa kamaa ja varmasti tuo mieleen todella tiukasti rajatun aikakauden, minkä biisi soi. Se onkin yhden hitin ihmeiden hyvä puoli, ikivihreät kun soi aina. www.officialsear.com |
Kärpäsruoska 14.06.2005 16:46:52 (muokattu 14.06.2005 16:49:38) | |
---|
Daze I'm your tamagotchi... Virtuaalilemmikit oli rajuja! Wild World Loistava biisi, Cat Stevens -cover. Niin ja minä fanitan Scatmania. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. |
Swan 14.06.2005 16:50:25 | |
---|
I'm your tamagotchi... Virtuaalilemmikit oli rajuja! Meikäläisellä oli joku Tamagotchi-kopio, joka sekosi yhtenään. Kertaakaan en saanut kasvatettua sitä vanhuuskuolemaan asti, kun aina kerkesi sekoamaan tai elukka karkaamaan. Rasittava piilastu, jonka kanssa sai aina stressata itseään turhan päiten. |
tigrushka 14.06.2005 17:46:16 | |
---|
Mo-Do: Ein, Zwei, Polizei I got stripes ^..^ |
Tapio79 14.06.2005 17:47:36 | |
---|
AH! EIHÄN tuollaista helmeä muistakkaan kun Me and My, pakko metsästää jostain. Oikeastaan pitäisi metsästää 50 % tämän topikin biiseistä, on meinaan aika kovaa kamaa ja varmasti tuo mieleen todella tiukasti rajatun aikakauden, minkä biisi soi. Se onkin yhden hitin ihmeiden hyvä puoli, ikivihreät kun soi aina. Me & My on ainakin kahden hitin ihme. Olihan niillä myös Dub-i-dubin lisäksi se Baby Boy, joka on vähintään yhtä huikea tuotos. (He's my baby boy, and I love him, he's my only toy, my little baby boy...) Allekirjoitus. |
Pelsi 14.06.2005 18:21:30 | |
---|
He's my baby boy, and I love him, he's my only toy, my little baby boy... Jonkun pitäisi satuttaa vakavasti tämmöisen kappaleen sanoittajaa. En minä vaadi, että kaikkien biisien lyriikoiden pitäisi kolahtaa niinkuin tuhat volttia, mutta tuommoinen on jo ihan sietämätöntä paskaa. "On kahdenlaisia ihmisiä: Niitä, jotka jättävät vessanpöntön kannen ylös ja niitä, joiden mielestä se on törkeää."
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man |
Zami 14.06.2005 20:25:39 | |
---|
Kaikki nämä paskat teko "bändit", jotka ilmaantuvat jostain popstarseista ja idolseista. Ei näin |
jazzmies 14.06.2005 20:28:47 | |
---|
Pilotseillahan on iso kasa hittejä. Creep, Plush, Wicked Garden, Vasoline, Lady Picture Show... Ei yhden hitin ihme. Varsinaisia megahittejä;) |
Tapio79 14.06.2005 22:23:07 (muokattu 14.06.2005 22:23:29) | |
---|
Jonkun pitäisi satuttaa vakavasti tämmöisen kappaleen sanoittajaa. En minä vaadi, että kaikkien biisien lyriikoiden pitäisi kolahtaa niinkuin tuhat volttia, mutta tuommoinen on jo ihan sietämätöntä paskaa. Onhan se toisaalta joo, mutta en minä tässä tapauksessa vahingoittaisi ketään. Kyllä tuo kappalekin on semmoista scheissea (tosin jollain perverssillä tavalla viihdyttävää) että nuo sanatkin menettelevät siinä samassa klimpissä. Oikeassa olet toki siinä, että jos joku sanoittaisi vähänkään vakavissaan tehdyltä kuulostavaa musiikkia noin, niin tekisi varmaan minunkin mieleni turvautua väkivaltaan. Allekirjoitus. |
miscage 14.06.2005 22:29:46 | |
---|
Varsinaisia megahittejä;) Jos noita et halua laskea niin lisätään Sex Type Thing. Siinä hittiä kerrakseen. |