Muusikoiden.net
10.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kappale vainoaa sinua?
1 2 3 4 5 6
Bonham
19.05.2005 21:49:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko sinulla sellaista kappaletta, joka esim tunkeutuu ajatuksiin aina vaan uudestaan, vaikka sitä ei sinne haluaisi?

Itselläni on tälläinen ja pahimmasta päästä: Matti ja Teppo; Mä joka päivä töitä teen.. se hitto alkaa soida päässä aivan liian usein jotain töitä tehdessä.. näin himaa remontoidessa pinna kiristyy:).. Tänäänkin laitoin työmusaksi Thin Lizzya.. ja eikös kohta päässä silti soinut M & T..

Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Härski
19.05.2005 22:07:50 (muokattu 19.05.2005 22:09:52)

Jostain syystä nää uudelleen lämmitetyt hirvitykset, esim. Sydämeni osuman sai ja Mombasa. Ja sitten uutukaiset radiohitit, se joku From Paris to Berlin on esimerkiksi erittäin ärsyttävä kappale.

Ja kappale, joka tulee vainoamaan meikäläistä varmaan loppuiän: Killers - Somebody told me.

EÄÄÄÄÖÖÖÖyrGH!!!!

ADD:

Pitää vielä mainita, että Firenoten kappaleet ovat soineet päässä myös paljon. Mutta siinä on se ero, että Firenote on helvetin kova!

elbowski
19.05.2005 22:08:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni on tälläinen ja pahimmasta päästä: Matti ja Teppo; Mä joka päivä töitä teen.. se hitto alkaa soida päässä aivan liian usein jotain töitä tehdessä.. näin himaa remontoidessa pinna kiristyy:).. Tänäänkin laitoin työmusaksi Thin Lizzya.. ja eikös kohta päässä silti soinut M & T..

HOHO!

Joo no mulla on nyt viimeaikoina tuo Käärmenäyttelyn Amishoppari iskenyt joka paikassa päähän soimaan. Tosin ei hätää, kova biisi kun on.

Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2
-Mickill-
19.05.2005 22:14:01

Mie oon nyt 2-3 kuukautta vihellellyt Scorpionsin "Wind Of Change" biisiä. Varsinkin töissä tää melodia putkahtaa kokoajan mieleen. Eikä lähe ei sitten millään päästä pois, pitää ottaa kohta haulikko avuksi.

It's not your fault that you're always wrong, the weak ones are there to justify the strong
Mako
19.05.2005 22:27:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällä hetkellä ei onneksi mikään vainoa.

Intissä soi aina leirien ajan joku biisi aivojeni playlistiltä aamusta alkaen loputtomana jamina vaikka mitään musiikkia en ollut kuullut päiviin. Siinä meinasi mennä järki (siis se vähä mitä on jäljellä).

Aamuisin soi joku biisi välillä päässä heti herättyäni, mutta jumputus loppuu kun kuulen jotain muuta..

"Ollaann hilja!!!1"
-unkarilaissyntyinen musiikkiopettajani ala-asteella
Bonham
19.05.2005 22:29:39

Tällä hetkellä ei onneksi mikään vainoa.

Intissä soi aina leirien ajan joku biisi aivojeni playlistiltä aamusta alkaen loputtomana jamina vaikka mitään musiikkia en ollut kuullut päiviin. Siinä meinasi mennä järki (siis se vähä mitä on jäljellä).

Aamuisin soi joku biisi välillä päässä heti herättyäni, mutta jumputus loppuu kun kuulen jotain muuta..

Tää olisi helppoa, jos se toimii... tänään lauleskelin mukana Lizzyä... Cold cold sweat... ja seuraava lause; joka ainoa aamu seitsämäksi meen... ei päässyt irti!

Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Rocco_Longfella
19.05.2005 22:34:19

Knocking on heavens door rupeaa aina soimaan päässä, kun olen myöhässä koulusta.
Johtunee siitä itsensä psyykkauksesta, mikä käynnistyy aina kun tietää, että pian pitää koputtaa siihen oveen ja marssia sisään, kun kaikki tuijottaa ja opettaja valittaa jne.

Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
sellisti
19.05.2005 22:37:40

Ne biisit joita treenaa tahtoo jäädä päähän jyskyttämään ärsyttävänkin tiheästi. Vaikka kyllähän joku tutkija totesi että aivot työstää niitä treenin alla olevia biisejä silloinkin kun niitä ei soita, etenkin nukkuessa, joten on kai siitä hyötyäkin. Välillä se vaan on aika tuskastuttavaa.

"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Mako
19.05.2005 22:38:20

Tää olisi helppoa, jos se toimii... tänään lauleskelin mukana Lizzyä... Cold cold sweat... ja seuraava lause; joka ainoa aamu seitsämäksi meen... ei päässyt irti!

Hehe. Jotkut rallit on kyllä pirun tarttuvia niin autoradion sammuttaessa palaa mullakin takas korviin se alkuperäinen biisi..

Mutta ylipäänsä..mitä järkeä siinä on että kun herään niin päässä soi joku kappale, kun se on tosiaan IHAN random-biisi. Biisi jota mulla ei ole edes levyllä enkä ole kuullut kuukausiin..

"Ollaann hilja!!!1"
-unkarilaissyntyinen musiikkiopettajani ala-asteella
ten
19.05.2005 22:38:38

Onko sinulla sellaista kappaletta, joka esim tunkeutuu ajatuksiin aina vaan uudestaan, vaikka sitä ei sinne haluaisi?

Kesällä kun asensin lattialämmityksiä, niin näitä biisejä oli muutamakin, mutta just nyt ei kyllä tule yhtään mieleen! Aivan helvetin ärsyttävä ilmiö kyllä!

Plussa on miinuksen negatiivinen puoli.
leka
19.05.2005 22:42:44

mulla soi aina duunista lähtiessä MN-linjan ohi kävellessä rollareiden biisi "I sit and watch the beers go by"

JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT!
Jormaz
19.05.2005 22:44:02

Smakin "Nousen" vainoaa mua. Duunissa on usein The Voice-kanava tölsyssä ja tää biisi tulee pari kertaa tunnissa. Meinaan aina paskantaa housuun silkasta raivosta.

In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
overtake
19.05.2005 22:46:47

Ja sitten uutukaiset radiohitit, se joku From Paris to Berlin on esimerkiksi erittäin ärsyttävä kappale.

Toi on kyllä rasittava. Ja sitten se Good Charlotten I just wanna live vai mikä onkaan, kun se vielä lisäksi soi jossakin mainoksessa ja jääkiekon mm-kisoissa...

www.stonetabs.tk
Teijo K.
19.05.2005 22:47:56

Eipä mitään vakiota. Aina joskus joku tulee kummittelemaan. Nyt on nuo tulevan keikan veisut kummitelleet kun niitä on tullut pari kertaa reenattua.

Nälkä!
-Knut Hamsun.
Operaatio Live : Jyväskylä
slowdive
19.05.2005 23:12:50

Se vittumainen tunnari siitä typerästä piilokamerasysteemistä mikä ainakin Sub TV:llä (ja MTV3?) tulee ohjelmien välissä, alkaa joskus ahdistavasti soimaan päässä. Sitten sitä viheltää niin kauan että menee hermot muilta, mutta ennen kaikkea itseltä.

nahkis
19.05.2005 23:14:34

Viimeiset pari päivää se oli Mewin Snow Brigade. Tänään olen yrittänyt karkottaa sitä Pekka Pohjolan suosiollisella avustuksella.

The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
Pelsi
19.05.2005 23:18:03

Smakin "Nousen" vainoaa mua. Duunissa on usein The Voice-kanava tölsyssä ja tää biisi tulee pari kertaa tunnissa. Meinaan aina paskantaa housuun silkasta raivosta.

Joo, sama juttu. Myöskin nuo mainitut From Paris to Berlin ja I Just Wanna Live käyvät vituttamaan pahemman kerran, puhumattakaan jostain Cheekin Liiku-biisistä.

Päässä on soinut viime aikoina Avantasian The Seven Angels-veisu, vaikken ole sitä todella pitkään aikaan edes kuunnellut. Ei siinä, kappaleena ihan ok.

Kalamies #3 >-)))>
Härski
19.05.2005 23:20:03

Ja sitten se Good Charlotten I just wanna live vai mikä onkaan...

Joo, voi jeesus, että alko taas ohimosuoni tykyttämään!

Jormaz
19.05.2005 23:30:36

Maniiffonatting maniiffonatting!!!

In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
Pelsi
19.05.2005 23:31:55

Maniiffonatting maniiffonatting!!!

No siinä kanssa...

Bat sambadi tould mii juu hääv ö boifreend!

Kalamies #3 >-)))>
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti