Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kate Bush
1 2 3 4 510 11 12 13 14
ganesha
17.02.2005 18:36:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajattelin vain ilmoittaa, näin tällai puolihuolimattomasti ja ohimennen, että Kate Bushin biisi Babooshka on aivan jumalaisen hieno biisi.
(asiasta on oikeastaan tämän enempää keskustella, koska näin tämä asia vain on) ;)
pusuja tutuille.
 
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Jonte
17.02.2005 19:46:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajattelin vain ilmoittaa, näin tällai puolihuolimattomasti ja ohimennen, että Kate Bushin biisi Babooshka on aivan jumalaisen hieno biisi.
(asiasta on oikeastaan tämän enempää keskustella, koska näin tämä asia vain on) ;)
pusuja tutuille.

 
Huono ei ole myöskään Wuthering Heights. Tervetuloa meille 8.4.2005 konserttiin kuuntelemaan...
 
Joo, ei Kate tule. Nuorempi polvi esiintyy.
 
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
fox
17.02.2005 23:06:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huono ei ole myöskään Wuthering Heights. Tervetuloa meille 8.4.2005 konserttiin kuuntelemaan...
 
Joo, ei Kate tule. Nuorempi polvi esiintyy.

 
Sekö se?? :)
Jonte
18.02.2005 19:57:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sekö se?? :)
 
Kyllä, ehdottomasti.
 
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Kitaravirtuaali
19.02.2005 11:44:10
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ajattelin vain ilmoittaa, näin tällai puolihuolimattomasti ja ohimennen, että Kate Bushin biisi Babooshka on aivan jumalaisen hieno biisi.
 
Onhan se. Tässä viimeisen parin viikon aikana on tullut kuunneltua suorastaan luvattoman paljon Kate Bushia. Tosin vain kahta levyä, kun ei enempää ole. Ainakin itselläni tähän liittyy niin paljon tunnetta henkilökohtaisella tasolla, ettei hyvä tosikaan.
 
ganesha
21.02.2005 15:29:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko muuten totta huhu, että naikkonen olisi ns. menettänyt marmorikuulansa?
 
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Jungleman
21.02.2005 16:05:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko muuten totta huhu, että naikkonen olisi ns. menettänyt marmorikuulansa?
 
Tätä on huhuttu ainakin 10 vuotta jo. En tiedä. Mutta The Dreaming ja Hounds of Love ovat puhdasta neroutta.
 
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
moottorisaha
21.02.2005 17:58:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko muuten totta huhu, että naikkonen olisi ns. menettänyt marmorikuulansa?
 
Mitäs tää tarkottaa?
 
"Blow me up. I'm pre-blown, dude. It's like pre-heat ya know? You know how you set it up to blow up? I'm already pre-blown, so I'm already hooked up. Does that make no sense? Of course it don't. Dimebonics." - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P.
Jack_J
21.02.2005 18:24:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ku kuuskasissa pätkähtää wuthering heights ni kerkee viel hakee yhet...
 
Corpsegrinder
21.02.2005 23:14:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ku kuuskasissa pätkähtää wuthering heights ni kerkee viel hakee yhet...
 
Ei perse, tuo jos joku on musiikin raiskausta, kun jossain 68:n tapaisessa räkälässä soitetaan jotain noin ultimate-kaunista biisiä.
jannu
22.02.2005 00:15:52 (muokattu 22.02.2005 00:16:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei perse, tuo jos joku on musiikin raiskausta, kun jossain 68:n tapaisessa räkälässä soitetaan jotain noin ultimate-kaunista biisiä.
 
Aha. Ja mikäs Bar 68:sta tekee räkälän?
 
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
FlatOutFucked
22.02.2005 00:25:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huono ei ole myöskään Wuthering Heights.
 
Tänään satuin kuulemaan tämän biisin. Aidosti järkyttävä. Melkein teki kipeää.
 
How many of you out there think the system SUCKS!? How many of you out there think anarchy is BETTER!?... You´re STUPID!! YEAH! You are STUPID!!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! Anarchy is STUPID!! ...You´re stupid...
Corpsegrinder
22.02.2005 00:30:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aha. Ja mikäs Bar 68:sta tekee räkälän?
 
Mikä tekee räkälästä räkälän?
 
Oli miten oli, mutta näin on.
jannu
22.02.2005 00:36:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä tekee räkälästä räkälän?
 
Oli miten oli, mutta näin on.

 
Puhutaanko nyt Jyväskylän Bar 68 -ravintolasta, tuosta Jyväskylän ainoasta kunnon rock-baarista?
 
Noh... mielipiteet... go figure.
 
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Corpsegrinder
22.02.2005 01:17:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puhutaanko nyt Jyväskylän Bar 68 -ravintolasta, tuosta Jyväskylän ainoasta kunnon rock-baarista?
 
Sepä juuri. Vaikka se onkin suosittu paikka näiden jyväskylän rokki-jeesusten keskuudessa, niin on se silti aika vitun kämänen mesta. Ehkä mä olen vaan liian vanha, mutta mua ei todellakaan huvita pyöriä missään niin käryisessä ja äänekkäässä baarissa.
 
Noh... mielipiteet... go figure.
 
Olisiko noin?
jannu
22.02.2005 01:25:19 (muokattu 22.02.2005 01:26:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sepä juuri. Vaikka se onkin suosittu paikka näiden jyväskylän rokki-jeesusten keskuudessa, niin on se silti aika vitun kämänen mesta. Ehkä mä olen vaan liian vanha, mutta mua ei todellakaan huvita pyöriä missään niin käryisessä ja äänekkäässä baarissa.

Eli et taida sitten käydä baareissa lainkaan? Ihan vaan sillä, kun itse en ainakaan pysty sanomaan kotikaupungistani yhtään sen hiljaisempaa/savuttomampaa/tilavampaa baaria.
 
Olisiko noin?
 
Ei?
 
EDIT: Niin ja itse aiheeseen... Kate Bush on, tai ainakin oli ihana.
 
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Corpsegrinder
22.02.2005 01:48:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli et taida sitten käydä baareissa lainkaan?
 
En käy, mutta se johtuukin ihan jostain muusta, kuin jkl:n baarien tasosta.
 
Ihan vaan sillä, kun itse en ainakaan pysty sanomaan kotikaupungistani yhtään sen hiljaisempaa/savuttomampaa/tilavampaa baaria.
 
Mites Blaze? Äänekäs se ainakin on, kuten niin valitettavan moni muukin paikka, mutta tilaa piisaa ja se on (oli? en ole käynyt aikoihin) tupakkikoppia lukuunottamatta savuton.
 
Tai oli miten oli, tää offtopic saa loppua tähän.
jannu
22.02.2005 01:52:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En käy, mutta se johtuukin ihan jostain muusta, kuin jkl:n baarien tasosta.
 

 
Mites Blaze? Äänekäs se ainakin on, kuten niin valitettavan moni muukin paikka, mutta tilaa piisaa ja se on (oli? en ole käynyt aikoihin) tupakkikoppia lukuunottamatta savuton.
 
Tai oli miten oli, tää offtopic saa loppua tähän.

 
Eiku lopetetaan tän jälkeen. Liian vanha 68:iin mutta ei Blazeen? Ei jummarra...
 
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Corpsegrinder
22.02.2005 01:58:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiku lopetetaan tän jälkeen. Liian vanha 68:iin mutta ei Blazeen? Ei jummarra...
 
En mä väittänytkään käyväni Blazessa, nimesin vain baarin joka on tilavampi ja savuttomampi, kuin 68.
jannu
22.02.2005 02:02:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En mä väittänytkään käyväni Blazessa, nimesin vain baarin joka on tilavampi ja savuttomampi, kuin 68.
 
Jokainen baari on tilava silloin, kun ei ole asiakkaita. Jokainen baari on tunkkainen ja ahdas silloin, kun on tupa täynnä. Pätee 68:iin, Blazeen, ihan mihin tahansa ravitsemusliikkeeseen Jyväskylässä ja muuallakin.
 
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 510 11 12 13 14

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «