Muusikoiden.net
10.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Amazon.co.uk
1 2
Sutela
29.11.2004 13:48:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Millaisia kokemuksia teillä on Amazonista? Onko siellä muuta maksutapaa kuin luottokortti? Jos sieltä tilaa, pitääkö osata hyvin englantia?

kusve
29.11.2004 14:09:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

en oo tilannu mutta mun huomioiden mukaan luottokortti on ainoo mahdollinen. ja kyllä veikkaisin että englannin kielen taito on suotavaa, he kun tuskin suomea ymmärtävät. :p

...I think I have a headache, there are no more windows to break. I've done my party-life, now it is my time to die...!
Zakk
29.11.2004 14:35:15 (muokattu 29.11.2004 14:35:56)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon aika paljon tilannut tuolta jenkki amazonista, ja kyllä luottokortti tarvitaan, ja kielitaitoa sen verran, että osaa täyttää omat henkilötietonsa ja luottokorttinumerosa oikeisiin kohtiin ;)

Kozelek
29.11.2004 14:36:44

Muutenkin kannattaa tilata jenkki Amazonista, sillä dollarin kurssi on jo tovin ollut niin alhainen, että 20% tippuu hinnasta pois.

Ben_D
29.11.2004 14:40:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kannattaa tilata Jenkeistä esim. kirjoja, koska niistä ei kanneta tulleja (paitsi jos tilaat lätkäkassillisen).

Viimeksi kun tilasin kirjan Jenkkien amazon.com:sta niin itseasiassa lähetys tuli Saksasta Frankfurtista. Asiallista ja nopeaa palvelua on ollut sekä amazon.com:sta että amazon.co.uk:sta.

HPK
Cathi777
30.07.2005 23:02:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään tietoa paljon on postimaksut, kun tuolta tilaa?

Only pop music can break my heart...
Planetist
30.07.2005 23:04:01

Onko kellään tietoa paljon on postimaksut, kun tuolta tilaa?

Olisiko about kolme puntaa ollut kun cd-levyn tilasin.

Cathi777
30.07.2005 23:04:23

Olisiko about kolme puntaa ollut kun cd-levyn tilasin.

Onko määrällä väliä??

Planetist
30.07.2005 23:05:31

Onko määrällä väliä??

Luulisin että jos ison kasan kamaa tilaa niin postikulutkin nousevat, eikös se ole niin että sen amazonin hinnan lisäksi sieltä voi tilata ihan taviksilta jotka on laittaneet kamaansa sinne myyntiin, eli se voi olla ihan neuvottelukysymys.

Cathi777
30.07.2005 23:06:49

Luulisin että jos ison kasan kamaa tilaa niin postikulutkin nousevat, eikös se ole niin että sen amazonin hinnan lisäksi sieltä voi tilata ihan taviksilta jotka on laittaneet kamaansa sinne myyntiin, eli se voi olla ihan neuvottelukysymys.

Joo, niin siellä näyttää kyllä olevankin tuo tilanne. Ja sitä levyä mitä oon hakemassa niin ei siellä olekaan muuten sitä myynnissä, kun käytettynä.

Planetist
30.07.2005 23:08:13

Joo, niin siellä näyttää kyllä olevankin tuo tilanne. Ja sitä levyä mitä oon hakemassa niin ei siellä olekaan muuten sitä myynnissä, kun käytettynä.

Juu, niiden tavis-kauppiaiden kautta saa usein monta puntaa amazonin hintoja halvemmalla jopa uusia levyjä.

Vaskilintu
31.07.2005 11:13:15

Joku viikko sit tilasin kaks sinkkuu sieltä jenkki-amazonista, toisen niistä taviskauppiaalta. Ei oo vielä kumpaakaan tullut, mut ei se mitään, oon varautunut odottamaan.

Nii ja tää on siis eka kerta kun tilaan sieltä mitään.

Progressor
31.07.2005 11:23:01

Millaisia kokemuksia teillä on Amazonista? Onko siellä muuta maksutapaa kuin luottokortti?

Visa Electron käy myös.

Palvelu vaikuttaisi ihan toimivalta. Itse olen tosin tilannut vain kerran, ja silloinkin kävi niin, että tilaamaani levyä ei sitten löytynytkään.

Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
tigrushka
31.07.2005 11:33:12

Millaisia kokemuksia teillä on Amazonista?

Oikein hyviä, olen tilannut sekä CD-levyjä, kirjoja, että DVD:itä.

Suosittelen myös Play.comia http://www.play.com/

I got stripes ^..^
jazzmies
31.07.2005 23:04:22

Tilaan kaiken tuolta. Jenkki-amatsonista menee tulli + alv (22 %) jos veron määrä ylittää 10 €, eli kannattaa pitää huolen siitä ettei kertaostoksen arvo ylitä about 50 €. Britti-amatsonissa on hieno käytettyjen ja uusien artikkelien Marketplace, josta säästää pitkän pennin verrattuna amatsonin listahintoihin.

Cathi777
01.08.2005 23:01:39 (muokattu 01.08.2005 23:03:40)

Tuolla on nyt toi, että kun tilaa jollain 25 punnalla niin ei tule ollenkaan postimaksuja vai olenko nyt käsittänyt väärin? Ja tuleeko ne yksityisten myymätkin jotenkin noiden kautta? Kun ne kuitenkin kaikki siihen samaan summaan ja pakettiin laitetaan.

mrk
02.08.2005 00:04:47

Tuolla on nyt toi, että kun tilaa jollain 25 punnalla niin ei tule ollenkaan postimaksuja vai olenko nyt käsittänyt väärin? Ja tuleeko ne yksityisten myymätkin jotenkin noiden kautta? Kun ne kuitenkin kaikki siihen samaan summaan ja pakettiin laitetaan.

Nuo tarjoukset eivät yleensä koske ulkomailta tehtyjä tilauksia.

Yksityisten/tai muiden "used&new" myyjien tavarat tulevat yksityisiltä suoraan, Amazon hoitaa vain laskutuksen. Kun menet checkout sivulle niin näet paljonko postikuluja tulee yhteensä.

"What would we be without wishful thinking"
Vaskilintu
02.08.2005 17:42:21

Eilen tuli postissa se yksityiseltä tilaamani sinkku. Pitääkö siitä tehdä tulli-ilmoitus, vaikka siitä ei joudukaan mitään tullia maksamaan (hinta siinä 4$ luokkaa)?

mrk
03.08.2005 00:36:56

Eilen tuli postissa se yksityiseltä tilaamani sinkku. Pitääkö siitä tehdä tulli-ilmoitus, vaikka siitä ei joudukaan mitään tullia maksamaan (hinta siinä 4$ luokkaa)?

Juu ei missään nimessä. Mistään ei mitään ilmoituksia itse tehdä, kyllä ne sieltä tullista ottaa yhteyttä jos joku paketti on sinne jäänyt kiinni.

"What would we be without wishful thinking"
Prog
25.12.2005 17:06:07

Nostoa.

Eli tilasin tuolta pari kirjaa, mutta siinä on jotain ongelmaa maksun kanssa. Valitsin Visa Electronin maksutavaksi, mutta ei meinaa toimia. Onko muut electronilla tilanneet ja voisivat neuvoa?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti