Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: CDON.com
1 2 3 4 5 6 724 25 26 27 28
Jarkko G.
11.08.2006 10:59:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä tosiaan cd-levyjä uskalla tuolta tilata, kun raportit rikki menneistä kuorista on yhtä säännöllisiä kuin pahat sanat ukin musiikista.
DVD:t tuolta kyllä tulee hyvin ja nopeasti (noin 3päivässä) ja hinnatkin on parhaimmillaan todella edullisia. Joskus 2001 kun aloitin ostelun oli toimistusajat jotain viikon luokkaa.
 
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
JC
11.08.2006 11:11:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukapa täällä ehjistä koteloista raportoisi. Kerrottakoon nyt kuitenkin, että tänään tuli seitsemän levyn paketti CDON:ista ja kaikki kotelot olivat ehjiä.
 
Nuuskamuikkunen
11.08.2006 11:15:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin 4 CD-levyä ja yhdestä oli levyn pidike"kruunu" rikki. Ei niin suuri ongelma ainakaan minulle. Kuorethan voi vaihtaa. Toimitus tuli kuten oli arvioitukin, eli viikon päästä tilauksesta. Mielestäni ihan toimivaa palvelua. Onhan se tietysti aina paikalliselta liikkeeltä pois myynnistä, kun tilaa CDON.COM:sta.
 
Fillari on elämä.
Heartwood
11.08.2006 11:45:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kukapa täällä ehjistä koteloista raportoisi. Kerrottakoon nyt kuitenkin, että tänään tuli seitsemän levyn paketti CDON:ista ja kaikki kotelot olivat ehjiä.
 
Näinpä. Itse olen tehnyt vähän päälle sata tilausta vuoden 2003 lopusta lähtien ja tilannut useita satoja levyjä tuolta. Äkkiseltään mietittynä hajallisia koteloita on ollut ehkä n. viisi kappaletta. Go figure.
 
"Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind" Romantikkoitkijät #42
trih
11.08.2006 12:08:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tilasin 4 CD-levyä ja yhdestä oli levyn pidike"kruunu" rikki. Ei niin suuri ongelma ainakaan minulle. Kuorethan voi vaihtaa. Toimitus tuli kuten oli arvioitukin, eli viikon päästä tilauksesta. Mielestäni ihan toimivaa palvelua. Onhan se tietysti aina paikalliselta liikkeeltä pois myynnistä, kun tilaa CDON.COM:sta.
 
Neljän ehjän cd:n paketti tuli postiluukusta. Mistään lähikaupoista ei löytynyt hakemiani tuotoksia joten täytyi tilata cdonista.
 
She is benediction.
slowdive
11.08.2006 13:11:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Useita vuosia on tullut tilattua. Rikkinäisiä kansia on silloin tällöin, mutta puljun hyvät puolet painavat vaakakupissa enemmän.
 
Ymmärrän kyllä sen oman kaupungin levykauppiaiden tukemisen ja siellä levyjen pläräilyn "romantiikan", mutta itsellä on ainakin levynostotottumukset on muuttuneet iän myötä paremmin nettikauppaan sopiviksi.
 
Ainakaan Oulussa ei keskustaan lähtiessä tiedä saako haluamaansa levyä, valikoimat kaupassa ei ole niin kattavat. Muutenkin sitä ottaa mielummin uuden levyn uudennäkoisenä eikä hyllyssä vuosien aikana harmaaksi hiotuneet kappaleen missä on vielä markkahintakin kuumaliimalla kiinni.
 
Tilaamallahan toki kauppaan saa mitä haluaa, mutta sekin tietää sitten jo kaksi reissua.
 
Levykaupoista tarttuukin nykyään mukaan lähinnä heräteostoksia ale-koreista ja sellaiset isot uutuudet (esim. Stones) jotka tietää takuuvarmasti olevan hyllyssä ilmestymispäivänä.
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
mrk
11.08.2006 16:00:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakaan Oulussa ei keskustaan lähtiessä tiedä saako haluamaansa levyä, valikoimat kaupassa ei ole niin kattavat.
 
Eikä sitä tiedä cdonista tilaamallakaan saako levyä lopulta. Useasti käynyt niin että muutaman viikon jälkeen tulee ilmoitus, että sori ei onnistu... mitä vittua ne sitten pitää niitä levyjä listoillaan jos eivät pysty toimittamaan.
 
Tämän takia tilaan vain nettikaupoista mistä näkee onko tavaraa oikeasti varastossa vai ei. Esim play.com tai amazon.com/co.uk ja niiden eri marketplace myyjät. Jokainen levy löytyy kuitenkin jostain, tulee perille noin viikossa ja maksaa huomattavasti vähemmän.
 
"Short On Long Term Goals"
slowdive
11.08.2006 16:25:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikä sitä tiedä cdonista tilaamallakaan saako levyä lopulta. Useasti käynyt niin että muutaman viikon jälkeen tulee ilmoitus, että sori ei onnistu... mitä vittua ne sitten pitää niitä levyjä listoillaan jos eivät pysty toimittamaan.
 
No tuo on kyllä totta, mutta olisikohan 2-3 levyä jäänyt kokonaan tulematta niiden n.4 vuoden aikana mitä tuolta olen tilaillut n. 1-2 paketin kuukausitahtia.
 
Nykyään tuleekin katseltua toimitusaikoja kohtaa tarkemmin ja tilattua samassa tilauksessa vain niitä 3-5 pvn toimitusjalla olevia; tulevat yleensä kaikki. Niistä 5-7pv -levyistä ei sitten aina ole niin takeita.
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Marlowe
11.08.2006 17:59:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen laitoin Rachel Yamagatan ja Teenage Fanclubin levyt sisältävän tilauksen sisälle, ja niitä edelsi tarjouksessa olleiden "Buffy Vampyyrintappaja" -boksien tilaus. Huh. Kaurapuurolla taidetaan mennä elokuun loppuun... : b
 
Eikä sitä tiedä cdonista tilaamallakaan saako levyä lopulta. Useasti käynyt niin että muutaman viikon jälkeen tulee ilmoitus, että sori ei onnistu... mitä vittua ne sitten pitää niitä levyjä listoillaan jos eivät pysty toimittamaan.
 
Joidenkin harvinaisempien nimekkeiden kohdalla pitää kyllä paikkaansa: esimerkiksi Mick Ronsonin "Slaughter on 10th Avenuen" tilaaminen oli melko surkuhupaista ja taisi vaatia kaksi erillistä tilauskertaa ja saman verran kuukausia, mutta tulihan se viimein sieltä... Toisaalta, samaan ilmiöön olen törmännyt myös nettimyyntiä harrastavien suomalaisten levykauppojen kohdella, joten ei tästä käy yksin CDOnia syyttäminen.
 
"Drove downtown in the rain nine-thirty on a Tuesday night / Just to check out the late-night record shop / Call it impulsive, call it compulsive, call it insane / but when I'm surrounded I just can't stop. (Barenaked Ladies: Brian Wilson)
Ziggy Bubba
11.08.2006 19:27:22 (muokattu 11.08.2006 19:27:35)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän malliset levyt tuli tilattua tällä kertaa:
 
Slayer: Reign In Blood 9,95e
Anthrax: Among The Living 7,95e
Guns N Roses: Appetite For Destruction 7,95e
 
Parit kasariklassikot siis vielä puuttuu kokoelmista :)
 
Pistin tilauksen joskus puolenyön aikaan vetämään, tossa päivällä tuli ilmotus että paketti on matkalla.
 
www.mikseri.net/sigkk My musique
RocknRoll
11.08.2006 19:47:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei vieläkään mulla toimi lasku maksutapana! Sen on pakko johtua siitä etten ole edellistä vielä maksanut. Asiasta toiseeen, nopea toimitus juu puljulla paikoin. Viimeksi kun tilasin MA niin postiluukku kolisi KE.
 
JC
11.08.2006 19:50:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen on pakko johtua siitä etten ole edellistä vielä maksanut.
 
Kuinka iso tuo maksamaton lasku on? Minulla on ollut useita maksamattomia laskuja yhtäaikaa, mutta silti olen pystynyt tilaamaan lisää levyjä. Laskujen yhteisumma on pysynyt alle 150 euron.
 
RocknRoll
11.08.2006 19:53:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vain 22€, enpä sitten tiedä jos noinkin kovilla panoksilla on toiminut vielä..
 
Ziggy Bubba
11.08.2006 19:54:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei vieläkään mulla toimi lasku maksutapana! Sen on pakko johtua siitä etten ole edellistä vielä maksanut. Asiasta toiseeen, nopea toimitus juu puljulla paikoin. Viimeksi kun tilasin MA niin postiluukku kolisi KE.
 
Kaverilla homma rupes toimimaan kun pisti sen sotunsa sinne...
 
www.mikseri.net/sigkk My musique
Heartwood
11.08.2006 20:23:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei se varmaan joo maksamattomista laskuista ole kiinni tuo homma. CDONilla tuntuu meinaan olevan hyvin väljä määre tuo eräpäivä. Parikin viikkoa saavat olla maksut myöhässä ennen kuin laittavat kilttiä muistutusta postiin.
 
"Now I ride with the mocking and friendly ghouls on the nightwind" Romantikkoitkijät #42
Kosminen
11.08.2006 21:07:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakaan ei oo yhtään hampaita tippunu.
 
Aivan niin kuin oisin mennyt pitistä sekaisin...
Kalamies #16 >-)))>
sellisti
11.08.2006 23:13:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mullakaan ei oo yhtään hampaita tippunu.
 
Olet siis terve nuori mies.
 
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
south_of_heaven
11.08.2006 23:32:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mulla ei ole CDONin kanssa ollut ongelmia. Muistaakseni olen sieltä jotain tilannutkin.
 
Mieluummin tosin käytän play.comia.
 
itki south_of_heaven
ossip
12.08.2006 10:49:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen CDONista tilannut yli 40 levyä viime aikoina.
 
Moitinnan aiheet:
 
- Kerran tuotetta ei ollut saatavilla. Sain perua sen tilauksestani ilman ongelmia.
- Muutaman kerran se levyn pidike"kruunu" on hajonnut.
- Tilasin Metallican Master Of Puppetsin; takakansi printattu tietokoneella! Jälki oli hyvää, melkein aidon veroista, mutta ei selvästikään alkuperäinen. Tätä jäin kyllä pitkäksi aikaa ihmettelään.
 
Ei muuta. Kyllä siellä on niin halvat hinnat, että aion vastakin tilata ison osan levyistäni sieltä. Ei jotkut kotelovauriot haittaa yhtään, kun levyt on aina ollut oikeita ja ehjiä. Käy vaikka kaupasta ostamassa varoiksi muutaman ylimääräisen tyhjän kotelon, jos nuo on aina pakko olla täydellisiä.
 
Life sucks and then you fuckin' die
Torniojaws
12.08.2006 11:49:23 (muokattu 12.08.2006 11:50:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

- Kerran tuotetta ei ollut saatavilla. Sain perua sen tilauksestani ilman ongelmia.
 
Ei sinun tarvitse perua mitään jos tuotetta ei ole. Jätät tilauksen sinne vain vetämään niin se ennemin tai myöhemmin lähetetään ilman postikuluja jälkitoimituksena.
 
Relativity [Grindcore] | Vortech [Industrial Progish Metal] | Coldway [Death Metal]
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 724 25 26 27 28

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «