Pallisti 12.09.2004 12:07:12 | |
---|
Onko kukaan kuullut moisetsa paskasta? Mitä mieltä olet kyseisestä artistista? Minua ihmetyttää, että miten häntä kukaan jaksaa edes kuunnella. Äijä mouhoo, että kaikkia kyttiä pitäis ampua päähän jne.. homo paska sika meininkiä.. jee jee.. |
Raipe 12.09.2004 13:07:37 | |
---|
Onko kukaan kuullut moisetsa paskasta? Mitä mieltä olet kyseisestä artistista? Minua ihmetyttää, että miten häntä kukaan jaksaa edes kuunnella. Äijä mouhoo, että kaikkia kyttiä pitäis ampua päähän jne.. homo paska sika meininkiä.. jee jee.. Musiikillista jätettähän tuo on. Kai sitä kuuntelevat nämä "ghettoteinit", jotka sotkevat seiniä omilla "taideteoksillaan" ja valittavat, kun alaikäiset eivät saa vetää bisseä. Saisivat nuokin turjakkeet mennä ja ostaa itsellensä vaikkapa henkselit, että housut pysyisivät jalassa. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
MattiAuer 12.09.2004 13:08:22 (muokattu 12.09.2004 18:23:21) | |
---|
Onko siitä kukaan voinut olla kuulematta? Alkuperäinen nimi oli perseestä. Miehellä on aika erilainen näkemys yhteiskunnasta kuin minulla, mutta eriävä on taustakin. Minä en kasvanut Itä-Helsingissä. Äijä mouhoo, että kaikkia kyttiä pitäis ampua päähän jne.. Itse asiassa "äijä mouhoo", että: Poliisit mursivat spraymaalilla piirtelevän nuorukaisen niskan. Ei kuulosta ihan reilulta. Kiinnostaako? Omin silmin olen nähnyt, kun poliisit pahoinpitelivät 14- vuotiaan tytön pampulla. ja lisäksi, että: EN HYVÄKSY YHDENKÄÄN IHMISEN TAPPAMISTA/VAHINGOITTAMISTA. Se on aina väärin. Lähinnä tuo on tuollaista järjestelmänvastaista propagandaa. "Poliisi tekee sitä ja poliisi tekee tätä." Luultavasti sekä Steen1n mainitsemien esimerkkien tyttö että poika olivat kotona tekemässä läksyjä, kun konstaapelit ampuivat lukon ovesta ja kävivät pahoinpitelemään. Asioissa on monta puolta ja Steen1 tuntuu nähneen aika arkisen puolen monesta jutusta. Arvokkaampaa näistäkin puhuminen minusta on kuin vaikka perseen pyörittämisestä räpäyttäminen. Tai siitä, kuinka "valta pitäisi saada lapsille". DISCLAIMER: en tiedä tästä asiasta mitään.
"Uniikki unikorni olikin korni koni!" |
The Boss 12.09.2004 13:31:05 | |
---|
Ei tykkää yleensäkään rapista/hiphopista. Hallelujah Rock 'N' Rollah |
M1kk0 12.09.2004 13:56:52 | |
---|
en ole sitä kuullut, muuta kuin mainoksissa. "vittu paska homo huora vittu vittu homo huorahuoravittuvittusaatana" hirveetä kuraa. Blow me up Mr.Spock! |
Hohhoijaa 12.09.2004 14:46:37 | |
---|
Ei tykkää yleensäkään rapista/hiphopista. En minäkään. MAINOS! Liity sinäkin Ihan Mukavien Ihmisten Kiltaan! Liittyminen on 100% ilmaista ja kaupan päälle useita erilaisia etuja! (no ei sentään!) Älä jätä tilaisuutta, vaan lähetä saman tien el bastardolle pikaviestiä! |
Pallisti 12.09.2004 14:46:50 | |
---|
en ole sitä kuullut, muuta kuin mainoksissa. "vittu paska homo huora vittu vittu homo huorahuoravittuvittusaatana" hirveetä kuraa. Missä mainoksissa?? |
jussiohman 12.09.2004 15:50:29 | |
---|
Hoho. Täällä taas todelliset kunnon muusikot kerääntyvät haukkumaan miehen maan tasalle yhden biisin perusteella. Vittu räppi on perseestä ja silleen.. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Tympee Huttunen 12.09.2004 17:09:08 | |
---|
Eikö tämä jannu ollut ennen ganstauraa jossakin Bomfunk mc's tyyppisessä kokoonpanossa? Jos juoksee trendien perässä on aina jäljessä. "Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa! |
VÄKIPÄÄ 12.09.2004 18:30:11 (muokattu 13.09.2004 01:09:50) | |
---|
Alunperin kyse taisi olla vaan pahennuksen aiheuttamisesta ja ameriikin kangsterirapin imitoimisesta. Oho! levy-yhtiö kiinnostui ja hommaa siistittiin. Spedeilyä silti. Herrahan on kahden lapsen isä! En irroita mitään arvostusta ihmiselle joka uhoaa että "pitäis tappaa" (tappais, saatana tai pitäis päänsä kiinni!) ja ottaa murhaajan ja raiskaajan nimen itselleen. Säälittävää. Muutenkin jos itähelsinki ahdistaa niin mikä estää muuttamasta pois? E: Ko. herra ja Notkea Rotta + muita veteli riihimäellä keikkaa eilen minun mikillä. Harmittaa. e2: Otan sanojani takaisin: kolmen lapsen isä! "Haista sinä, homo, vittu! Nyt lähetään vittuun täst sikalasta."
-Joku meidän bändistä. |
MrQ 12.09.2004 18:30:35 | |
---|
Ettepä' taas tiedä mistä puhutte. Ette sitten ollenkaan. Osa niistä tyypeistä, joista Steeni laulaa on minunkin tuttuja. Sanotaan näin, että on hieman katu-uskottavampaa laulaa huumeista ja nisteistä ja kyttien vittuilusta kun on omakohtaisesti sen kokenut. Nimenomaan. Oikeat muusikot taas vauhdissa... voi herra jumala. |
Solex 12.09.2004 20:23:10 | |
---|
Ettepä' taas tiedä mistä puhutte. Ette sitten ollenkaan. Emme niin, olemme täysin väärässä. Itä-Helsinki on Suomen Bronx ja kaikki Steen1 tarinat ovat karua todellisuutta nyky-Suomesta, näinkö? Mikä alkossa on halpaa ja menee helposti päähän? No muovikassi tietenkin, hölmö! |
MrQ 12.09.2004 20:50:11 | |
---|
Emme niin, olemme täysin väärässä. Itä-Helsinki on Suomen Bronx ja kaikki Steen1 tarinat ovat karua todellisuutta nyky-Suomesta, näinkö? Ei kyse ole välttämättä pelkästään itähelsingistä. Paikkaan älkäämme sitoko äijän veisuja, muutoin kuin sen omana ympäristönään. Se, että itähelsingissä tapahtuu juuri Steenille paskaa ei tee siitä kategorisesti Bronxia. Ne tarinat ovat tosia, ja esimerkkejä sen elämästä. Kaikilla vaan ei natsaa. Mun mielestä tää, kun tietää että se on totta, on aika karua tekstiä: Pikku pirihuora Anu makaa valveilla aikä pysty nukkuu hiki valuu vapisee kaikkialle sattuu onneks makaa pari pamii pöydällä vähän ensiapuu kun on kipeet laskut päällä Puhelin käteen pakko hoitaa snagut virrat on poikki pakko lataa akut Anul ei ole massii mut se ei ole ongelma Anu hoitaa yleensä pirit pillulla Onneks jätkän frendi blisailee biittii ei välii vaiks sil ois hiv tai hepatiitti rakkautta se ei oo sitä vaan oppii olemaa sen lähel kenel on eniten douppii Välil nää jutut vaatii selviytymiskykyä ku faija istuu konnulla ja mutsi vetää nykyä grammat mittaa onnea itähelsingissä huominen on vain ruiskumitan päässä Kolmekymppisenä ei oo enä kivaa ja Anu silti edelleen elämäänsä pilaa lapsiki on syntyny ja äiti on nisti sossu sen mukulan lastariin pisti Ei oo hyvä kun isäpuoli hakkaa näit pirihuora pirihuoran kasvattaa voi moni muu läpäl zoukkina ottaa mut tää on itäpuoli ja mun tarinat on totta Kohta on äiti ja tytär samassa loukussa heiluu itäpuolella pahassa pirikoukussa jäi tytöltä tiskille tikku karamellit tutummaks tuli imut nipsut sekä pellit Tälläset jutut täyttää mut vitun vihalla kuinka tällästä voi tapahtuu mun omalla takapihalla taas kerran itäpuolen ympyrä sulkeutuu kun pirihuoran tytärkin piikkiin tarttuu Itsekunnioitus menny jääny huoran maine elämän tarkoitus on vain huumausaine taas yks lisää joka luuli pystyvänsä huumeiden kanssa normaalisti elävänsä Hidas itsemurha yhen snagut lisää ulos ei pääse kun oot kerran menny sisää helvetistä taivaaseen ja sieltä takasin elämästä paeta olla ihan sekasin Rakkaitas taas kusetat saaksesi rahaa kamaa mikä tekee sulle aivan vitun pahaa toleranssi kasvaa täytyy annoksia lisätä joka kerta sä kuolet vitun huora vähän sisältä Anulle kukaan ei sanonu suoraa ettei ole olemassa vanhaa pirihuoraa voit itähelsinkiä sisää suoniis vetää ja kun kuolet ei sua tuu kaipaamaan ketää |
Lähikauppias 12.09.2004 21:42:06 | |
---|
Kävin lukaisemassa lyriikoita. Musta ne oli aika vaikuttavia. Ja hyviä. Ei ollut sitä ääliömäistä uho-uho-paskaa, vaan ihan asiaa. Jos noita juttuja tosiaan tapahtuu, on aika tärkeetä että joku niistä puhuu. Eikä yhdessäkään niistä kyllä todellakaan sanottu, että "kaikki poliisit pitäis tappaa homo homo natsi sika". Ja etusivulla oli varsin hyvä kirjoitus eräästä mnetissäkin keskustellusta aiheesta. |
taikakameli 12.09.2004 21:45:24 | |
---|
Steen1:hän on Mikseri.netistä lähtöisin. Alunperin sen "taiteilijanimi" vaan oli Steen Christensen. On se silti aika hävytöntä paskaa "Voi vittu mun pyöräst pöllittiin takarengas!" -Northernmetal |
Chemo 12.09.2004 22:32:38 | |
---|
Osanotto MrQ:lle tuttujensa kohtaloista. Mä olin aika hämmentynyt kun kuulin tämän artistin tuotantoa. Poliisit murhanneen miehen nimen ottaminen taiteilijanimeksi ei totta tosiaan vakuuttanut. Tuli mieleen, että tässä haetaan halpaa shokkihuomiota ja toisaalta epäonnistuneesti mielikuvayhteyttä amerikkalaisia esikuviin (poliisintappajagangstoihin). Nyt sitten kun kaveri on muuttanut nimeään, tuntuu meiniki sellaiselta "en mä hei tosissaan"-touhulta; ei ihan tyypillistä kovapintaiselle katujen kasvatille? On aika surkuhupaisaa, jos kaveri sitten onkin oikeasti ongelmakuvioista kotoisin. No, anyway, huonon ensivaikutelman ja huonolla maulla valitun taiteilijanimen johdosta en tutustunut sitten sen enempää tämän herran säveltaiteeseen. Eipä sitten sillä, etteikö sosiaalisista ongelmista saisi puhua, laulaa tai puhelaulaa. Mutta esim. tv-dokumentti Vesalan nuorista muutaman (viiden?) vuoden takaa oli paljon puhuttelevampi kokemus mulle kuin tämän artistin biisi jonka kuulin. En sitten tiedä mikä vaikutus olisi ollut, jos kaveri olisi esiintynyt vaikka ihan omalla nimellään. ...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
Heissi 12.09.2004 23:01:06 | |
---|
Kävin lukaisemassa lyriikoita. Musta ne oli aika vaikuttavia. Ja hyviä. Ei ollut sitä ääliömäistä uho-uho-paskaa, vaan ihan asiaa. Jos noita juttuja tosiaan tapahtuu, on aika tärkeetä että joku niistä puhuu. Komppaan osin. Eivät ne musta mitään erityisen hyviä lyriikoita olleet, mutta mitään uhopaskaa ei tosiaan löytynyt. Mulla oli vähän sellainen käsitys tästä Steen Christensenistä, että se olisi joku wannabe-gangsta, mutta eipä nuo lyriikat nyt mitään gangstailua olleet alkuunsakaan. En kyllä millään saata uskoa, että Suomesta ihan noin äärimmäistä meininkiä (ainakaan tuossa mittakaavassa) löytyisi, kuin mitä SC lyriikoissaan kuvaa, mutta musta ainakin on ihan ymmärrettävää että asioita vähän kärjistetään ja liioitellaan jotta saadaan viesti paremmin perille. Eikä yhdessäkään niistä kyllä todellakaan sanottu, että "kaikki poliisit pitäis tappaa homo homo natsi sika". Ville Itälälle tosin povattiin jotain tuon suuntaista. Tuolta noita löytyy: http://www.monsp.com/steenchristensen/musiikki.php "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Nimismies 12.09.2004 23:19:32 | |
---|
Hoho. Minusta Steenin lyriikat eivät, anteeksi vain, ole pätkääkään vakuuttavia. Tuo jatkuva vitun hokeminen tuntuu aivan turhalta täytteeltä, eikä palvele yhtään mitään. Muutenkin kielikuvat ovat kliseisiä ja eivätpä nuo aiheetkaan mitään mullistavia ole. On tietysti hienoa, että kaveri tuo esille epäkohtia ja karuja kohtaloita elävästä elämästä. Pitäisi vain miettiä, miten tuoda ne esille. Nykyinen tapa ei ainakaan allekirjoittaneen kohdalla toimi pätkääkään. N.I.M.I.S.M.I.E.S: Nuorekas Ilveilijä, Minimaalisen Intohimoinen Sankaritenori ja Mylläri sekä Ihanan Ennakkoluuloton Sämpylänpyörittäjä |
PomppoK 13.09.2004 00:29:23 | |
---|
Ville Itälälle tosin povattiin jotain tuon suuntaista. np. Kauniit Poliisit - Tappakaa Ville Itälä Tehokeinonsa kullakin, ei se niin vakavaa. "I've been busier than a one-armed bass player."
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Pallisti 13.09.2004 09:57:40 | |
---|
Nyt joku inisee, että täällä vaan haukutte räppiä, mutta esimerkiksi minä olen räpin/hiphopin suurkuluttaja. Minä vaan en ymmärrä paskasti tehtyä räp-musiikkiä, missä lauletaan, että homopaska hintti sika kyttä kuole!!11 Vitun lapsellista, vaikka Pallisti sanookin. |