Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Paypal
1 2 3 4 5
Ali
13.12.2010 13:03:03 (muokattu 13.12.2010 13:03:48)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

author: Kiinnostaa lähinnä ne tapaukset jolloin on pitänyt huudella tavaran perään.
 
Itse ostin joskus eBaysta silloiselle tyttöystävälle hajuveden lahjaksi. Hajuvesi paljastui sitten feikiksi, joten tein valituksen PayPalin kautta: siellä on joku melko helposti löydettävä nappula, jonka kautta voi valittaa. Taisikohan 45 päivää transaktiosta olla aikaa periä rahansa takas. Lähetin feikin takas, pistän reklamaation PauyPaliin ja rahat tuli sitten takaisin jossain vaiheessa (melko nopeasti taisi olla).
 
E: Joo, tosiaan tää nyt ei ollukaan tapaus, että piti huudella tavaran perään. Uskoisin, että tuo sama 45 päivän sääntö pätee myös niissä tapauksissa.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
jigsore
16.12.2010 22:31:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: Joo, tosiaan tää nyt ei ollukaan tapaus, että piti huudella tavaran perään. Uskoisin, että tuo sama 45 päivän sääntö pätee myös niissä tapauksissa.
 
Näimmä tällainen maininta on PayPal-maksun kuitissa:
You have 45 days from the date of the transaction to open a dispute in the Resolution Center.
 
Kiitti muuten vinkistä, vielä ois pari päivää aikaa valittaa kun ei ole levy tullut eBaystä perille..
arsu
17.12.2010 07:23:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jigsore: Kiitti muuten vinkistä, vielä ois pari päivää aikaa valittaa kun ei ole levy tullut eBaystä perille..
 
Mulla on pahimmissa tapauksissa kestänyt 2-3 kuukauttakin levyjen tulo. Varsinkin jenkeistä on välillä älyttömän hidasta jos (ja kun) valitsee tuon halvimman mahdollisen postituksen. Mut aina ovat lopulta tulleet, pahimmat ovat olleet just joulun aikaan seonneet paketit, ja oma lukunsa oli tämä Islannin tuhkapilvi. Silloin oli pari pakettia kuukausia hukassa mut nekin tuli lopulta perille.
 
kylereese
17.12.2010 19:29:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

neljä kuukautta kesti kerran kanadasta älpeen tulo :)
missä lie postikeskuksen nurkassa pyörinyt
 
jigsore
17.12.2010 19:33:04 (muokattu 17.12.2010 19:33:30)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arsu: Mulla on pahimmissa tapauksissa kestänyt 2-3 kuukauttakin levyjen tulo. Varsinkin jenkeistä on välillä älyttömän hidasta jos (ja kun) valitsee tuon halvimman mahdollisen postituksen. Mut aina ovat lopulta tulleet, pahimmat ovat olleet just joulun aikaan seonneet paketit, ja oma lukunsa oli tämä Islannin tuhkapilvi. Silloin oli pari pakettia kuukausia hukassa mut nekin tuli lopulta perille.
 
Ok, itelle taas tullut aina kuukauden sisällä. Joka tapauksessa, tein eilen PayPalissa tuon "disputen". Tänään sovittiin että levynlähettäjä palauttaa rahat ja jos levy joskus tulee perille niin maksan takaisin.
lindo
17.12.2010 23:37:32 (muokattu 17.12.2010 23:37:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lazze:
Ebay-ostos on tietty aina melkoinen riski, kannattaa siis ostaa vain jos myyjällä on Positive Feedbackkiä paljon...
Joo ja kannattaa ennen huutamista tsekata/kysyä että myyjä suostuu lähettämään Suomeen.

 
Tästä tuli mieleen että ostin Ebaystä jotain ja kaverilla ei ollut yhtään feedbackiä (oho, otin riskin). Maksettuani ostoksen PayPalilla, kaveri sanoi että PayPal pidättää rahoja niin kauan että minä olen antanut positiivisen feedbackin, juurin tämän 0 feedback ansiosta. Kaveri oli hieman ihmeissään mutta hyvin se sitten meni. Tavara tuli kotiovelle ja sellasta. Kun sitten laitoin positiivisen, niin kaveri ilmoitti että rahat tuli samantien.
 
Rok rok
Bluesmies
22.12.2010 17:49:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi VITTU!! Tilasin 1,5 viikkoa sitten sunnuntain ebaysta hatun ja maksoin sen saman tien paypalin kautta. No paypal oli suorittanut maksun vasta seuraavan viikon perjantaina, eli 5 päivää sen jälkeen, kun olin maksanut. Ja sit vasta tavara lähti liikkeelle ja tulee minulle vasta joulun jälkeen. Mitä vittua?!??!?
lindo
23.12.2010 22:59:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: Mitä vittua?!??!?
 
Joulu ilman hattua, on ihan vittua, senhän sanoo järkikin.
 
Ja muuta höpöä joulutunnelmaan sopivaa :D
 
Rok rok
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «