Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Himmeimmät rock/musa-aiheiset unet?
1 2 3 4 511 12 13 14 15
CountX
15.09.2009 21:56:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lauri Porra joi isäni kanssa Ouzoa mummolassa viime yönä. Sitten se antoi minulle Tolkin visions-esp:n säädettäväksi. Sanoin sille että säädän tuon kepin jos käydään ekana Thomannin paketti matkahuollosta. Niin tehtiin. Olin tilannut Gibson SG:n ja olin onnesta mykkänä. No avasin paketin ja eihän siellä mitään SG:tä ollut, vaan joku saakelin Harley Benton basso! Semmonen punainen ja kaula ihan korkkiruuvilla. Meinasi itku päästä.
 
Mistähän hitosta tuo Stratovarius-kuviokin oikein tuli? Kuumehoureita kai.
 
"You'll have to stand up to women. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
kousmanen
16.09.2009 17:12:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pari unta on nähty jotka vielä muistan:D
Joskus näin unen, jossa Maidenin jätkät vetäs loppuunmyydyn keikan mun vanhan koulun liikkasalissa ja oli ihan mieletön meininki. Ja lopuksi pääsin heittämään keikkaa Maidenin jätkien kanssa isolle yleisölle:D
 
Ja toinen oli että olin Maidenin keikalla Riossa, ja pomppasin yleisön joukosta lavalle ja Dave heitti mulle kitaran ja soitin niitten kanssa :D
 
Maiden painotteisia unia? :D
 
Up the Irons /,,/
vpjarvi
16.09.2009 21:14:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä unta en nähnyt itse, mutta olin mukana opiskelukaverini unessa. Unessa olin riippuliitämässä tämän opiskelukaverin ja vielä toisenkin opiskelukaverin kanssa ja jossain vaiheessa sanoin seuralaisilleni, että "Mun on nyt pakko tunnustaa, että mä olen oikeasti Cheek". Lienee vaikea arvata millä lempinimellä minua on tämän kertomuksen jälkeen kutsuttu :D
 
"A Cosssssssby sweater." http://www.mikseri.net/secondcumming
Hohhoijaa
17.09.2009 22:16:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Harjotin viime yönä studiotyöskentelyä Dave Grohlin kera. Ihan rattoisaa oli.
 
The planet is fine, the people are fucked.
Ellefson_88
19.09.2009 20:58:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole varmaan ainoa, mutta muutaman kerran olen joutunut tuuraamaan Iron Maidenin jotakuta kitaristia miljoonapäisen stadionyleisön edessä. Soitto sujui yllättävän hyvin kunnes kitaran kielet olivat kuin kuminauhaa ja venyivät kymmeniä senttejä bendejen kohdalla. Bruce katsoi minua kysyvästi, heräsin, käänsin kylkeä ja vaihdoin unta.
 
Trendkeel
20.09.2009 13:45:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus näin unen, jossa Maidenin jätkät vetäs keikan mun olkkarissa, johon tuskin edes mahtuu vähänkään isokokoisempi rumpusetti, puhumattakaan kuusihenkisestä orkesterista. Itse kyllä olin niin ihmeissäni, etten muista unesta mitään muuta.
 
10-52 on tosipoikien setti. Ysit on anorektisille tokio hotel wannabeille:)
stratocaster
22.09.2009 00:43:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikähän on ollu Queens Of The Stone Agessa soittamassa Troyn tilalla. Ihan siisti ulkoilmakonsertti oli täällä Suomen Kalajoella. Sitten kysyin myös Josh Hommea jamittelemaan, hän ei oikein lämennyt ajatukselle, mutta Dave Grohl oli heti messissä! Olen myös ollut keikalla oman bändin kanssa, mutta lavalla en muista yhtään mitä minun pitäisi soittaa, hyvin ilkeitä unia nuo. Joitain Clutch- aiheisia unia olen myös nähnyt, mutta en muista tarkalleen minkälaisia. Viimeyönä perustin muuten Brand New Heavies- coverbändin enon ja erään ystäväni kanssa!
 
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream
Nazareth
23.09.2009 15:19:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monena yönä oon ollu Frank Zapan kanssa pussikaljoilla järven rannalla. Tossa yks yö John Lennon möi mulle it-tykin.
 
Sitkeä rotta.
--Tomppa--
26.09.2009 16:31:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höhöö, tulipa nähtyä jännä uni:
 
Ekaks oltiin jossain talvisen metsän keskellä ajelemassa Motörheadin lämppäriks jonnekin. Kuitenkin traagisesti auto hajoaa ja kaikki ovat epätoivoisia. Nohh, sitten puhelin soi ja tarjotaan tilaisuutta AC/DC:n ja Maidenin lämppäreiksi, mutta kun ollaan siellä mettän keskellä niin niistäkään mitään tule. Sitten yhtäkkiä minulle tulee puhelu jossa minua pyydetään tuuramaan Pantsea Eppujen keikoille. Yhtäkkiä ilmestyin jonkin suuren kesäfestarin päälavan backstagelle (joka muuten muistutti erehdyttävästi kotini kylpyhuonetta?). Siellä sitten koitan hädissäni opetella Eppujen biisejä ja bändin jätkät mulkoilevat minua ilkeästi. Luojan kiitos uni loppui ennen kuin keikka alkoi.
 
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
Andy Six
01.10.2009 19:15:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin joskus vuoden-74 tienoilla unen jossa Queenin jätkät olivat läheisessä metsikössä,jossa me käytiin jätkien kanssa leikkimässä...Paitsi että ne kaikki oli naisia....=).Olen joskus miettinyt,johtuiko tuo uni Glam-kauden unisex- kuteista ja meikkauksesta....
 
Kuudella Kielellä Koetan...
Mismatch error
02.10.2009 17:24:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oltiin keikalla jollain ihme kokoonpanolla, festarikokoinen lava ja sairaasti yleisöä. Yhtäkkiä ääni katkee ja lavalle hyppää tuttu äänimies todeten et "Sori pojat, olkaas vähä aikaa soittamatta. Mun pitää nyt vähä saada säätää näitä laitteita."
 
!?!
 
"Koska kahvia ei voi nauttia rajattomasti täytyy luoda illuusio sen jatkuvasta juomisesta." -Kerkko Koskinen
Lesko
07.10.2009 16:43:32 (muokattu 07.10.2009 16:44:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin ihan järjetöntä keikkaunta viime yönä :D Oltiin jossain pienessä paikassa, tyyliin työväentalo, keikalla ja siellä oli ihan kivasti porukkaakin ja kaikkee. Meillä oli hyvä fiilis ja alotettiin biisi sitten Särmällä, niin kuin tapana on ollut, mutta se loppui sitten ennen sitä b-osaa, koska basisti lopetti soittamisen. Kysyin, että mitä vittua? Ni vastasi vaan, että: "Jos mulle tulee virhe ni en mä soita enää." Sen jälkeen siinä sitten taas kaikki jotain räpelsi ja sitten tuli jotain ongelmia tekniikan kanssa tai jotain. Sitten oltiin niin kauan jo oltu lavalla, että sinne kiipesi joku humppaorkesteri haitarien kanssa sanomaan, että on niitten vuoro soittaa ??? No ne lähti siitä sitten aika hätäsesti ku sanottiin, että ei tosiaan ole, että ollaan vedetty vasta yks biisi. Sitten kuulutin, että seuraava biisi on Tuhat vuotta ja kun se vihdoinkin saatiin alotettua, ni toinen kitaristi alkoi sooloilemaan sen alkuriffin päälle ja en päässy alottamaan säettä ollenkaan, sitten kun säkeen piti alkaa, ni se tahtilaji oli joku ihan vitun outo ja se kuulosti ihan perseeltä sitten heräsin ja totesin, että olipas paska keikka. :D
 
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
uglyguy666
13.05.2010 14:39:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kerran soitin bassoa maidenin keikalla ja en tiiä lasketaanko mutta nukahdin kun kuuntelin meshuggahia ja näin unta että kävin siwassa, soi joku bleed tai joku muu obzenin biisi taustalla ei voi muistaa.
 
Kooma
12.06.2010 12:39:37 (muokattu 12.06.2010 12:41:09)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meidän piti taannoin bändin kanssa lähteä 2 vuotta sitten kesällä 2vk kestävälle
omakustanteiselle saksan minirundille. (Siis oikeasti) ei kuitenkaan koskaan lähdetty huonon rahatilanteen takia.
 
Anyway: Unessa ollaan soittamassa Düsseldorfissa viimeistä keikkaa ja ennen viimeistä
biisiä "teknikko" hakee mun kitaran pois ja antaa toisen tilalle ja kuiskaa mun korvaan: "eiköhän nyt ois aika" -sakasaksi-. Samalla ryöstän laulajan mikin ja pyydän sen aikaisen tyttöystäväni lavalle ja kosin sitä. Minä, potentiaalinen morsian ja noin 200 saksalaista
purskahtavat itkuun.
 
*Herätyskello*
 
R.I.P. Randall William Rhoads
Jokapaikanapina
12.06.2010 13:16:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jumankauta, näin unta, että Gene Simmonsin tilalle bassotteli Kummola tuolla parin päivän takaisella Kiss-keikalla http://www.aamulehti.fi/uutiset/viihde/181312.shtml
 
Aamulla hajotti, kun kuvittelin Kummolan örveltävän tekoverellä Kiss-maskin kaa :D
 
Pinkku24
28.10.2010 07:54:33 (muokattu 28.10.2010 19:39:12)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1. Himmein ikinä; soitin kitaraa Iron Maidenin keikal :O
 
2. Hengasin parin kamun ja Iron Maidenin kaa sellases Piispala/Kurkimäki paikas :o
 
XD
 
Funkånaut
28.10.2010 10:59:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Unessani Albert Järvinen oli soittanut Salkkareiden uuden tunnarin ja keskustelin siitä hänen kanssaan. Sovituksesta ja kaikesta. Oli siin kyl aamulla miettimistä, että mitäs ihmettä.
 
"Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa."
Entropia666
28.10.2010 12:06:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin jossain tuppukylän "sisäfestareilla" kuvailemassa, yleisöä ehkä joku kymmnekunta. AC/DC oli pääesiintyjä, helvetin hyvä keikka, mutta vitutti kun kamerakin sattui olemaan vanha eikä nykyinen. Laulaja oli joku telefunken -niminen suomalaishäiskä. En tiiä minne olivat Brianin heivanneet. :D Jotain sitä haastateltiin että: "miltä tuntuu olla ensimmäinen suomalainen joka on kelpuutettu AC/DC:hen?"
 
aamulla että ohhoh ja huhhuh.
 
Rokkifotoja www.haje.fi
Pinkku24
28.10.2010 19:38:56 (muokattu 28.10.2010 19:40:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainii tuli kans tällane mielee, oli vrmaa joku 2vk sitte;
 
Oltii Helmin kaa (yllätys!) Iron Maidenin keikalla. Siin ei ees ollu sellast kunno lavaa ja mentii jostai syystä iha taakse. Porukkaa oli varmaa joku 200 meijä lisäks. Sitte mentii vaa siihe eturivii. Ne muut tyypit ei oikee ollu innostuneita ja mun ja Helmin lisäks siel hyppi parikyt tyyppii. Sitte ne (Iron Maiden) vaihto lavaa yhtäkkii 200m päähä O__O. Kaikki meni vaa sinne. Sitte oltii taas Helmin kaa eturivis ja sitte parin biisin pääst Bruce tuli kättelee siihe kaikkii ja sitte yritettii vetää yläfemma ja ku joku random sähläs siin nii ei onnistunu, ja sitte yritettii uudestaa nii sit onnistu ja Bruce ei päästäny irti mun kädest ja sit olin sillee WTF?! Ja sitte se vaa laulo jtai siin samal ja muut lavalt oli jossai nevadas. Sitte Bruce meni vessaa (8D) ja tuli vaa takas niitte muitte kaa siihe. Sitte keikan jälkee vaa hilluttii Brucen ja Steven kaa ja mentii Helmille (?) ja sitte herätyskello.
 
Oli aika jännä O__o
 
EDIT: Ja ikää meiltä löytyy 12 ja repesin aamul
 
~Fan of Iron Maiden numer one
Funkånaut
28.10.2010 19:54:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pinkku24: EDIT: Ja ikää meiltä löytyy 12 ja repesin aamul
 
Jostakin syystä en juurikaan yllättynyt.
 
"Vain hullu haluaa seurustella kanssani. Ja minä en seurustele hullujen kanssa."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «