Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keitä kuuluisia muusikoita ootte tavannu?
1 2 3 4 559 60 61 62 6367 68 69 70 71
joku muu sikko
16.09.2016 10:37:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos joku täällä on oikeasti tavannut Malcolmin niin ketjun voi sulkea. Millään muulla ei ole enää mitään väliä eikä mikään enää kiinnosta.
 
se on kiliju päivöä -Haitaripartio-
reaper666
16.09.2016 11:09:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku muu sikko: jos joku täällä on oikeasti tavannut Malcolmin niin ketjun voi sulkea. Millään muulla ei ole enää mitään väliä eikä mikään enää kiinnosta.
 
No tätäpä minäkin koska mielestäni siinä sukunimessä ei ole selkeitä tavuja mutta kaipa se on se Y-oung.
 
jukkajylli
17.09.2016 22:35:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joku muu sikko: jos joku täällä on oikeasti tavannut Malcolmin niin ketjun voi sulkea. Millään muulla ei ole enää mitään väliä eikä mikään enää kiinnosta.
 
No sehän on tosiaan niin, että jos sua ei kiinnosta, niin ketjun voi sulkea.
 
Stidi alla.
AleksiSin
18.09.2016 00:40:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

noh ,
minähän olen viime kesällä tavannut slashin kun minut päästettiin backstageen keikalla...rupateltiin hieman jonka jälkeen sain luvan soittaa hieman slashin kitaralla
jos ette usko niin tässä teille pätkä videosta!
https://www.youtube.com/watch?v=jnCaKLy9tx4&feature=youtu.be
 
royksopp
19.09.2016 03:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rumpali J. D. Blair antoi keikan jälkeen mulle yhden kapulansa. Ihan kolhuilla koko kapula, ei mint condition.
 
reaper666
19.09.2016 07:02:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

royksopp: Rumpali J. D. Blair antoi keikan jälkeen mulle yhden kapulansa. Ihan kolhuilla koko kapula, ei mint condition.
 
"kuuluisia"
 
joku muu sikko
19.09.2016 09:26:42 (muokattu 19.09.2016 09:31:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

royksopp: Rumpali J. D. Blair antoi keikan jälkeen mulle yhden kapulansa. Ihan kolhuilla koko kapula, ei mint condition.
 
Minä sain Tommy Aldridgen kapulan kerran ilmasta kiinni. Ihan kolhuilla sekin.
 
se on kiliju päivöä -Haitaripartio-
Epämuusikko
20.09.2016 09:14:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lasse Hoikan kättä oon paiskannu.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
RockFanatic
28.09.2016 12:38:03 (muokattu 28.09.2016 12:55:02)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ketään. Eiku oonha mie Anita Hirvosen kans pari sanaa vaihtanu, mut hää taitaa olla enempi ex-kuuluisuus... Pete Kiisseli, Jussi Honka ja Matti Kähkönen (Osmo's Cosmos) ovat meikäläisen puolituttuja, mutta mitään supertähtiähän äijät eivät taida olla. Jos läheltä saa liipata, niin isovanhempani tuntevat Pepe Kovasen ja Ami Varjotien (Korsuorkesteri) sekä Kake Randelinin. Mummini on tanssinut hitaita Eino Grönin kanssa, ja Jari Puhakan isä oli aikoinaan äitini musiikinopettaja. Isäni tuntee Peer Guntissa taannoin lyhyen aikaa vaikuttaneen Esa Elorannan.
 
EDIT: Ai niin, ja Hanna Pakarisen tapaaminen oli erittäin lähellä vuonna 2004, kun tuolloin tuore Idols-voittaja kävi vetämässä keikan Joensuu Areenalla. Meikäläinen, tuolloin 4v. natiainen, oli ens alkuun onnesta ja innosta kankeena fanitapaamisen mahdollisuudesta, mutta kun mukana ollut mummini lähti taluttamaan/kantamaan miuta bäkkärille (olin siis täysin selvänä, mutta nuoresta iästäni ja pienestä koostani johtuen en olisi pystynyt liikkumaan siinä ihmislaumassa turvallisesti ilman ohjastusta), sain aivan hirvittävän hepulikohtauksen (sekosin jännityksestä ja menin suoranaiseen paniikkiin), minkä seurauksena treffeistä ei tullut mitään. Niinpä lähdin takaisin mummin ja ukin kämpille yhtä aikaa ennennäkemättömän euforian ja valtavan vitutuksen vallassa. Shit happens.
 
Eläkeläissoittaja
28.09.2016 14:24:21 (muokattu 28.09.2016 14:25:18)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lenni Kalle Taipaletta sain kerran kätellä Savonlinnasalin näyttämöllä ennen konsertin alkua.
 
Gritsen
28.09.2016 14:38:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lenni-Kalle lainas mun DX7 kerran VoF:iin
 
Karwin
28.09.2016 17:29:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Lasse Hoikan kättä oon paiskannu.
 
Pitkällekö lensi?
 
Elämä on nakki.
Kefiiri
29.09.2016 14:05:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tosiaan seisoin kerran kadunkulmassa Janne Haaviston kanssa, ja paikalle osui yksi puolituttu joka kysyi innoissaan että soittatteks te samassa bändissä nykyään? Mä ja Haavisto katsottiin toisiamme ihmeissään ja vastattiin että ei vissiin. Mulle selvis vasta jälkikäteen että se oli Janne Haavisto.
 
En ole musiikin asiantuntija.
barclay
30.09.2016 16:09:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tossa kesällä Takalon Jukka istuutui samaan pöytään. Puhuttiinkin jopa jotain.
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
Bullitt
30.09.2016 17:44:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marko Haavisto asettui kerran baaritiskille viereeni ja pyysi minua ojentamaan iltapäiväivälehden, joka lojui edessäni taiteltuna.
 
Jorma mulahti.
texan
01.10.2016 00:46:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirkan kanssa tuli joskus 90- luvulla eräässä ravintolassa juteltua. Ei oltu kumpikaan ihan selvinpäin.
 
Kylyma
17.10.2016 10:52:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mää tapasin Topi Sorsakosken muistaakseni vuonna -08. Topilla oli keikka paikallisessa kuppilassa tuona iltana ja ennen keikkaa hän oli tupakoimassa kapakan edessä. Mää huojuin paikalle suhteellisen humalassa ja aloin itekki tupakoimaan siinä.
Tämä mies sitten kysyi että oonko menossa keikkaa kattomaan? Vastasin että muuten olisin mutta ei ollut käteistä mukana lipun hintaa. Huonosti varauduttu reissuujn siis, mutta en tiennyt että Topi oli keikalla silloin.
Aikamme juteltiin niitä näitä, ja hän kysyi sitte että oonko mää paikallisia, vastasin että olen. Sitten kysyin kysymyksen jota häpeän aina, kysyin että ootko sää tullut kaukaa KATSOMAAN keikkaa? Topi ei ollut moksiskaan, varmaan ajatteli että ei nuori mies seuraa artisteja jotka soittavat sitä mitä hän soittaa. Topi sitte vastas että mää kyllä meen soittaan ja laulamaan tuonne kohta. Mää olin melko nolona että ei vittu kyllähän Sorsakoski pitäis tunnistaa stetsoneineen.
Alettiin lopetteleen jutustelua ja hyvät keikat toivottelin jne. Hän sanoi että ootas hetki, kaivoi lompakostaan pari kymppiä ja sanoi että tuuhan katselemaan keikkaa! Minä tietenki kiittelin kovasti ja otin tarjouksen vastaan, pääsin katselemaan meinikejä.
 
Eläkeläissoittaja
17.10.2016 11:52:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valtaosan oman aktiiviaikani tunnetuista tanssimuusikkosolisteista ja iskelmälaulajista.
 
shuffle
17.10.2016 17:11:36 (muokattu 17.10.2016 17:15:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen käynyt Nasty Suiciden kanssa lukiota istuen vierekkäisissä pulpeteissa :)
Olen tainnut tämän kertoa ennenkin. Vuosi vietettiin metrin etäisyydellä toisistamme.'
Nasty on herrasmies. Olin Ilosaarirockissa lavaroudarina silloin kun siellä soitti muuan Inspiral Carpets, roudarinaan Noel Gallagher. Olimme noin kymmenen metrin päässä toisistamme, mutta emme tavanneet kasvokkain, teimme duunia.
Clauden kanssa olen istunut takahuoneessa vierekkäin pitkät tovit.
Aku Syrjän kanssa olen jutellut, mukava mies.
On lisääkin, mutta ei nyt kännissä jaksa raapia.
 
musamies
20.10.2016 03:36:19 (muokattu 20.10.2016 03:44:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Marko Haavisto asettui kerran baaritiskille viereeni ja pyysi minua ojentamaan iltapäiväivälehden, joka lojui edessäni taiteltuna.
 
Ite kun tulee mentyä enempi Kaurismäen elokuva tunnelmissa ei kuuluisuuksien tapailu kiinnosta paitsi Markon olen tavannut.
 
Siinä on tietysti jotain kun nuorempana tuli diggailtua Wigwamia kun pääsi kokemaan Jukka Gustavsonin livenä.
 
Tähän saisi aika hauskan säväyksen jos vähän liiottelisi, että oltiin vähän ottamassa bisseä hotelli Kämpissä Sibeliuksen kanssa - missä menis raja jonka jengi uskoo?!
 
Ehkä jollain lailla jännä on kun oon törmänny livenä Annikki Tähteen. Eternal Erectionin keikkabussin luo menin juttelee mukavia ja sain fanilevyn.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 559 60 61 62 6367 68 69 70 71

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «