Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Firmarock
1 2 3
Bee-äf
18.05.2004 13:42:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maailman katu-uskottavin rokkiskaba:
 
http://www.firmarock.fi/firmarock.htm
 
Osallistuminen vaivaiset 950 euroa!
 
VÄKIPÄÄ
18.05.2004 19:52:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoh! Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
 
Vaihdoin allekirjoitukseni koska vanha oli huono. Tämäkin on huono. Vaihdan tämänkin.
Osteri
06.09.2008 21:53:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa-a, enpä ole aiemmin kirjoittanut näin wanhaan aiheeseen. No, koska otsikko on olemassa niin nostetaan uudelleen.
www.firmarock.fi
 
Kävin katsomassa pari osakilpailua Virgin Oilissa ja vielä semifinaalin 5.9.2008.
On muuten aika kovaa tasoa tuo soittamisen meininki. Hyvää olutta ja riittävästi bändejä kuultavissa, ihan kivat bileet.
 
Jotenkin vierastan sääntöjä siitä että vain 40 % soittajista pitää olla edustettavasta firmasta. Mieluummin raja pitäisi olla vähintään 70 %.
Lisäksi jos säännöissä sanotaan 2 biisiä per bändi aina keikalla, niin miten voidaan sallia noin kolmen biisin vetäjät vielä finaaliin asti . Epäreilua muita kohtaan.
 
Lipun hinta 17 euroo aivan liian kallis, mutta tulipahan nyt kerran maksettua. jatkossa taidan tyytyä vain ilmaisiin alkukarsintoihin.
 
Kuulisin mielelläni muiden mukana olleiden kommentteja, yleisöstä ja osallistujilta.
Vaikuttavaa oli kuitenkin se että onhan tää ihan hauska "sisätila-festari".
 
Cimble
06.09.2008 22:22:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole osallistunut soittajana enkä yleisönä, mut ihan huuhaatahan tuo on. Jos on kerran firmakohtainen, niin bändin kaikkien jäsenten pitäisi olla 100% siitä samasta firmasta. Lähtisin kyllä itse mukaan soittamaan ihan hauskanpidon kannalta jos tilaisuus tulisi ja kerran oli jo lähellä. Meiltä olis lähteny pelkästään firmalaisista koostunut bändi, mut kaikki soittajat ei halunnut lähtee vaikka firma olis mahdollisesti maksanut.
 
Osallistumismaksu on ihan sama jos firma maksaa, mut tuo ulkopuolisten käyttäminen bändeissä pitäis kieltää! Tottakai ne sallii ulkopuolisten apujen käytön, koska muuten osallistujamäärä jäis hyvin paljon pienemmäks, eikä rahaa tulis järjestäjille... Harvasta firmasta saadaan kasattua toimivasti vetävä bändi. Tietysti yks vois olla Scene Nation Oy. :)
 
Ei Venäjästä selviä hengissä...
Johnny Buzz
06.09.2008 22:38:24
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on kyllä kaikkien rahastustapahtumien multihuipennus.
 
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Soulstabin debyyttilevy Primitive Communication nyt kaupoissa!
Jalluv
17.09.2008 10:18:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo tapahtuma oli hyvin järjestetty ja toimi muutenkin hyvin... Olin itse paikalla semifinaaleissa 5.9.2008... Siitä kolmen kappaleen esittämisestä sen verran että siinä taisi olla kyse ns.sikermästä jossa puristetaan monta kappaletta yhteen biisiin ja vaihdot pitäisi sujua ns. huomaamatta!!! Mutta lippujen hinnassa olen samaa mieltä kanssasi!!!
 
pimp
17.09.2008 10:50:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on kyllä kaikkien rahastustapahtumien multihuipennus.
 
Ei ku täl nostatetaan kato firman yhteishenkee, ja sit samal hoidetaan networkkingii ja kaikkee fantsuu.
 
Olin muuten kattoon firmarokin finaalia viime vuonna Jäähallissa. Oli aika firma meininki. Näin Vesa Keskisenkin.
 
"I didn't hesitate. I rolled a joint. I jumped right back into it. I smoked hashish every day for the next twenty-two years"
kemppma
17.09.2008 10:59:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juu, kaikki seeseeärrää soittaneet merkonoomit lavalle vain!
 
Ou jee soo ist das leeben
Simo78
17.09.2008 12:05:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää on kyllä kaikkien rahastustapahtumien multihuipennus.
 
No eipä emerganze(vitut kirjoitusasusta) kauaksi puusta tästä puusta putoa!! Voittaja saa "näkyvyyttä", ja muistaako kukaan yhtään voittajaa? Mä yhden CR, eikä kyllä näkynyt voitto missää, tai sitten missasin totaalisesti jotain...
 
Varaani
17.09.2008 12:39:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osallistuttiin kaksi/kolme vuotta sitten.
Tai siis pomo tuli sanomaan että soitat firmarokissa. Koottiin trio, treenattiin kahdesti, Hurriganesia ja Wärtsilää. Mentiin rokkaamaan ja päästiin jatkoon finaaliin. Ei vaan sitten vaivauduttu menemään paikasse itse finaaliin. Että hyvin firma käytti nuokin rahat :)
 
Olihan se. Osa ihan tosissaan siellä. En tiedä ketä tuo palvelee. Ainakin järjestäjiä.
 
IJarro
17.09.2008 16:59:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertoo aika paljon skaban tasosta ja meiningistä:
"Jos bändi tuo oman miksaajan, hän saa ainoastaan neuvoa FirmaRockin omaa miksaajaa."
 
Let's do some living after we die...
pimp
18.09.2008 10:03:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä emerganze(vitut kirjoitusasusta) kauaksi puusta tästä puusta putoa!! Voittaja saa "näkyvyyttä", ja muistaako kukaan yhtään voittajaa? Mä yhden CR, eikä kyllä näkynyt voitto missää, tai sitten missasin totaalisesti jotain...
 
Nyt kun otit puheeks, niin mä muistan voittajan kyllä. En tosin mistä firmasta olivat, mutta vetivät tiktakin jonkun biisin encoressa. Muutenkin rok, huumorilla ja taidolla.
 
"I didn't hesitate. I rolled a joint. I jumped right back into it. I smoked hashish every day for the next twenty-two years"
Simo78
18.09.2008 12:51:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun otit puheeks, niin mä muistan voittajan kyllä. En tosin mistä firmasta olivat, mutta vetivät tiktakin jonkun biisin encoressa. Muutenkin rok, huumorilla ja taidolla.
 
Eli siis muistat, mutta et kuitenkaan muista=) Eiköhän huumorilla tuollaisessa kilpailussa ole tilausta, eihän millään muulla tuollaiseen "kisaan" kannata edes osallistua...
 
Varaani
18.09.2008 12:59:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli siis muistat, mutta et kuitenkaan muista=) Eiköhän huumorilla tuollaisessa kilpailussa ole tilausta, eihän millään muulla tuollaiseen "kisaan" kannata edes osallistua...
 
Jotain duunipaikan hengennostatusta tuollaisilla varmaan yritetään.
Itseäni lähinnä harmitti kun vapaa-ajalla joutui vääntämään ränttätänttää ja menemään huonolle keikalle heittämään muutama biisi.
Noh, saipahan pukeutua rokisti. Tuomaristokin totesi meistä "olette liian rock"
Mitä lie tarkoittaa.
 
Lonesome
18.09.2008 13:31:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain duunipaikan hengennostatusta tuollaisilla varmaan yritetään.
Itseäni lähinnä harmitti kun vapaa-ajalla joutui vääntämään ränttätänttää ja menemään huonolle keikalle heittämään muutama biisi.

 
Kaikil viisii... Kuulostaa aika hassulta, jos "joutuu" soittamaan ränttätänttää. Tylyt on työsuhteen ehdot...:)
 
No, tuo skenaario ei koske meitä, joiden työyhteisössä ei pääsääntöisesti soiteta, saati firman bändejä perustella...
 
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through"
Pieni rumpalipoika
18.09.2008 22:32:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne jotka tuon systeemin ovat kehittäneet, ovat varmasti miljonäärejä.
 
Ihan käsittämättömän hyvä bisnesidea ja rahaa tulee varmasti ovista ja ikkunoista.
 
Rummut nurin ja nussimaan!
Kailis
19.09.2008 00:20:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuolisin varmaan nauruun jos pomo yrittäisi määrätä mut soittamaan kasaamassaan firman bändissä "ränttätänttää", varsinkin vapaa-ajalla. Jos lafka maksaisi, voitaisiin oman bändin kanssa osallistua. Samassa duunipaikassa 75% bändistä =D
 
rintapek
19.09.2008 00:32:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain duunipaikan hengennostatusta tuollaisilla varmaan yritetään...
 
Sitä vissiin, tai ainaki olis tarkoitus. Ei o tullu mentyä, eikä edes mietittyä. Miks v**ussa tarttis maksaa tonni, että pääsee soittamaan? Mialummin otetaan tonni ja mennään soittamaan.
 
One kind of music only - the good kind
jran
19.09.2008 14:42:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No on tullut joskus osallistuttua, kohtuu huonolla menestyksellä tosin. Aika rahastustahan se oli, ei käy kieltäminen. Ihan hauskaa silti, kuten rokin soitto yleensäkin on.
 
Tuo tilaisuushan on tarkoitettu juurikin yrityksen hengennostatukseksi, sekä erilaisten asiakastilaisuuksien oheisohjelmaksi. Se miten hyvin ajaa asiansa onkin sitten niiden yritysten oma homma. Meillä ei oikein pelannut, koska ainoa ketä ko. tilaisuus kiinnosti oli bändi. Eikä me nyt tietenkään itse sitä osallistumista maksettu. Jos sitä rahaa ei olisi käytetty tuohon, niin joku muu sen olisi käyttänyt johonkin ihan yhtä turhaan. Nyt ainakin itsellä oli kivaa.
 
rocklyn
06.10.2008 15:05:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siitähän me kaikki tällä foorumilla lienemme yhtä mieltä, että soittaminen on niin hauskaa, että kyllä siitä aina kannattaa tonni maksaa, vähintään... ;-D
 
Ei vaineskaan; moni täällä epäilee firmarockin tasoa ja uskottavuutta - siitä vaan 11.10. Vantaalle tsekkaamaan itse ja tuomitsemaan sen perusteella. Tuskin menee täysin hukkaan...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «