Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bogart Co tekee paluun
1 2 3 4
kivi
21.07.2003 19:36:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun on pakko kertoo tää, tää on mun elämäni muuttanut tilanne.
 
Kuvitelkaa kuuma Kaivopuisto, 50 000 katsojaa, lavalla Bogart Co. Ressu hikoilee mikrofoniin kuin lähiöpubin portsari, milkkis-raappa-asu alkaa olla jo hikiläikillä. Vinnien aurinkolaseissa on sentään sälekaihtimet, ja naamalla sellainen ilme kuin odottais molempien huulten nitomista yhteen; kiva satiini-hiihtoasu vaan kahisee. Musiikki hiljenee, Ressu astuu lavan etulaitaan levitellen käsiään kuin kireistä henkseleistä kärsivä hiihtovalmentaja. Hänellä on jotain sanottavaa:
 
Ressu: "Teillä ja meillä, sulla ja mulla, meillä kaikilla..."
Yleisö: "Mööö!"
Ressu: "Meillä kaikilla pitää olla, teillä kaikilla pitää olla, sulla ja mulla pitää olla..."
Yleisö: "Mööö!"
Ressu: "Meillä kaikilla pitää olla jotain omaa. Jotain henkilökohtaista. Sulla pitää olla jotain..."
Yleisö: "?"
Ressu (entistä punaisempana): "Sulla pitää olla jotain, mikä on vaan sun. Vaan sun eikä kenenkään muun. Jotain, mikä määrittelee sut, ja on vaan sun eikä kenenkään muun..."
Yleisö: "???"
Ressu (häiriintymättä): "Jotain, mikä kertoo kaikille kuka ja mitä sä, just SÄ, oot! Me löydettiin se..."
Yleisö: "---"
Ressu: "...ja meillä se on tää meidän TANSSI!!!" (Puhkeaa hillittömään tiputanssiesitykseen.)
 
Ah, ollapa AK47.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Lähikauppias
21.07.2003 20:27:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ressu: "...ja meillä se on tää meidän TANSSI!!!" (Puhkeaa hillittömään tiputanssiesitykseen.)
 
Hihihihihihi! Toi voisi aika lailla olla jostain ihan loistavasta sketsistä. Varsinkin kun kuvittelee heppujen päälle nuo samat vaatteet, joita noissa kuvissa oli.
Notefix
21.07.2003 21:00:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ressu: "...ja meillä se on tää meidän TANSSI!!!" (Puhkeaa hillittömään tiputanssiesitykseen.)

Mitä sä olet nauttinut?
 
kivi
21.07.2003 21:02:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä sä olet nauttinut?
 
Toi oli totta joka sana. Muistelin hienoa tilaisuutta, olisitpa säkin voinut olla paikalla...
 
Lasin valkoviiniä, puolitoista litraa sitruunasoodaa, pari kuppia kahvia.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
jannu
22.07.2003 00:15:04 (muokattu 22.07.2003 00:16:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun on pakko kertoo tää, tää on mun elämäni muuttanut tilanne.
 
Kuvitelkaa kuuma Kaivopuisto, 50 000 katsojaa, lavalla Bogart Co. Ressu hikoilee mikrofoniin kuin lähiöpubin portsari, milkkis-raappa-asu alkaa olla jo hikiläikillä. Vinnien aurinkolaseissa on sentään sälekaihtimet, ja naamalla sellainen ilme kuin odottais molempien huulten nitomista yhteen; kiva satiini-hiihtoasu vaan kahisee. Musiikki hiljenee, Ressu astuu lavan etulaitaan levitellen käsiään kuin kireistä henkseleistä kärsivä hiihtovalmentaja. Hänellä on jotain sanottavaa:
 
Ressu: "Teillä ja meillä, sulla ja mulla, meillä kaikilla..."
Yleisö: "Mööö!"
Ressu: "Meillä kaikilla pitää olla, teillä kaikilla pitää olla, sulla ja mulla pitää olla..."
Yleisö: "Mööö!"
Ressu: "Meillä kaikilla pitää olla jotain omaa. Jotain henkilökohtaista. Sulla pitää olla jotain..."
Yleisö: "?"
Ressu (entistä punaisempana): "Sulla pitää olla jotain, mikä on vaan sun. Vaan sun eikä kenenkään muun. Jotain, mikä määrittelee sut, ja on vaan sun eikä kenenkään muun..."
Yleisö: "???"
Ressu (häiriintymättä): "Jotain, mikä kertoo kaikille kuka ja mitä sä, just SÄ, oot! Me löydettiin se..."
Yleisö: "---"
Ressu: "...ja meillä se on tää meidän TANSSI!!!" (Puhkeaa hillittömään tiputanssiesitykseen.)
 
Ah, ollapa AK47.

 
Niinkuin nykynuorisolla on tapana ilmaista: Ihqa!
 
Onnittelut! Olet näinkin hienoa kokemusta rikkaampi.
 
Lilli
22.07.2003 08:25:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elokuussa
 
Jippii!
Sukkahousumuusikot eikun kehiin vaan!
 
- Painukaa v***uun lauloi Preeriasusi ja poistui itse paikalta.
Jäärä
22.07.2003 08:53:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän Bogart Co:ta pitää arvostaa jo senkin takia, että se oli varmasti silloin täydellisin ajankuva. Kerrassaan historiallista arvoa omaava bändi! Koko suomalaisessa rockscenessä tapahtui mullistava muutos: enää ei pukeuduttu lavalle arkisesti verkkareihin vaan piti olla värikkäät tuulipuvut, joiden leikkaus muistutti enempi niinkuin lepakkoa. Ja soundimaailmakin oli lähempänä kansainvälistä senhetkistä tasoa.
 
...niin ja Ressulla oli silloin varsin onnistunut kampaus, joka kätki sen tosiasian, että hänellä on varsin suuri pää. Jos perustaisin nyt sellaisen imelää powerAOR:ää veivaavan yhtyeen, niin Ressu olisi laulajalistassa varsin korkealla.
 
Tai sitten ei.
 
Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan.
Lähikauppias
22.07.2003 09:01:08 (muokattu 22.07.2003 09:01:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

enää ei pukeuduttu lavalle arkisesti verkkareihin vaan piti olla värikkäät tuulipuvut
 
Heh. Muutoshan se tuokin.
Chemo
22.07.2003 09:28:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun on pakko kertoo tää, tää on mun elämäni muuttanut tilanne (..)
 
Hoho! Mä tirskuin valehtelematta vedet silmissä. Mykistävää.
 
Notefix
22.07.2003 13:38:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho! Mä tirskuin valehtelematta vedet silmissä. Mykistävää.

Sama täällä....viikon paras! Tuli kyllä käytyä noissa kaivarin konserteissa silloin, mutta tätä en varmaan nähnyt. Olisin kyllä muistanut.

No, tuleehan Turusta Suurlähettiläätkin...onkohan Discokin Turusta...?
 
Bonham
24.07.2003 17:51:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama täällä....viikon paras! Tuli kyllä käytyä noissa kaivarin konserteissa silloin, mutta tätä en varmaan nähnyt. Olisin kyllä muistanut.

No, tuleehan Turusta Suurlähettiläätkin...onkohan Discokin Turusta...?

 
Älä nyt saatana kaikkea paskaa tänne kaada.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Veikko
24.07.2003 17:55:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä nyt saatana kaikkea paskaa tänne kaada.
 
Noh, onhan teillä siellä se meri. Ja hunajata hunajata hunajata. Tosin on tainnut olla hiljaista hunajan viime kausina;)
 
Pirkanmaan Passiivit - aktivismia vastaan!
kivi
24.07.2003 17:58:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No, tuleehan Turusta Suurlähettiläätkin...onkohan Discokin Turusta...?
 
Ja Tommi Läntinen.
 
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Veikko
24.07.2003 18:00:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja Tommi Läntinen.
 
Olikos se surulisen kuuluisa Funkykarkurit Turusta myös?
Ja Raptori?
 
Pirkanmaan Passiivit - aktivismia vastaan!
magnetman 004
24.07.2003 18:15:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkykarkurit Turusta? Jkl:stä kai.
 
Ristus ku huvittavia aikoja. Sitä Vinnien tukkaa ja Ressun trikoita ei unohda koskaan.
 
Sliippareilta on kuullu kertakaikkiaan maukkaita kepposia, joita he Pokartin pojille tekivät yhteiskeikoilla. Pojilla oli omat föönit ja kaikki. Sitten ne shampoopullot olivat jääneet vaille vartijoita... Jossain päin oli teipattu lattiaan nuolet, joita pitkin pääsi esiintymislavalle...
 
Terkkuja!
Bonham
24.07.2003 18:28:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh, onhan teillä siellä se meri. Ja hunajata hunajata hunajata. Tosin on tainnut olla hiljaista hunajan viime kausina;)
 
Kato kato, Tampereella on herätty yli vuosikymmenen hiljaiselon jälkeen puhumaan jääkiekosta:)
 
Joko nousee Hakametsään uusi halli? Soittakaa Hjallikselle:)
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bonham
24.07.2003 18:30:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olikos se surulisen kuuluisa Funkykarkurit Turusta myös?
Ja Raptori?

 
Perkele pojat, nyt riitti tämä aihe.
 
Ja mä painotan, että m.net on myös Turkulainen (kun en nyt muutakaan hyvää täältä keksi...)
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Veikko
24.07.2003 18:39:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kato kato, Tampereella on herätty yli vuosikymmenen hiljaiselon jälkeen puhumaan jääkiekosta:)
 
Joko nousee Hakametsään uusi halli? Soittakaa Hjallikselle:)

 
Mikä vika on _maamme_ ensimmäisessä jäähallissa? Hakamettä kelpaa ihan hyvin viälä. Tosin, katossa loppuu tila kohta kesken, kun siellä roikkuu jotain viirejä niin maan perkuleesti ;D
 
Noh, se kiakosta. Onnea tulevalle kaudelle, toivottavasti sitä hunajatakin löytyy.
 
Life is life.
 
Pirkanmaan Passiivit - aktivismia vastaan!
Notefix
24.07.2003 19:31:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja Tommi Läntinen.
 

Heh, mistäs muusta.

Vaan, mistä on kotoisin tämä Telex-yhtye, jolla on tämä loistava jakkupukuraadin ykköshitti....Tuossa yhtenä päivänä tuli eräältä kanavalta ekaksi Discon uusin hitti, sitten Tommi Läntistä ja perään tämä Telex...perään vielä Kilkkistä niin olisi ollut aika hieno suora.
 
jabaa_
24.07.2003 19:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enemmän matskua:
 
http://reed.planet-d.net/stuff/bogart/

 
Mun on pakko päteä Bogart-tietämyksellä, tuolla sivulla oleva You break my heart-mp3 ei ole Bogartin, vaan Broadcastin.
 
Mutta mitä tapahtui Tommi Läntisen hardrock-bändi Boycotille?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «