Muusikoiden.net
23.04.2021

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Keitä Kojon bändiin kuului?
1
kfignb7564
08.03.2021 18:44:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika moni varmaan muistaa Timo Kojon esiintymisen vuoden 1982 Euroviisuissa:

https://www.youtube.com/watch?v=MmpyXSXZcAA

Itse tunnistan tuosta bändistä Pave Maijasen, Jim Pembroken ja Juha Björnisen. Mutta keitä ovat rumpali ja basisti?

Ja joo, eivät nämä tietysti tuossa itse soita. Euroviisuorkesterin kitaristi kuitenkin toistaa todella hienosti Björnisen alkuperäisen slidekitarasoolon. Jopa vähän paremmin kuin Björninen itse, jota kuitenkin arvostan suuresti.

Mutta kiinnostaisi siis noiden kahden tyypin nimet.

The world of Keijos is a world of chaos.
Marlowe
08.03.2021 19:50:39

Wiki-sedän mukaan

"Laulukilpailussa Kojon mukana lavalla esiintyivät Pave Maijanen (kitara), Juha Björninen (kitarasoolo), Heikki "Häkä" Virtanen (basso), Jim Pembroke (kosketinsoittimet ja rumpu) sekä Keimo Hirvonen (rummut)."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuku_pommiin

"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby)
kfignb7564
09.03.2021 17:56:24

Marlowe: Wiki-sedän mukaan

"Laulukilpailussa Kojon mukana lavalla esiintyivät Pave Maijanen (kitara), Juha Björninen (kitarasoolo), Heikki "Häkä" Virtanen (basso), Jim Pembroke (kosketinsoittimet ja rumpu) sekä Keimo Hirvonen (rummut)."

Kiitoksia. Häkän kanssa on joskus tultu oltua kahden biisin ajan samalla lavallakin, mutta enpä sitten tunnistanut tuosta videosta. Hirvosenkin olen nähnyt livenä Kuosmasen bändissä, mutta eipä hänkään tuossa tutulta näyttänyt.

The world of Keijos is a world of chaos.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2021, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti