Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Garritan Personal Orchestra 5
1
ketaoja
21.03.2020 14:50:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi.. en tiedä, kuuluuko tämä otsikko tähän osioon, mutta onko kenelläkään kokemusta kyseisestä virtuaali instrumentista? Kaipaisin hyvää orkesteri soundia ja ainakin esittelyssä kuulostaa hyvältä. Ilmaisiakin olen katsellut, mutta en oikein ole löytänyt..
 
Antti1
21.03.2020 15:03:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan ok perussoundia tarjoilee. Jos se sulle riittää ja hinta vaikuttaa sopivalta, niin antaa mennä vaan. Paremmat maksavat paljon enemmän ja monet kirjastot ovat huomattavasti hankalampia käyttää. Halvoista myös Sonivoxin tekeleet ovat ihan hyviä, ne saa monta kertaa vuodessa alle kympillä alennuksesta.
 
Mä itse tykkään yhdistellä eri kirjastoja tarpeen mukaan, koska usein yhtä kirjastoa käyttämällä lopputuloksesta tuntuu tulevan hitusen verran "litteä" äänikuvaltaan. Onko se sit mahdolliset mikitystekniikat, akustiikka, käsittelijän näkemys eq:sta, tai mun osaamattomuuttani. En osaa sanoa, mutta mulle toimii toi yhdistely. Vielä parempi toki, jos joukkoon saisi äänitettyä muutamia soittimia, mutta mun resursseilla ei onnistu kovinkaan helposti.
 
Kurkkaa nyt nämäkin läpi: https://www.spitfireaudio.com/labs/
ketaoja
21.03.2020 15:39:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Ihan ok perussoundia tarjoilee. Jos se sulle riittää ja hinta vaikuttaa sopivalta, niin antaa mennä vaan. Paremmat maksavat paljon enemmän ja monet kirjastot ovat huomattavasti hankalampia käyttää. Halvoista myös Sonivoxin tekeleet ovat ihan hyviä, ne saa monta kertaa vuodessa alle kympillä alennuksesta.
 
Mä itse tykkään yhdistellä eri kirjastoja tarpeen mukaan, koska usein yhtä kirjastoa käyttämällä lopputuloksesta tuntuu tulevan hitusen verran "litteä" äänikuvaltaan. Onko se sit mahdolliset mikitystekniikat, akustiikka, käsittelijän näkemys eq:sta, tai mun osaamattomuuttani. En osaa sanoa, mutta mulle toimii toi yhdistely. Vielä parempi toki, jos joukkoon saisi äänitettyä muutamia soittimia, mutta mun resursseilla ei onnistu kovinkaan helposti.
 
Kurkkaa nyt nämäkin läpi: https://www.spitfireaudio.com/labs/

 
Tuota ehdottamaasi linkkiä joskus jo katselin, mutta jostain syystä en oikein osannut ladata sieltä mitään. Ehä olen liian vanhan liiton miehiä??
 
Henri Henri Olavi
23.03.2020 18:17:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spitfirellä tosiaan todella hyviä ilmaisia, mutta niillä on aivan vitun kovia Kontakt-paketteja. Hintaa on välillä aika lailla, mutta laatu on todella hyvää. Suosittelen! Sitä paitsi, jos teet työksesi, niin kaiken voi aina vähentää.
 
Kiimassa kontrapunktiseen satsiin.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «