Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tori.
1
ijanne
02.09.2017 13:15:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä ..ttiä pitäisi ajatella, kun olin ostamassa teleen halpismikkejä, niin myyjä haihtui kuin pieru Saharaan. Laitoin osoitetiedot ja pyysin tilinumeron maksua varten. Tää heitti viestin, tarvitaan puhelinnumero? Eikös raha kelpaa, tuntuu huijaukselta näin jälkikäteen ajatellen. Roju poistui myös myynnistä.
 
Henri Henri Olavi
02.09.2017 22:56:56 (muokattu 02.09.2017 22:57:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ijanne: Mitä ..ttiä pitäisi ajatella, kun olin ostamassa teleen halpismikkejä, niin myyjä haihtui kuin pieru Saharaan. Laitoin osoitetiedot ja pyysin tilinumeron maksua varten. Tää heitti viestin, tarvitaan puhelinnumero? Eikös raha kelpaa, tuntuu huijaukselta näin jälkikäteen ajatellen. Roju poistui myös myynnistä.
 
Puhelinnumero tarvitaan jos lähettää SmartPostina.
 
K.F.S. is the Only Law
Kailis
05.09.2017 19:39:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi sä et laittanut sitä puhelinnumeroa?
 
JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia.
Lautuma
05.09.2017 21:14:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Miksi sä et laittanut sitä puhelinnumeroa?
 
Äiti sanoi aina, että ei saa antaa puhelinnumeroa vieraille, vaikka kuinka kysyisivät. No, välitunnilla olin jalkapalloseinän edessä maalivahtina, kun seinän takaa joku kysyi numeroa. En kertonut. Se kysyi uudestaan, että mikset kerro, kertoisit vaan.
 
Lopulta kyselijä häiritsi niin paljon maalivahtityöskentelyä, että sanoin sille: 690644 ja samalla kaveri potkaisi pallon yli jalkapalloseinän. Kävin hakemassa pallon, mutta seinän takana ei ollutkaan ketään. Tuli vähän pelko siinä tilanteessa, mutta peli oli kesken, joten unohdin asian.
 
Soittelu alkoi samana iltana. Vastasin puhelimeen puhelinnumerolla, kuten oli tapana, jolloin luurista kuului vaan "Minä tapan sinut". Ei muuta. Sama toistui monena iltana. Isä kielsi ilmoittamasta poliisille, sillä sitten se ainakin tappaisi, vaikka väittihän se ääni tappavansa joka tapauksessa.
 
Kuukauden jälkeen taas yhtenä iltana puhelin pirisi. Alkoi mennä hermo, ja kun luurista taas kuuluivat nuo sanat, huusin että tule tappamaan vaan. "Missä asutte?" kuului kysymys. Kerroin osoitteen, johon tuli ihan hiljaista, monta sekuntia, kunnes ääni kysyi että enkö asukaan ihan toisella puolen Suomea. Kerroin, etten asu, jolloin soittaja sanoi sanat, joita en unohda koskaan.
 
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Henri Henri Olavi
05.09.2017 22:03:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lautuma: jolloin soittaja sanoi sanat, joita en unohda koskaan.
 
"Lautuma, olet kadonnut siskoni."
 
K.F.S. is the Only Law
phiit
05.09.2017 22:21:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaxuhali koko ketjulle
 
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Kailis
06.09.2017 01:01:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lautuma: Kerroin, etten asu, jolloin soittaja sanoi sanat, joita en unohda koskaan.
 
-Missä minä olen?
 
JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia.
Lautuma
06.09.2017 11:17:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Helvetin helvetti, unohdin ne sanat. Illalla vielä muistin. Olis pitänyt kirjoittaa muistiin kun vielä pystyi.
 
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Kailis
06.09.2017 11:33:33
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lautuma: Helvetin helvetti, unohdin ne sanat. Illalla vielä muistin. Olis pitänyt kirjoittaa muistiin kun vielä pystyi.
 
En unohda tätä koskaan, paitsi ehkä illalla.
 
JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia.
Lautuma
06.09.2017 11:57:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: En unohda tätä koskaan, paitsi ehkä illalla.
 
Minä soitan sulle illalla, sillä ilta on rakkauden aikaa - eikä päivällä ole aikaa.
 
Ehkä se muistuvi mieleeni vielä. Tsihihi.
 
I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here.
Karwin
06.09.2017 13:49:16 (muokattu 06.09.2017 13:49:49)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lautuma: Helvetin helvetti, unohdin ne sanat. Illalla vielä muistin. Olis pitänyt kirjoittaa muistiin kun vielä pystyi.
 
"Klaatu barada nikto".
 
Elämä on nakki.
Kailis
06.09.2017 18:02:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karwin: "Klaatu barada nikto".
 
Rollo Tomasi tai Keyzer Söze.
 
JuhaHo: Pien yrittäjän kohdalla tämä näkyy, kun pöydän vastapuolelle sattuu oman elämänsä huutoneuvoskeisari, joka teeskentelee sydänhalvausta hintoja kuullessaan, oli ne posi- tai negatiivisia.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «