Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kumpaa soitinta kannattaisitte?
1
NeaJeminaah
03.11.2016 19:40:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen 15 vuotias tyttö ja haluaisin alkaa soittaa viulua tai kitaraa. Olen soittanut pienestä saakka pianoa, mutta mulla loppui motivaatio siihen pari vuotta sitten ja nyt minua kiinnostaa viulu tai kitara. Viulu minua kiinnostaa siksi, että se kuulostaa niin kauniilta ja haluaisin ehkä oppia soittamaan sitä, mutta taas kitara kiinostaa siksi, kun olen vähän musiikin tunnilla soittanut sitä ja haluaisin oppia lisää. Joten kumpaa te mieluummin soittaisitte?
 
Dirtyh
03.11.2016 21:06:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NeaJeminaah: Olen 15 vuotias tyttö ja haluaisin alkaa soittaa viulua tai kitaraa. Olen soittanut pienestä saakka pianoa, mutta mulla loppui motivaatio siihen pari vuotta sitten ja nyt minua kiinnostaa viulu tai kitara. Viulu minua kiinnostaa siksi, että se kuulostaa niin kauniilta ja haluaisin ehkä oppia soittamaan sitä, mutta taas kitara kiinostaa siksi, kun olen vähän musiikin tunnilla soittanut sitä ja haluaisin oppia lisää. Joten kumpaa te mieluummin soittaisitte?
 
Jos tää ei ole provo niin viulua. Kitaraa sä osaat soittaakkin jo jonkin verran jos opit soittamaan viulua.
 
simohovari
03.11.2016 21:24:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viulua.
 
Kitaristeja maailmassa on jo liikaa.
 
http://www.joosua.fi
Funkånaut
03.11.2016 22:31:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikea järjestys
 
1) Kumpaa haluaa
2) motivaatio takaisin ja uudestaan pianon kimppuun
3) viulua
4) haitaria
5) sähköbassoa
6) kitaraa
 
"Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio
Vessajono
03.11.2016 22:36:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: 4) haitaria
 
Rikoslain 17. luku, ensimmäinen pykälä:
 
Julkinen kehottaminen rikokseen
 
Joka joukkotiedotusvälinettä käyttäen tai julkisesti väkijoukossa taikka yleisesti tietoon saatetussa kirjoituksessa tai muussa esityksessä kehottaa tai houkuttelee rikoksen tekemiseen siten, että kehotus tai houkuttelu
 
1) aiheuttaa vaaran, että sellainen rikos tai sen rangaistava yritys tehdään, tai
 
2) muuten selvästi vaarantaa yleistä järjestystä tai turvallisuutta,
 
on tuomittava julkisesta kehottamisesta rikokseen sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
 
Jos kehottaminen tai houkutteleminen aiheuttaa sen, että rikos tai sen rangaistava yritys tehdään, sovelletaan mitä 5 luvussa säädetään osallisuudesta rikokseen.
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Weetoz
04.11.2016 20:50:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtoehto C: molempia.
 
Sind Sie A-P Nikkola?
PJS
05.11.2016 19:38:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ala soittaa molempii. Viulun soitto kehittää korvaa ihan eritavalla ku kitaran ja siitä taas on mieletöntä hyötyy skebaa soittaessa. Kitaran soiton aloittaminen sit taas on suht helppoo siks et kunhan sen saa jollain konstilla vireeseen, oikeet nuotit löytyy iisisti ja soinnut yms. perusteet saa tosi helposti ja nopsaan silleen haltuun et pystyy jo esim. soittaa suurinta osaa päivänpolttavist pop-hiteist messissä.
 
"Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «