Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bandhub
1
jamppapoeka
09.08.2016 15:14:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo vanha juttu.. mutta kaikille jotka eivät tiedä tätä sivustoa, KOKEILKAA IHMEESSÄ! :)
Eli bandhub on paikka, jossa voi nauhoittaa omia soittoja ja lisätä niitä toisten covereihin.
Menkääs tekemään covereita muiden mukavien muusikoiden kanssa ;)
 
Itse olen sinne kitararaitoja äänittänyt ja voin sanoa että mukavaa on!
 
carnation
09.08.2016 15:23:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jamppapoeka: Joo vanha juttu.. mutta kaikille jotka eivät tiedä tätä sivustoa, KOKEILKAA IHMEESSÄ! :)
Eli bandhub on paikka, jossa voi nauhoittaa omia soittoja ja lisätä niitä toisten covereihin.
Menkääs tekemään covereita muiden mukavien muusikoiden kanssa ;)
 
Itse olen sinne kitararaitoja äänittänyt ja voin sanoa että mukavaa on!

 
En löytänyt linkkiä.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
jamppapoeka
09.08.2016 15:38:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: En löytänyt linkkiä.
 
https://bandhub.com/
 
Hups :)
 
Kimmo72
13.08.2016 19:27:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hauska homma :)
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
jalkkari
25.01.2017 08:26:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

... eli joku tekee bisnestä musiikilla jota tekee soittajat ympäri maailmaa ilman korvausta?
 
Toisaalta en käsitä yhtään miksi joku laittoi minulle bandhub -kommentin kun laitoin youtubeen oman versioni JJ Calen biisistä. Siinä ei ole edes kyse cover -kappaleesta minkä tajuaa kyllä jos biisin oikeasti kuuntelee.
 
Koko juttu haisee.
 
Lazuux
25.01.2017 09:20:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jalkkari: ... eli joku tekee bisnestä musiikilla jota tekee soittajat ympäri maailmaa ilman korvausta?
 
Toisaalta en käsitä yhtään miksi joku laittoi minulle bandhub -kommentin kun laitoin youtubeen oman versioni JJ Calen biisistä. Siinä ei ole edes kyse cover -kappaleesta minkä tajuaa kyllä jos biisin oikeasti kuuntelee.
 
Koko juttu haisee.

 
Ton tarkoitushan on vaan yhdistää "kaappimuusikkoja" ympäri maailmaa soittamaan yhdessä covereita. Mun mielestä ainakin tosi hyvä sivusto niille kenellä ei ole mahdollisuutta bändissä soittaa.
Ja ei sivusto varmaan muuta bisnestä tosta tee kuin ne mitä saavat sivustolla esiintyvistä mainoksistal, kun ainakin joskus kun kokeilin niin oli ilmaisia kaikki toiminnot.
 
Rosenrotten
26.01.2017 13:12:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hämäs vähän joo, kun mullekin oli tullut Bandhub-kommentti videoon. Eikä siinä mitään, mutta olin kuvannut videon yhden bändin keikalta, että vähän vaikea varmaan sen puolesta päätellä mitään mun soittotaidoista.
 
Industrial metallia Helsingistä https://www.facebook.com/RandomSeizureOfficial
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «