Muusikoiden.net
10.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Blogi ja sen sivuprojektit
1
Tommib
23.05.2016 21:46:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitin taannoin pitämään blogia netissä, johon olen tehnyt haastatteluja, keikka/bileraportteja ja levyarvosteluja. Tämä projekti ei suinkaan ole loppunut, eikä lopukaan, vaan laajenee.

Seuraavana askelena on podcastien tekeminen ja klubin pyörittämisen aloittaminen loppuvuodesta. Klubin eka ilta on 19.11. ja siitä myöhemmin tietoa. Menoa voi seurata sivulla https://www.facebook.com/clubinterface/

Blogi löytyy osoitteesta musicholistic.blogspot.com

Sen tarkoitus on tarjota näkyvyyttä eri genrejen artisteille, dj:lle ja tapahtumille pysyen tuolla rankemman konemusan puolella sekä synkemmällä elektronisella musalla. Mitään poppia sieltä ei löydy, mutta esim Solar Faken haastis löytyy. Jos haluat sinne arvostelua tai haastattelua, olen aina niitä halukas tekemään kaikkien kanssa, koska ideana on puhtaasti puskea skeneä eteenpäin ja tarjota osaajille näkyvyyttä.

Klubi menee samalla filosofialla, eli 110% rakkaudesta musiikkiin, kuten myös podcastit. Niihin olisi ideana tehdä haastatteluja, guest dj mixejä ja listailla tapahtumia ja mahdollisesti julkaisuja.

Jos jompikumpi projekti herätti mielenkiintoa osallistua, laittele minulle mailia ihmeessä tommi_b at hotmail.com

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti