Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kysymys yksitt. musiikin opiskelijoiden opintoja tukevista..
1
Passion For Drums
14.05.2016 19:48:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,
 
Passion For Drums nimimerkki täällä kirjoittelee ja kyselee että tiedättekö Muusikoiden.netin jäsenet, että onko olemassa yhdistyksiä, jotka tukevat yksittäisten musiikin opiskelijoiden opintoja? Anteeksi, otsikko jonka alle kysymykseni laitoin, on ehkä väärä, mutta muuta paikkaa en tälle keksinyt.
 
Olin muuten melkein unohtanut olevani Muusikoiden.netin jäsen, mutta onneksi muistin asian. Jos siis tiedätte yhdistyksiä, tai etsitte netistä tietoa, (johon en halua pakottaa) niin lähettäkää minulle pikaviestitse tietoa noista toivottavasti löytyvistä yhdistyksistä.
 
Jään odottamaan vastauksia,
 
Terveisin Passion For Drums
 
Blain
15.05.2016 14:23:47 (muokattu 15.05.2016 14:24:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleisesti ottaen kunnissa toimii paljon yhdistyksiä ja säätiöitä, jotka jakavat stipendejä kunnassa kirjoilla olevien opiskelijoiden opintoja varten. Yleensä edellytyksenä on, että olet ko. kunnan asukas.
 
Passion For Drums
15.05.2016 17:32:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Blain: Yleisesti ottaen kunnissa toimii paljon yhdistyksiä ja säätiöitä, jotka jakavat stipendejä kunnassa kirjoilla olevien opiskelijoiden opintoja varten. Yleensä edellytyksenä on, että olet ko. kunnan asukas.
 
Kiitos vastauksestasi Blain, tosin kunta jossa asun on aika pieni, mutta otan asiasta selvää. Mietiskelin tuossa myös sellaista asiaa, että kun olen seikkaillut Musicedu.fi sivustolla ja huomannut siellä joitakin yhdistyksiä mainittuna, niin olisikohan yksikään niistä sellainen joka tukisi yksittäisiä musiikin opiskelijoita? Millainen muuten on tuo mainitsemasi stipendi? Onko se sellainen, joka annetaan vain kerran, vai voiko hakea useammin jos on tarpeen? Jokainen kunta varmasti päättää itse minkä suuruisen stipendin myöntää, mutta osaisitko yhtään arvioida stipendien suuruutta?
 
ituvirtanen
15.05.2016 21:53:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Passion For Drums: Jokainen kunta varmasti päättää itse minkä suuruisen stipendin myöntää, mutta osaisitko yhtään arvioida stipendien suuruutta?
Jos äkkiä pitää arvata, kysyvä ei tieltä eksy eli soita kuntaan. Joku siellä osaa kertoa aiheesta paremmin. Muuten kaikki arviot ovat puhdasta lottoarvontaa.
 
Pienen kunnan etuna voi olla rajattu hakijamäärä. Täällä etelässä kunnat ovat sen verran suuria, että tilanne on päinvastainen ja näennäisesti isompi jaettava rahamäärä tiukemmassa.
 
Passion For Drums
15.05.2016 22:56:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ituvirtanen: Jos äkkiä pitää arvata, kysyvä ei tieltä eksy eli soita kuntaan. Joku siellä osaa kertoa aiheesta paremmin. Muuten kaikki arviot ovat puhdasta lottoarvontaa.
 
Pienen kunnan etuna voi olla rajattu hakijamäärä. Täällä etelässä kunnat ovat sen verran suuria, että tilanne on päinvastainen ja näennäisesti isompi jaettava rahamäärä tiukemmassa.

 
Kiitos myös sinulle ituvirtanen kun liityit keskusteluun, itselläni ei tullut mieleen tuo että pienen kunnan etuna voi olla mainitsemasi rajattu hakijamäärä. Jään siis tutkimaan asiaa ja kiitän sinua ja Blainia siitä, että keskustelitte tästä jutusta kanssani. Taidan ottaa koneelleni talteen tämän pienen keskustelun. Jos teille tai joillekin muille Muusikoiden.netin jäsenille tulee vielä mieleen jotain tästä aiheesta, niin kertokaa vain. Mutta kiitos tästä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «