Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kappaleita, joissa on ehkä vähän huono rakenne
1 2 3
öl m
02.04.2016 18:31:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Layla. Jaksaako joku muka kuunnella sen loppuun asti?
 
IMO, ei. Kuuluu kusenpolttamat-kategoriaan tuokin sinänsä kelpo ralli.
 
Vessajono
04.04.2016 15:00:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Sehän loppu on siinä just parasta.
 
Mun mielestä se on jotenkin tyyppiesimerkki aikakautensa kokeilunhalusta - nimenomaan negatiivisessa mielessä - ja siitä mihin ne paskimmillaan johtaa: ei kahdesta täysin erilaisesta biisistä saa yhtä biisiä sillä että soittaa ne putkeen. Vaatii vähän laajempia kaaria ja parempaa draaman tajua.
 
Jos jotain positiivista pitää hakea niin ei oo sentään pilkottu ensimmäistä biisiä molemmista päistä ja laitettu toista siihen keskelle.
 
Funkånaut: Noi naisten halut kuulostaa kyllä melko paljon luodilta mukesin katossa poistutettuja varusmiehiä kutittelemassa eiku mun perseeseen.
Lunnu
04.04.2016 15:17:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono:
Jos jotain positiivista pitää hakea niin ei oo sentään pilkottu ensimmäistä keibiisiä molemmista päistä ja laitettu toista siihen keskelle.

 
Ai vähän niinku Knackin 'My Sharona'?
Tuli tossa yks päivä taas radiosta toi rallatus ja jotenkin sitä jää aina vähä ihmettelemään sitä keinotekoisuutta miten sen väliosan jälkään se pääteema jatkuu...
 
Nostalgy is not what it used to be
Epämuusikko
04.04.2016 19:27:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikä arvostaa Klaptonin ja Knakin rakennefiilistelyjä. Syökööt muotonatsit paskoo.
 
Clapun Laulan lopun ihmeelliset vinguttelut ovat sinänsä muistojeni mukaan hirveän huonoja, mutta se ei ole rakenteen ominaisuus. Sen sijaan My Sharonan kitarasoolosta oon aina tykänny.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Lunnu
04.04.2016 20:16:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Meikä arvostaa Klaptonin ja Knakin rakennefiilistelyjä. Syökööt muotonatsit paskoo.
 
Clapun Laulan lopun ihmeelliset vinguttelut ovat sinänsä muistojeni mukaan hirveän huonoja, mutta se ei ole rakenteen ominaisuus. Sen sijaan My Sharonan kitarasoolosta oon aina tykänny.

 
Hah...muotonatsi... Pitääkin lisätä tuo cv:hen
 
Itsekin kyllä tykkään mysharonan kitarasoolosta, mutta väliosasta paluu pääteeman on toteutettu kökösti.
 
Nostalgy is not what it used to be
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «