Muusikoiden.net
10.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soitinkoteloita tilauksesta
1
nisumaka
25.01.2016 09:47:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritin googlailla, mutta ei osunut kohdalle. Onko vinkkiä pääkaupunkiseudulta soitinkoteloiden tekijää. Warwickin basso on aika "omanlaisensa", pitäisi teetättää sille flightcase-tyyppinen kotelo. Mielellään ei hurjan painava (10 kg on aika paljon, mikä on normi).

Vessajono
25.01.2016 13:03:48

http://www.transitcase.fi/

Skywriter: Minä rakastan sinua Saabistasi huolimatta.
nisumaka
25.01.2016 13:16:25 (muokattu 25.01.2016 13:41:40)

Kiitti. Itse asiassa just tätä mä hain. Tämän taisi perustaa Hurriganesin entinen roudari nimeltään Jani. Ihan varma en ole.

EDIT: Voisin vähän muutoin jatkaa. Kävin sivuilla, hyviä koteloita. Miten on standardi basson kanssa. Esim. precission. Mä katsoin, että matkatavarana saa olla 23 kg laukku, jonka mitat ovat xxx. Tästä tehdään poikkeus soittimien osalta, jos pituus+leveys+korkeus = 158 cm maksimi. Oletteko kuljettaneet bassoa esim. Fenkun standardi kotelossa. Sehän on jotain 162 cm. Käykö ne tohon kiinni. Mulla menee ekan kerran basso henk kohtaisena matkatavarana, aina ennen on mennyt sen verran kamaa, että on jouduttu ottaan rahtina. Löysin T-kaupasta Gatorin laukun, joka jää just tohon mittaan, eli 158 cm.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti