Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: UMK 2016
1 2 3 4 5
blaekie
13.02.2016 23:08:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

evo: Mmjoo... khyl
 
Sellainen Alexander Rybak&Geir Rönning- mashup.

 
Heh, aika jännä anlyysi
 
Menestysmielessä: Gusani veljekset, Rafaela Truda, Milan&Blom, Sandhja, ja toi minkä mainitsit.
 
Truda tippu, joten so not.
 
Mutta selkeästi konservatiivisempi meininki kuin vuosi sitten. No, aina pitää kuitenkin viisuilla...
 
Christal Snow on kyllä sarjassa = Yök
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
McLeach
15.02.2016 21:04:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieman oli huutonaurussa pidättelemistä kun radiosta kuulin cristal snown jatkoonpääsystä. Sattumalta meinaan näin esityksen ja oli todella huonosti laulettu.
 
barclay
22.02.2016 19:49:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uskomatonta. Kaikki inhokkini pääsivät jatkoon. En ymmärrä ihmisten musiikkimakua, vai onko tossa nyt musan kanssa edes mitään tekemistä. Cristal Snow oli kyllä pohjanoteeraus, mutta se onkin homo -> automaattisesti jatkoon.
 
Onneksi ovat energiset ja lauluäänen omaavat naiset jatkossa eli Stella Christine ja Sandhja
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
Bullitt
22.02.2016 20:07:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko siellä nyt Saara Aalto jatkossa?
 
Jorma mulahti.
Tympee Huttunen
22.02.2016 20:10:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Onko siellä nyt Saara Aalto jatkossa?
 
On, mutta vaikuttaisi siltä, että Mikael Saari on gallupeissa ykkösenä ja kakkostila olisi Aallolle varattuna.
 
Gritsen
23.02.2016 23:47:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän Saara jo itsekin tiedä, että sille on varattu token kakkossija joka musiikkikilpailusta?
 
jra
24.02.2016 01:41:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gritsen: Eiköhän Saara jo itsekin tiedä, että sille on varattu token kakkossija joka musiikkikilpailusta?
 
Meidän oma Silver-Saara?
http://www.aftonbladet.se/sportblad … ntersport/skidor/article21843488.ab
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Dirtyh
24.02.2016 07:08:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt onkin tempaus millä Saara saadaan viisuihin asti tultuaan suomessa toiseksi... Mikeal Saari voisi nyt voittaa skaba mutta ilmoittaa sen jälkeen että viisut on homoille.
 
blaekie
27.02.2016 22:23:41 (muokattu 27.02.2016 22:51:48)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gritsen: Eiköhän Saara jo itsekin tiedä, että sille on varattu token kakkossija joka musiikkikilpailusta?
 
Kylä näin on, Jopa itsekin hää totesi tämän. Ei Saaran vika. Kuka antaa hänelle noin paskoja biisejä ? hö.
 
Jahas katsotaan miten tässä hämmentämisessä käy !
 
EDIT: Jahas, Sandhja näyttää vievän potin
EDIT2: Cristal Snow , 39 pistettä yök.
EDIT3: Miksi Saara Aalto sai noin paljon pisteitä ? No ei ainakaan biisin ansiosta, oli se niin paska
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Epämuusikko
27.02.2016 22:33:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Okkosen Tuuli on mahtava hlö.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Seba
27.02.2016 22:51:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas jäi Saara kakkoseksi
 
evo
27.02.2016 22:51:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo-o...
 
hyvä Suomi taas
 
Blaze of glory.
blaekie
27.02.2016 22:53:00 (muokattu 27.02.2016 22:54:45)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

evo: Joo-o...
 
hyvä Suomi taas

 
Elä muuta virka sano Kirka
 
EDIT; On tässä se hyvä puoli, ettei tartte pitää seuraavia euruviusuja, säästyy rahat.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Vessajono
27.02.2016 22:56:40 (muokattu 27.02.2016 22:57:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paremmat tissotm tolla muijalla toisaalta on ku Saara Aallolla.
 
E: tai siis ylipäätään on
 
LamaAjanElvis: homochatin pitäisi olla edelleen homochat mutta ilman sanaa homo ja chat, mutta lisättynä homoyhteisön hyväksymänä sanat homo ja chat
evo
27.02.2016 22:58:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: EDIT; On tässä se hyvä puoli, ettei tartte pitää seuraavia euruviusuja, säästyy rahat.
 
Tää taiskin olla joku Sipilän juoni.
 
Blaze of glory.
Kimmo72
27.02.2016 23:00:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hirveetä kuraa toi voittokipale. Ei mitään koukkua eikä ollenkaan viisutyyppinen veisu.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
blaekie
27.02.2016 23:08:54 (muokattu 27.02.2016 23:10:09)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimmo72: Hirveetä kuraa toi voittokipale. Ei mitään koukkua eikä ollenkaan viisutyyppinen veisu.
 
Oikeesti hirveetä kuraa oli kaikki biisit. Ei näistä jää mikään ikivihreäksi, oikeasti.
 
evo: Tää taiskin olla joku Sipilän juoni.
 
Juuri näin, saakutin sipilä ja käteinen ennen sitä
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Seba
27.02.2016 23:12:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: Oikeesti hirveetä kuraa oli kaikki biisit. Ei näistä jää mikään ikivihreäksi, oikeasti.
 

 
Juuri näin, saakutin sipilä ja käteinen ennen sitä

 
BQB barbeilla oli ihan hyvä ralli
 
Kimmo72
27.02.2016 23:27:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: Oikeesti hirveetä kuraa oli kaikki biisit. Ei näistä jää mikään ikivihreäksi, oikeasti.
 
No totta. Eipä mulla mitään suosikkia siellä ollutkaan.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Boyakasha
27.02.2016 23:57:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: Kylä näin on, Jopa itsekin hää totesi tämän. Ei Saaran vika. Kuka antaa hänelle noin paskoja biisejä ? hö.
 
Wikipedian mukaan kyseessä on Saara Aallon täysin oma laulu, eli hän itse antaa itselleen näin huonoja lauluja:
http://www.wikiwand.com/en/Finland_ … _2016#/Uuden_Musiikin_Kilpailu_2016
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «