Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Live, jossa olisit halunnut olla läsnä
1 2 3 4 5 6 7 8
varakeef
03.08.2015 14:50:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mukavasti mainittu monia, joissa olin läsnä. Oli ne hyviä, paitsi Nirvana Ruisrokissa ei säväyttänyt. En ehkä nähnyt...
 
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
locoloco
03.08.2015 16:54:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

GG Allin joku keikka;).
 
akisetä
03.08.2015 17:43:55 (muokattu 03.08.2015 17:44:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dire Straits Helsingissä -92. Kyseiseltä maailmankiertueelta äänitetty On The Night -live on vielä tänäkin päivänä mun kaikkien aikojen top5-albumit listalla. Harmillista kun olin tuolloin vasta 8-vuotias poika, jonka mielestä musiikin kuuntelu oli "lähinnä homoa" :D :,(
 
Epämuusikko
03.08.2015 19:31:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JC: Seconds Outin aikainen Genesis Bill Bruford rummuissa olisi ollut todellinen triimkamtruu.
 
https://www.youtube.com/watch?v=KX0hmpZRFPM

 
Ehkä, + joku 80-luvun alkupuolen veto, tai ainakin aikaan ennen We Can't Dancea (jolla silläkin hyvät puolensa).
 
Itse olisin myös halunnut mennä kuikkimaan Yesiä milloin se oli 11 vuotta sitten, mutta feidasin. Tukholmassa tapahtunut Policen keikka pari vuotta takaperin jäi myös kuikkimatta. Olisi pitänyt tylysti lähteä molempiin.
 
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Vessajono
04.08.2015 17:12:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Itse olisin myös halunnut mennä kuikkimaan Yesiä milloin se oli 11 vuotta sitten, mutta feidasin. Tukholmassa tapahtunut Policen keikka pari vuotta takaperin jäi myös kuikkimatta. Olisi pitänyt tylysti lähteä molempiin.
 
Nämä. Yesin keikalle ei päässyt kun siskon YO-juhlat oli samana päivänä ja Policeen ei muka olevinaan ollut varaa lähteä vaikka matkakulut Tukholmaan on käytännössä olemattomat.
 
Jethro Tull ois ollut mahtia nähdä A Passion Playn parissa.
 
Kampela77: Itsekin jaksoin 15 vuotta ravata salilla ja laskea kilokaloreita, mutta lopulta tajusin, että kaljan juominen alasti ja syöminen mitä huvittaa on paljon hauskempaa. Kuolen sitten kun kuolen.
Funkånaut
04.08.2015 17:32:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos olisi aikakone (ei tässä yhteydessä The Makin tähdittämä laulu-ja soitinyhtye) käytössä, niin matkaisin 40-luvun lopulle katsomaan Tapio Rautavaaran, Reino Helismaan ja Esa Pakarisen yhteisiltamia. Olisi varmaan melkoista nauru_remakkaa odotettavissa.
 
Toteuttamiskelpoisista olisin voinut käydä katsomassa Van der Graaf Generatorin keikan Prahassa kesällä 2013, mutta oli sitten jotain muuta niin en mennyt.
 
Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät.
Vessajono
04.08.2015 18:15:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Jos olisi aikakone (ei tässä yhteydessä The Makin tähdittämä laulu-ja soitinyhtye) käytössä, niin matkaisin 40-luvun lopulle katsomaan Tapio Rautavaaran, Reino Helismaan ja Esa Pakarisen yhteisiltamia. Olisi varmaan melkoista nauru_remakkaa odotettavissa.
 
No tämäkin kyllä. Pussihousut jalkaan ja ponulesti piiloon lähimpään halkopinoon.
 
Kampela77: Itsekin jaksoin 15 vuotta ravata salilla ja laskea kilokaloreita, mutta lopulta tajusin, että kaljan juominen alasti ja syöminen mitä huvittaa on paljon hauskempaa. Kuolen sitten kun kuolen.
Funkånaut
04.08.2015 20:11:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: No tämäkin kyllä. Pussihousut jalkaan ja ponulesti piiloon lähimpään halkopinoon.
 
Kaikille paitsi pastorille puhelu kulman takana.
 
Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät.
blaekie
04.08.2015 20:48:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lokakuusssa 1986 peruttu Stevie Ray Vaughanin , Tavastian keikka.
(Nyt en ole enää varma, mutta muistini mukaan piti olla siellä)
Herra oli joutunut Hammersmith , Lontoon keikan jälkeen Betty Fordin klinikalle rehabiin, joten jäi tourin 13 viimeistä keikkaa soittamatta.
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
Alfons Åberg
05.08.2015 13:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Kaikille paitsi pastorille puhelu kulman takana.
 
Nykyään kun on pelkkiä kännyköitä, niin ei pääse enää nurkan taakse ottamaan reisilämmintä huikkaa sanomalla että "mulle on ....köhöm..puhelu"
 
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Vessajono
05.08.2015 13:48:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Presidentti: Nykyään kun on pelkkiä kännyköitä, niin ei pääse enää nurkan taakse ottamaan reisilämmintä huikkaa sanomalla että "mulle on ....köhöm..puhelu"
 
Mä oon kerran ollu sellasissa häissä, joissa tarjoilu oli rajoitettu lasilliseen skumppaa morsiamen uskovaisten vanhempien mahtikäskyllä. Mulla oli autossa viskipullo ja kävin sitten etsimässä puhelinta, tulitikkuja, röökejä, kelloa, tyhjää muistikorttia kameraan tai esittelemässä kaverille miten hankalaan paikkaan öljynsuodatin on Saabissa laitettu.
 
En luultavasti hämännyt ketään, mutta olihan siinä sellanen tekemisen meininki.
 
Kampela77: Itsekin jaksoin 15 vuotta ravata salilla ja laskea kilokaloreita, mutta lopulta tajusin, että kaljan juominen alasti ja syöminen mitä huvittaa on paljon hauskempaa. Kuolen sitten kun kuolen.
Dirtyh
05.08.2015 15:55:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blaekie: Lokakuusssa 1986 peruttu Stevie Ray Vaughanin , Tavastian keikka.
(Nyt en ole enää varma, mutta muistini mukaan piti olla siellä)
Herra oli joutunut Hammersmith , Lontoon keikan jälkeen Betty Fordin klinikalle rehabiin, joten jäi tourin 13 viimeistä keikkaa soittamatta.

 
Monikulttuurisuus noin muuten on ihan hyvä homma mutta onhan tuollanen nyt ihan hirveetä luettavaa.
 
shuffle
05.08.2015 18:32:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muutama tulee mieleen..
 
- The Black Crowes Tavastialla 90-luvun alussa. Asuin silloin Töölössä ja tuore Vippikin oli, mutta kuulin keikasta liian myöhään. Ei ollut silloin nettiä...
- Emmy-Lou Harris Tavastialla kitaristina muistaakseni Steve Earle. Suunnilleen sama tarina, plus myös akuutti rahapula taisi olla tai jotain.
- Sielun Veljien vikoja keikkoja (vika?) Kerubissa 90-luvun alussa. Ei mitään mahkuja saada lippua.
 
Stonesit ovat käyneet soittamassa tuossa kilometrin päässä nyt ainakin viisi kertaa, mutta en halunnut enää lähteä katsomaan Bill Wymanin eron jälkeen.
Keikka, jolle pääsemiseksi piti panostaa ihan helvetisti oli U2 Tukholman stadionilla 1993, mutta kyllä kannattti. Oli komee.
 
J.Hollström
05.08.2015 18:33:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo Lenny Kravitzin keiky missä vilahti kikuli.
 
blaekie
05.08.2015 20:50:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Monikulttuurisuus noin muuten on ihan hyvä homma mutta onhan tuollanen nyt ihan hirveetä luettavaa.
 
Huoh, älä muuta virka !
 
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... ja mitä se sulle kuuluu.. ja jos kuuluukin , niin syytön mä siihen oon.
sub zero
05.08.2015 21:30:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiks ketään kiinnostais joku 1970-luvun keikka, missä Seppo Hovi on liekeissä (tai ehkä ennemminkin paskana)?
 
Vehkeet on levällään, sen kanssa eletään, sen kanssa edetään
Volcom
05.08.2015 21:39:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black Sabbath, Paris 1970
 
"Music comes first; lyrics are secondary"
Alfons Åberg
05.08.2015 23:16:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sub zero: Eiks ketään kiinnostais joku 1970-luvun keikka, missä Seppo Hovi on liekeissä (tai ehkä ennemminkin paskana)?
 
heh juum. Onneksi tätä ketjua ei perustettu roots-palstalle. Silloin 97% viesteistä olisi:
 
"No sillon kun Pekka..."
 
"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Vessajono
05.08.2015 23:51:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Presidentti: heh juum. Onneksi tätä ketjua ei perustettu roots-palstalle. Silloin 97% viesteistä olisi:
 
"No sillon kun Pekka..."

 
"Live, jossa olisit halunnut olla Pekka"
 
Kampela77: Itsekin jaksoin 15 vuotta ravata salilla ja laskea kilokaloreita, mutta lopulta tajusin, että kaljan juominen alasti ja syöminen mitä huvittaa on paljon hauskempaa. Kuolen sitten kun kuolen.
krautio
06.08.2015 15:28:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku U2:n keikka Achtung Babyn tai Zooropan aikana.
 
Hey Ho, Let's Go!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «