Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Löytyykö täältä Mariah Carey tai Christina Aguilera faneja?
1
Xtina Carey
28.07.2015 13:15:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve! Ensiksi, olen hyvin pahoillani jos tämä viesti on väärällä keskustelualueella, olen nimittäin uusi täällä ja tämä on ensimmäinen viestini! Kysymykseni kuitenkin on että onko tällä foorumilla Mariah Carey tai Christina Aguilera faneja?
 
santakasa
28.07.2015 13:23:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Xtina Carey: Terve! Ensiksi, olen hyvin pahoillani jos tämä viesti on väärällä keskustelualueella, olen nimittäin uusi täällä ja tämä on ensimmäinen viestini! Kysymykseni kuitenkin on että onko tällä foorumilla Mariah Carey tai Christina Aguilera faneja?
 
Varmaan löytyy. Itse en ole. Kokeilitko löytää haulla mahdollisia keskusteluja näistä artisteista? Olettaisin löytyvän. Ja ehkä tämä nyt ei ole juuri tähän keskustelupalstalle se täydellisin keskustelun aihe. Ehkä enemmänkin tuonne Funk, soul, hip hop, rap, reggae, r'n'b -palstalle tai Rock, pop, alternative -palstalle.
 
Suotta oot pahoillasi.
 
kun kaulaparrat yrittävät uhota olevansa ernuja genressä, jonka olennaispiirre on elää vanhempien nurkissa 35-vuotiaiksi asti - emukka
ekikoo
29.07.2015 22:52:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä en ainakaan tykkää överiksi vedetystä melismasta vaikka se hands down vaatiikin varmasti hulluna skilliä.
 
I would if I could...! Bitch!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «