Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Teosto edellyttää katusoittajalta neljänkympin luvan/soittokerta
1 2 3 4 5 6 7 8
tuquoque
09.06.2015 22:21:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen käväissyt ehkä kerran pari kesässä jossain kulmassa renkuttamassa omia ralleja ja jonkin verran satunnaisia kovereita. Tämän kesän sessiota valmistelen ja tuli luettua tämä ketju läpi. Olipahan taas viihdyttävää keskustelua, kerta kaikkiaan :)
 
Musta vaikuttaisi, että Teosto hoitaa tätä asiaa juuri niin kuin pitää. Pikkukalat eivät kiinnosta mutta jos vesille ilmaantuu joku isompi valas, pitävät tietysti oven auki tiukentaakseen käytäntöjä. Kaikki hyvin siis.
 
Jos nähdään kesällä, tiputtakaa seteli mun hattuun. Rahat menevät lyhentämättömänä kamanrunkkaukseen tai muuhun vastaavaan yleishyödylliseen toimintaan.
 
m.
Klezberg
10.06.2015 22:12:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuquoque: Itse olen käväissyt ehkä kerran pari kesässä jossain kulmassa renkuttamassa omia ralleja ja jonkin verran satunnaisia kovereita. Tämän kesän sessiota valmistelen ja tuli luettua tämä ketju läpi. Olipahan taas viihdyttävää keskustelua, kerta kaikkiaan :)
 
Musta vaikuttaisi, että Teosto hoitaa tätä asiaa juuri niin kuin pitää. Pikkukalat eivät kiinnosta mutta jos vesille ilmaantuu joku isompi valas, pitävät tietysti oven auki tiukentaakseen käytäntöjä. Kaikki hyvin siis.

 
Jep. Kun mä funtsin mun ajatuksia tässä jutussa, niin kaipa tässä on sitä tavallista juttua että ne jotka on hommassa sisällä, tuntee jotenkin mikä käy ja mikä ei käy. Kun taas me jotka katsotaan hommaa ulkopuolelta ja mietitään että jospa minäkin, otetaan kaikki ihan tosissaan ja kirjaimellisesti.
 
Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «