Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roudarit on mulkkuja
1 2 3
Spedemix
13.04.2015 10:55:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä olen perhonen.
 
miksauksia: http://soundcloud.com/spede-1
Pauli Lappalainen
13.04.2015 10:57:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaalimato
 
Ainakin kaikki menee päin vitt.a.
 
Ostakaa jotain. Jos hinta ei miellytä, niin tee tarjous.
jukkajylli
14.04.2015 23:17:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Påskägg: Roudarit toukkia. Tästä syystä pitkän linjan artistit, kuten esim. Tauski roudaa itse. Get the job done.
 
Tauskifiksaatio. Semmoinenkin voi siis olla.
 
And it's just a waste of time..
Jag
15.04.2015 03:18:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2007 on ainakin m.net ollut otsikon aiheesta viimeksi ajankohtainen.
http://www.mamba.fi/uutiset2007.html
 
phiit
16.04.2015 07:45:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M-Juhana: Onhan ne roudarit hyvii jamppoi. Keksi sen teipinkin.
 
:D
 
Ei virhettä
 
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Quru
16.04.2015 09:20:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitusviestin lukemisen jälkeen olin jo kirjoittanut asiallisen viestin, mutta luin ketjun niin pyyhin sen pois.
 
Ihan kivoja mussukoita te tekniikan ukot ootte, kyllä mä oon nähnyt kuinka sieltä kovan ja karvaisen ulkokuoren alta on kuoriutunut haavoittuvainen pikkupoika kun olette lappaneet meikän kanakastiketta naamaan. Ja ne humalaiset sössötykset että "teillä täälhä khyllä h-h-homma toimiissshh (hik) shhaaatana khiitos khun autoitte pherkkele". Ja voi sitä ujoa rokkitähteä joka tulee kyselemään että hei, saataisko me vaihtaa toinen kaljakori siideriin ja lonkeroon, kyllä siitä on kukkoilu kaukana kun on hätä että mitä me noille likoille tuolla bäkkärillä juotetaan. Puspus, joskus tulee haikea olo ja tekisi mieli lähteä takaisin livemusapuolelle hommiin.
 
"Jännä juttu, että yleensä ihmiset tulevat kehumaan, että olen siitä ihmeellinen ihminen, että kanssani voi keskustella - etenkin sellaiset jotka ovat keskusteltavasta asiasta täysin eri mieltä kanssani." -JuhaHo
Bonham
25.04.2015 23:32:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kunniaa:
 
https://www.youtube.com/watch?v=1fmtZR8pN2A
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
musamies
28.04.2015 10:11:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitäs kehittää joku älypuhellinsovellus, jolla pystys tutkaamaan, missä on mulkkuja tyyppejä, ja se varoittaisi, ettei turhaan tule tuhlattua aikaa ja hermoja...
 
Tarvitaan kunnollinen tieteellisesti testattu algoritmi, joka tunnistaa mulkut!
 
A.Starving
28.04.2015 11:58:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

musamies: Pitäs kehittää joku älypuhellinsovellus, jolla pystys tutkaamaan, missä on mulkkuja tyyppejä, ja se varoittaisi, ettei turhaan tule tuhlattua aikaa ja hermoja...
 
Tarvitaan kunnollinen tieteellisesti testattu algoritmi, joka tunnistaa mulkut!

 
Se on jo olemassa, kutsutaan Twitteriksi.
 
"Ah, fuck it, Dude. Let's go bowling."
pitk
01.05.2015 13:05:25 (muokattu 01.05.2015 13:05:45)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

musamies: Pitäs kehittää joku älypuhellinsovellus, jolla pystys tutkaamaan, missä on mulkkuja tyyppejä, ja se varoittaisi, ettei turhaan tule tuhlattua aikaa ja hermoja...
 
Tarvitaan kunnollinen tieteellisesti testattu algoritmi, joka tunnistaa mulkut!

 
Loistava idea, voisi luopua kokonaan matkapuhelimesta ko se huutais punasella meikän lähistöllä 24/7/365
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
musamies
01.05.2015 13:21:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitk: Loistava idea, voisi luopua kokonaan matkapuhelimesta ko se huutais punasella meikän lähistöllä 24/7/365
 
Siinä tulis hämmentävä tilanne kun juotus ottaa yhteyttä puhelimen tai softan myyjään, että tässä tuotteessa on nyt pahasti jotain vikaa, kun viisari on koko aika punaisella jos tutkalla osoittaa itseä...
 
Jos yhteydenottoja tulisi tarpeeksi monta, uusimmassa softaversiossa olisi päivitys, josta voisi erikseen valita tutkataanko roudarimulkkuja, muusikkomulkkuja, tapahtumajärjestäjämulkkuja jne...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «