Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyviä "musiikkivideontekemis" ohjelmia?
1
Latelabu
28.02.2015 13:31:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis jotain ohjelmii millä vois tehä niiku hyvin sellasii cover videoita kaikista biiseistö?:)
 
Henri Henri Olavi
28.02.2015 14:07:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä käyttis sulla on?
 
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Latelabu
28.02.2015 14:53:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Mikä käyttis sulla on?
 
No siis jos ipadille saa jotain ja sit mul on läppäri mis on se Windows? Tai kirjotetaaks se noin mut u know :,D
 
Henri Henri Olavi
28.02.2015 21:02:50 (muokattu 28.02.2015 21:04:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Simppelein varmaan iPadille on iMovie, joka maksaa kai n. kolme euroa. Jonkun iPad version mukana se tuleekin ilmaiseksi (tai saa ainakin ladattua ilmaiseksi AppStoresta). Sillä saa tehtyä ihan hyvin kaikkea videoleikkausta. Vaativampaan käyttöön hyvä ohjelma on Pinnacle Studio iPAdille. Sen hintaa en tiedä, mut ei sekään kallis ole.
 
Windowsissa oli ainakin ennen sellaine softa kuin Moviemaker, jolla sai tehtyä simppeliä videoeditointia. En tiedä onko enää. Itse olen käyttänyt Windowsilla Adobe Premier-softaa videoeditointiin ja se on kyllä todella monipuolinen ja hyvä. Ammattitason softa, joten hintakin sen mukaan.
 
Edit: Sellainenkin ilmainen softa iPadille on kuin Magisto, mut sen ominaisuuksista en tiedä mitään. Eiköhän silläkin kyhää kasaan jonkinlaisen pätkän.
 
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
taon
28.02.2015 22:06:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Adobe Premieristä on myös "Adobe Premier Elements" joka on harrastelijaversio ohjelmasta - ja todella hintansa arvoinen. Movie makerin yms. ilmaisohjelmien viat (eli 'ominaisuudet') saattavat käyttäjänsä hermoromahduksen partaalle. Sen vuoksi nämä maksulliset harrastelijaohjelmat ovat olemassa. Voit kokeilla Movie makeriä, mutta jos haluat saada valmista aikaan, kannattaa harkita jonkin ohjelman ostamista.
 
Klezberg
01.03.2015 17:56:50 (muokattu 01.03.2015 23:39:01)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin itse eilen tämmöisen http://www.sonycreativesoftware.com/moviestudiope
 
Itse käytän yleensä Maccia, joten en ollut mitenkään windows-ohjelmaa etsimässä, mutta sattui tarjous kohdalle ja päätin kokeilla kun windows-läppärikin on. Yleensä editoin videot Macin iMoviella, joka on kyllä tosi näppärä perushommiin (muttei kovin hyvin istu esim. semmoiseen että ottaa ääniraidan pohjaksi jota alkaa kuvittamaan videoklipeillä). iPadin iMovie ei ole mulle tuttu, tuo koski siis Maccia.
 
Tässä Sonyn softassa kyllä näyttäisi olevan monta juttua joista on hyötyä esim. videon koostamiseen useasta videoraidasta, jos vaikka on kuvannut useammalla kameralla. Ihan järkeviä efektejä (se puoli tahtoo halvimmissa yleensä olla turhemmasta päästä). Normaalihinta 70 euroa, itse maksoin siitä vain puolet kun löysin kameran mukana tulleen tarjouskupongin.
 
Tuli sitten mieleen ettei toisaalta ehkä ole niitä helpoimpia ihan aloitella.
 
Tulee soiteltua mitä milloinkin jotenkin sinne päin milloin milläkin soittimella.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «