Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: UMK 2015
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kefiiri
01.06.2015 09:40:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitk: Mun mielestä se valosetti oli just bändin mukainen, paljon savua ja valkosta takaa, visut helvettiin ;-)
 
Naurua ja plussa :D
 
En ole musiikin asiantuntija.
Bonham
01.06.2015 18:33:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en vaan jaksa millään uskoa, että bändi lähti tuonne näyttämään ahteria itse tapahtumalle... jonkun muun mielessä sa saattoi olla... ja toki se että jäädään viimeiseksi, näyttää pyllyä toiseen suuntaan.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Jormaz
02.06.2015 10:36:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bonham: Mä en vaan jaksa millään uskoa, että bändi lähti tuonne näyttämään ahteria itse tapahtumalle... jonkun muun mielessä sa saattoi olla... ja toki se että jäädään viimeiseksi, näyttää pyllyä toiseen suuntaan.
 
Joo ei toki bändi vaan äänestäjät. Euroviisut on perseestä ja tää oli ihan hyvä tapa ilmaista asia sivistyneesti.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Janus
02.06.2015 19:51:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: PKN veti hienosti potin himaan ja kusi koko organisaation päälle, kirjaimellisesti.
 
> kirjaimellisesti
 
= Yhtyeen jäsenten virtsaputkista tuli virtsaa, jota lensi konkreettisesti mm. tri Frank-Dieter Freilingin, Jon Ola Sandin, Pernille Gaardon, Nicola Caligioren ym. toimihenkilöiden kasvoille, vaatteille jne.?
 
Lennu
03.06.2015 00:51:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: > kirjaimellisesti
 
= Yhtyeen jäsenten virtsaputkista tuli virtsaa, jota lensi konkreettisesti mm. tri Frank-Dieter Freilingin, Jon Ola Sandin, Pernille Gaardon, Nicola Caligioren ym. toimihenkilöiden kasvoille, vaatteille jne.?

 
Oli kyllä ihan helvetin hauskaa kateltavaa :D
 
No ei sitte.
NHR
03.06.2015 01:12:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: PKN veti hienosti potin himaan ja kusi koko organisaation päälle, kirjaimellisesti.
 
Luulin, että käsitteiden "figuratively" ja "literally" sekoittaminen olisi ollut vain jokin jenkkien oma juttu, mutta hienostihan tuo näkyy onnistuvan meiltä suomalaisiltakin. Tai ainakin teiltä hiton rantaruotsalaisilta... ;)
 
"Never high-five a rabbi!" - Jimmy Carr
Lennu
03.06.2015 01:33:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NHR: Luulin, että käsitteiden "figuratively" ja "literally" sekoittaminen olisi ollut vain jokin jenkkien oma juttu, mutta hienostihan tuo näkyy onnistuvan meiltä suomalaisiltakin. Tai ainakin teiltä hiton rantaruotsalaisilta... ;)
 
Mikä sekoittaminen?
 
No ei sitte.
NHR
03.06.2015 10:47:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lennu: Mikä sekoittaminen?
 
Ai niin, sanoithan tosiaan sen olleen aivan... aivan tavattoman hauskaa katseltavaa. Itsehän en katsellut kuin bändin varsinaisen esityksen biisistään. Olihan sekin ihan hauska, joskaan ei ainakaan näkyvästi kukaan virtsannut, etenkään kenenkään päälle.
 
"Never high-five a rabbi!" - Jimmy Carr
sustain65
03.06.2015 22:34:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voikohan tästä keskustelusta *muusikoiden.net* sivustolla päätellä sen, että riskiä Euroviisujen voittamiseen toistamiseen Suomella ei suuremmin ole?
 
lmu2002
14.06.2015 22:39:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun seuraava biisien jättöpäivä on jo tiedossa niin minkälaista musaa haluaisitte sinne tarjolle tällä kertaa? Jos oletuksena on että pitää pärjätä myös viisuissa.
 
Lennu
15.06.2015 07:45:38
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lmu2002: Nyt kun seuraava biisien jättöpäivä on jo tiedossa niin minkälaista musaa haluaisitte sinne tarjolle tällä kertaa? Jos oletuksena on että pitää pärjätä myös viisuissa.
 
Mä pistän sellasta vähän smuguhenkistä.
 
No ei sitte.
barclay
19.06.2015 16:59:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lmu2002: Nyt kun seuraava biisien jättöpäivä on jo tiedossa niin minkälaista musaa haluaisitte sinne tarjolle tällä kertaa? Jos oletuksena on että pitää pärjätä myös viisuissa.
 
Sielukkaalla soulilla jossa on ripaus bluesia. Yllätän itseni. Tutustun keyboardien ihmeelliseen maailman ja höystän sitä kepeällä kitaralla. Laulukielenä suomi. Periaatteessa sopivia runkoja on mulla jo valmiina. Saundit ja sanat ovat vielä hakusessa. Ja se raakunko biisin itse aidolla äänelläni ja miksaan kotikutoisesti, vai käytänkö yhteistyökuvioita..
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project
Puolukki
08.09.2015 09:21:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas moni jätti/ aikoo vielä jättää biisin?
 
Kuinka tuo Teostoon liittyminen toimii tässä yhteydessä? Bändikaveri hoiti varsinaisen osallistumisen eikä siinä yhteydessä ollu mainintaa.
Normaalistiko vaan Teostoon yhteys ja sanoo että on UMK:ssa mukana niin ne ei laskuta?
 
".. siistejä juttuja, jotka toi parhaimmillaan mieleen Opethin, jossa laulaa Kurt Cobain." - http://afterforest.bandcamp.com
barclay
08.09.2015 21:28:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puolukki: Kuinkas moni jätti/ aikoo vielä jättää biisin?
 
Kuinka tuo Teostoon liittyminen toimii tässä yhteydessä? Bändikaveri hoiti varsinaisen osallistumisen eikä siinä yhteydessä ollu mainintaa.
Normaalistiko vaan Teostoon yhteys ja sanoo että on UMK:ssa mukana niin ne ei laskuta?

 
Pitäiskös se perustaa ihan uusi UMK2016 ketju?
 
Itse osallistuin nyt ensikertalaisena. Biisi ei ole Euroviisumaisesti ylipirteä, ei mahtipontinenkaan, eikä se tyyliltään edusta nykyajan trendejä. Mutta ehdottomasti hyvällä kappaleella olen mukana.
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
Vilhelmus
09.09.2015 09:20:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuotuisaan tapaan osallistuttua tuli, ja biisi on vähän kuin punkbändi soittaisi Stigiä - tai toisinpäin.
 
Jäätävä mänkkinen.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «