Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusikoiden.net 15 vuotta!
1 2 3 4
reaper666
16.01.2015 16:59:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Diplomisellaisia kyllä.
 
Joo kyllä, mutta eikö tällöin ole kyse teknillisestä yliopistosta ja ikinä ei DI sano itseään pelkäksi insinööriksi :D
 
Kimmo72
16.01.2015 23:29:25 (muokattu 16.01.2015 23:29:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juum.
 
Ja onnea!
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Jeszse
17.01.2015 00:42:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

lapio: Karseintahan tässä on, että varmaan lähes puolet kavereista on jotain musanettiläisiä tai jotenkin sitä kautta tutuiksi tulleita, että kiitos vaan tästäkin vitsauksesta :D
 
Joo tää kyllä, ja mä löysin tän foorumin kuitenki vasta hädintuskin viis vuotta sit.
 
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. || The Jasser Arafats || Crimson Day
reaper666
17.01.2015 08:58:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Joo tää kyllä, ja mä löysin tän foorumin kuitenki vasta hädintuskin viis vuotta sit.
 
Mulla taas ei oo yhtään kaveria kuka tänne kirjoittelisi(tietääkseni) mikä kyl harmittaa ku tääl niin hyvää läppää. On kyl omatkin musahommat vähentyneet aika paljon.
 
Pari rekkautunutta tiedän mutta ne ei kirjoittele ja Skywriterin kanssa oon ollu baaris kerran.
 
Kailis
17.01.2015 13:09:49 (muokattu 17.01.2015 13:15:11)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Joo kyllä, mutta eikö tällöin ole kyse teknillisestä yliopistosta ja ikinä ei DI sano itseään pelkäksi insinööriksi :D
 
TKK on mm. Oulussa yksi yliopiston tiedekunnista. Vai mitä sä haet?
Profiilinsa mukaan kaveri työskentelee tutkijana joka edellyttää ylempää korkeakoulututkintoa joka mm. DI on.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
reaper666
17.01.2015 13:21:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: TKK on mm. Oulussa yksi yliopiston tiedekunnista. Vai mitä sä haet?
Profiilinsa mukaan kaveri työskentelee tutkijana joka edellyttää ylempää korkeakoulututkintoa joka mm. DI on.

 
Joo kyllä mutta kutsui itseään vain insinööriksi vaikka olisi voinut sanoa DI:ksikin.
 
Kailis
17.01.2015 13:22:39 (muokattu 17.01.2015 13:31:46)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: Joo kyllä mutta kutsui itseään vain insinööriksi vaikka olisi voinut sanoa DI:ksikin.
 
Tätä en kiellä. Mitä sä siitä päättelet? Vaatimaton kaveri vai valehtelija?
 
EDIT
 
Ihan pienellä salapoliisityöllä voin valistaa että jotkut DI:t saattavat m.netin palstalla kutsua itseään insinööriksi. Opin paikka.
 
TRAUM: mua vituttaa idiootit...tai siis ei muuten mutta kun niillä on äänioikeus siinä missä meikäläiselläkin.
reaper666
17.01.2015 13:31:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Tätä en kiellä. Mitä sä siitä päättelet? Vaatimaton kaveri vai valehtelija?
 
Todella vaatimaton kaveri. Kukaan tietämäni DI ei sanoisi itseään insinööriksi.
 
Meijän yks ope(DI) sanoi, että siihen kiinnitetään liikaakiin huomiota. Yleisesti DI:t on inssien pomoja mutta enemmän se ihmisestä on kiinni miten pätevä on hommassaan eikä siitä onko vaan insinööri eikä DI.
 
Antti1997
17.01.2015 13:36:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

^ Sori kun keskeytän teidän hedelmällisen väittelyn.
 
15 vuotta sitten olin kuudennella luokalla enkä vielä itse soittanut mitään, maailman kovin bändi oli Bomfunk Mc's.
 
Syksyllä 2003 luin Mikrobittiä, ja siinä oli maininta Muusikoiden.net-sivustosta. Samoihin aikoihin aloin itse kiinnostua rumpujen soitosta, ja saman vuoden joulukuussa rekisteröydin. Sittemmin täällä onkin tullut vietettyä aivan liikaa aikaa.
 
Better a fist in the ass than to live at Lohja
markus16
17.01.2015 23:44:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

15 vuotta sitten olin juuri löytänyt äitini vanhan Landolan vintiltä. En osannut edes virittää koko laitosta, saati soittaa sointuakaan. Hoksasin että yläasteen musiikinkirjassa opetettiin sekä viritys, että tabulatuurien lukeminen. Päätin opiskella.
Tabulatuureja etsiessäni päädyin Apulannan kotisivuille ja muusikoiden.netiin. Opettelin soittamaan apiksen tuotannon läpi, ja mnetin valikoimasta kaiken sen mitä olin koskaan kuullut. Jotain keinuvaa lahnaa ja kuollutta etanaakin löytyi, mutta tyydyin naureskelemaan paskoille bändin nimille, eihän semmoiset nyt sentään Juustopäitä rankempaa rokkia voineet olla.
Vuotta-paria myöhemmin Quakenetin #kitaristit kanavalla keskusteltiin usein mnetiin liittyvistä asioista, päätin itsekin rekisteröityä. Tässä mä oon nyt.
 
Meadow: söi immersiota aika pahasti ku ainoat vaihtoehdot on olla jeesus kristus tai pieksämäen mukavin mies
Deg
21.01.2015 02:22:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

markus16: 15 vuotta sitten olin juuri löytänyt äitini vanhan Landolan vintiltä.
 
Mitäs äitisi siellä Landolan vintillä puuhasi, ja oliko pitkäänkin ollut kateissa?
 
"Mietin itsekseni ääneen, että soitan Tero Vaaralle. Hän on huumorimies, jolla on hirveästi hienoja lauluja." -Olli Lindholm
joku muu sikko
21.01.2015 09:45:00 (muokattu 21.01.2015 09:45:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Tätä en kiellä. Mitä sä siitä päättelet? Vaatimaton kaveri vai valehtelija?
 
EDIT
 
Ihan pienellä salapoliisityöllä voin valistaa että jotkut DI:t saattavat m.netin palstalla kutsua itseään insinööriksi. Opin paikka.

 
Eihän niissä isoa eroa ole. Insinööri on mies joka tuntee 100 seksiasentoa mutta ei tunne yhtään naista. Ero DI:in on se että se tuntee 500 asentoa.
 
18is9
21.01.2015 11:26:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällähän on keskitytty olennaiseen. Olen koulutukseltani tekniikan lisensiaatti, mutta insinööriys on kait enemmän elämäntapa kuin loppututkinto, vähän kuin muusikkouskin :).
 
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
kyseinen
27.01.2015 10:02:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla tuli noin kk sitten 10 vuotta jäsenyyttä täyteen. En muista enää, miksi kirjauduin (ehkä etsiäkseni bändikavereita), mutta semi-aktiiviseksi käyttäjäksi jäin ihan vaan tän huikean palstan ja aivan huikeiden vakiokirjoittajien vuoksi. Toki Tori on vertaansa vailla myös. Wanted on ihan paska, mikä ei kerro sinällään m.netistä mitään, vaan ihmisyydestä ja sen paskuudesta.
 
Öö mitäkö tein 15 vuotta sitten? Samaa kuin nyt (+ opintojen jämiä eli gradua). Keräsin vielä Faith No More- ja Mr. Bungle -bootlegeja. Käytin Line6:n PODia, huhhuh.
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
Paddle
05.02.2015 19:16:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olinkohan yläasteella. Varmaan oli suunnitteilla eka sähkökitara nailonkielisen kaveriksi, ja entinen m.net-foorumi oli eka vastaantullut jokseenki toimiva intternetin harrastusyhteisö. Ne oli niitä ruuhkavuosia kun tänne vielä kirjottikin jotain. Tähän "uuteen" Mnettiin piti rekisteröityä niin nopiaa ku suinkin vaan osasin sillo 2002.
 
.
JCM
05.02.2015 20:30:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin se vain aika vierähtää.
 
Melekein samat oli kuviot viistoista vuotta ja melkein viistoista kiloa sitten. :D
Bluesmies
08.02.2015 12:45:54 (muokattu 08.02.2015 12:47:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikä muistelee, että ekan kerran eksyin muusikoiden.nettiin (tottakai vuonna 2000) kun etsin googlella jotain tietoa Slipknotista ja että valeleeko ne jätkät oikeasti itseään ja soittimia shaibella. :D Soundissa oli nimittäin juuri tuolloin joku juttu niistä ja muistaakseni samassa numerossa Alexi Laiho palkittiin maailman pathaaksi kitaristiksi.
 
edit: Olin tuolloin siis lukiossa.
rintapek
08.02.2015 14:30:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

15 vuotta ja 150.000 jäsentä.
*nostaa hattua* (hankkijan lippis)
 
v.2000 elämä hymyili ja maailma oli kaunis.
 
Little Savage
09.02.2015 11:42:13 (muokattu 09.02.2015 11:43:23)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulee melkein ikävä Turbo Terminaattoreita sun muita jotka olivat terrorisoimassa keskusteluja muusinetin alkuaikoina.
 
ÄÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄKÄ TÄÄ. Anna sakkoa saatana.
Krice
09.02.2015 13:26:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Opiskeluaikahan se tulee mieleen. Minulla oli silloin vielä pitkä heviletti ja omistin vain yhden kitaran. Kaduriaa olin koodannut jo viisi vuotta. En tiennyt silloin, että aloitan 2005 uudelleenohjelmoinnin OOP-tyylillä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «