Muusikoiden.net
11.12.2016

Yleistä keskustelua musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Muusat
1
annananna
02.07.2014 16:31:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs, onko teillä muusaa ja millainen ja mikä/kuka se on? Mua palvelee eräs mies ja hän on alkanut jo ymmärtää, että hän se on. Ei voi koskaan saada, mutta aiheuttaa niin paljon tuskaa, että riudun unelmissani ja lopulta nuottiviivastolla. Kerran aloin itkeä, kun olin saanut häntä koskevan teoksen valmiiksi. Niin paljon hän aiheuttaa tuskaa ja riutumista ja sitä kautta teoksia ja esiintymisiä.
Mutta entäs te, onko teillä muusaa ja oletteko päässeet pidemmälle asiassa, eli onko herunut ja mitä sen jälkeen, katosiko innoitus? Ihan vaan kysyn ja tiedän, että saattaa olla vaikea aihe.

anna-elina.lappalainen.ota.fi
Funkånaut
02.07.2014 17:03:33 (muokattu 02.07.2014 17:04:17)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Riippuu puhtaasti tilanteesta. Ei yksittäistä, mutta moni on inspiroinut jollakin tavalla useampaakin biisiä. En nyt tiedä onko muusa tässä yhteydessä oikea termi, mutta innoittaja voisi olla.

Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
reaper666
02.07.2014 17:12:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muusana toimii lähinnä jutut mistä biisit kertoo. Eli pimeys, kuolema eri muodoissa, viha ja tyhjyys.

http://muusikoiden.net/wanted/nayta.php?id=121788 bändihakuilmoitus
JudeJude
02.07.2014 21:56:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun kissat inspiroi mua aina. Hassut.

"Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta http://soundcloud.com/hohka
carnation
02.07.2014 22:30:34

https://www.youtube.com/watch?v=puwllq0fBLs

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Berzerkowitz
03.07.2014 02:44:26 (muokattu 03.07.2014 02:51:23)

Eipä nyt silleen varsinaisesti ole tainnut olla mitään semmoista.

Tai no jos hakemalla hakee niin biisin Lilith - Mother Of Monsters kohdalla ehkä on ollut semmoinen naisdemoni tuolta lähi-idän mytologiamaailmasta.

Nii joo ja sitten yhdet lyricsit duunasin missä on yksi tai kaksikin reaalimaailman naista vähän myötävaikuttajina mut tota enpä välttämättä viitti julkaista ja muutenkin vois koittaa pitää jokin roti etten mitään rakkauslauluja rupea tekemään näissä meikäläisen metalliproggiksissa. Tai jos rupee ni korkeintaan jotaa semmosta niinku Darkthronen Natassja in eternal sleep.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti